Ik ben ook niet 1 van die mensen. Ik voel me er meestal wel op mn gemak en erg veilig in, soms ook wel ongemakkelijk als mensen het zouden kunnen zien maar overdag gebruik ik pants, dat is bijna onzichtbaar. Op mn gemak en erg veilig omdat ik het verschil ken, toch wat te vaak een natte onderbroek meegemaakt en gevoeld en gewoon genegeerd telkens voordat ik luiers en pants gebruikte. Gewoon niet geweten dat het bestond. Ik was eerlijk gezegd elke dag bang op school dat mensen zouden zien dat ik in mijn broek had geplast voordat ik ze droeg. Meestal maar een klein nat rondje. De meeste problemen had ik op school, klasgenoten hebben meerdere keren gezien dat ik een natte vlek had voordat ik luiers en pants droeg op school en bij vrienden. Ik ben er nooit om gepest gelukkig, het was meer van ooh
je hebt een probleem daarmee.
De laatste keer dat ik nat ben gezien stond ik in de middag pauze op school staand te praten in een groepje tot iemand een opmerking maakte dat ik een natte vlek in mijn kruis had, was al eerder gezien en ze weten dat ik daar moeite mee heb. Waarschijnlijk was het van de slappe lag een half uur daarvoor. Maar ik heb toen klasgenoten verteld dat ik er luiers (pants) voor heb en ben er toen pas de volgende dag voor het eerst mee aan op school gekomen.
Ik voel me er nu nog steeds erg zelfverzekerd in (dat komt langzaam), als je in een groepje staat te praten en je hebt een natte vlek in je jeans in je kruis dan ga je pas echt af. ik vindt het veel minder erg dat ze het van de luiers (pants) weten nu op school. Ze zijn inderdaad wel lekker zacht.