Heeyyy Salamandertje,
Wat leuk om nog eens iets van je te horen
Wat een grappige knul is dat zeg. Omdat hij echt, echt, echt niemand anders kon vinden wil hij jou nog wel terug ? Wanneer ik het goed begrijp ben jij dus eigenlijk de allerlaatste waarmee hij een relatie wil. Je voelt je vast wel enorm vereerd hierdoor.
Wat zijn jouw hobby's ? Dan ga ik dat ook als hobby nemen. Dan passen wij ook goed bij elkaar.
Heb je trouwens in de gaten dat jullie echt een overeenkomst hebben ? Hij is een serpent dus jullie zijn beiden een reptiel.
Ik zou hem in ieder geval overal blokkeren. Zijn telefoonnr blokkeren, op WhatsApp, op Instagram, op Facebook, gewoon echt overal.
En mocht hij je nog een keer volgen, vertel hem dan dat je aangifte gaat doen van stalking. Je hoeft dan niet meteen aangifte te doen, maar ik zou dan wel een melding doen zodat er dossier opbouw ontstaat. :gaia:
Trouwens, wanneer je mijn nummer wilt zodat je de volgende keer meteen om hulp kunt roepen dan kan je dat best krijgen hoor. (je mag het ook misbruiken voor een gezellig gesprekje over koetjes en kalfjes ) :music:
Groetjes en kom nog eens buurten,
Happy_Man
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.