Hoi, Was ik weer ghehe..
Helaas is de relatie na 2 jaar voorbij. Even een bittere pil om te verwerken, vooral omdat alles juist nu zo goed ging.
Gisteren hadden we afgesproken, had helaas niet het beste weekend qua gezondheid maarja. dat mocht de pret niet bederven dat ik mijn (ex)vriendin zal zien! een erg leuke middag gehad, totdat ze uiteindelijk het hoge woord eruit bracht.. dat het misschien beter zal zijn voor beiden als we de relatie zouden beëindigen.
Ik weet dat ik beter had moeten weten, ik voelde het ook al aankomen ergens! maar toch wil je dat gevoel niet geloven.. niet voelen..
Misschien is het inderdaad wel beter zo.. maar zwaar zal het wel gaan worden, in een periode waarin ik het niet goed kan gebruiken aangezien ik nog een paar weken moet knallen om mijn diploma te kunnen behalen etc..
Ik schrijf nu puur ook maar even omdat ik het even ergens moet schrijven.. Ik ben nog een beetje met honderden gedachten aan het rondlopen, maar het leven gaat gewoon door! Ik probeer wel positief te blijven en te zijn, maar om 2 jaar af te sluiten qua prachtige en leuke tijden is wel zwaar.. alle gewoontes die erin zijn gekomen etc.
Waarschijnlijk overdrijf ik het allemaal maar en ben ik dramatisch..
Goed maar dat ik vanmiddag na stage mijn psycholoog zie.. om daar los te branden of iets ghehe, ik weet het gewoon nu allemaal niet meer.. Wat is wijsheid om te doen? wat zijn de stappen die ik nu het beste kan lopen? Is er wel een 'juiste' stap om te nemen? In ieder geval helpt het nu niet om klassieke muziek te luisteren haha... helpt niet bepaald met mij fleurig te voelen. maarja!
Sorry voor deze lap tekst, reacties vraag ik niet.. ik heb gewoon even iets nodig waarop ik mijn verhaal, of in dit geval eerder mijn gedachtes op kan schrijven als een soort tijdelijke dagboek..
Mocht je dit toch allemaal hebben gelezen, dankjewel dan voor je tijd dat je dit leest.
Met vriendelijke groet,
Olegna3004