hAHAHAHAH srry, maar et is niet de normale leeftijd
want dat is et nooit geweest. vanaf de 13 tot 18 is meer de onderzoek leeftijd, omdat zoals jullie het zeggen, sex is. Ik maak 1 groot verschil en dat is tussen sex en vrijen. Sex s iets dat je doe voor plezier en vrijen doe je met liefde. Het lijkt verrekte veel op elkaar, maar toch zit er veel verschil in. Als je vraagt wie er met liefde sex heeft gedaan, dan zullen daar weinig op antwoorden. Het is een onderzoeksleeftijd, et is meer een testfase dan voordat het de werkelijkheid wordt.
Daarnaast vind ik 9 ook wel heeeeel erg jong. Het was niet slim om eraan te beginnen, want zelfs ik weet dat ik in de problemen zit, maar als je 15 ben en het met een 9 jarige doe, nog erger in de problemen zit. Je kan het beste vanaf 16 pas beginnen omdat je dan minder (wettelijke) problemen kan veroorzaken en de meeste ouders vinden dat ook redelijk.
Ik zou me eerst een tijdje gedijst houden en na een tijd pas met die ouders erover praten. Wat je gedaan heb is niet slim en kan totaal mis lopen, of het nu voor de nieuwschierigheid of verliefdheid was, 9 is te jong omdat ze nog onder de bescherming van de ouders vallen, vooral op die leeftijd en daar krijg je gedonder mee (wat je nu dus merk), dus let beter op je acties de volgende keer en probeer het goed te maken met die ouders.
Groetjes,
Steffen
P.S.
over dat onderzoeksleeftijd geld voor een groot deel van de tieners, niet alle