Skip to main content

Auteur Topic: ben in der warr :S

s

shyguy

ben in der warr :S
OP: 16-07-2007, 23:00
eeyz mensen, kzal ff het verhaal vertellen...           (staan veel redenen in, lijkt ook erg lang, srry!)

ff een tijd geleden (nog op de basisschool) was de meest **** schooltijd van mijn leven. kwerd de hele tijd uitgescholden voor nerd, en later geloof je er zelf ook aan, kmoest het maar op m'n vrienden houden. mja anyway dat maakt je dan ook heel verlegen. kben meerdere malen afgewezen (zeg maar nooit verkering gehad(incl. middelbaar in dit geval)). op middelbaar zit je zogezegd in je klas op gelijk niveau en word je niet opgewacht door een halve school. maar door dit alles voel ik me wel ontzettend nutteloos, soms ben ik dan ook depressief (dat ik dan nergens voor dien). ik ben lang (1,92),14 jaar, en qwa knapheid met nerdbril een 1 en hunk een 10 kreeg ik een 6 van een goede vriendin.

maar een maand geleden ofsow, toen ik nog in de 2e klas tweetalig vwo zat, kwamen een paar kids van de 3e klas op mij af en zeiden dat zij mij leuk vond. ze gaven mij hun msn-adres (inclusief dat van dat meisje). toen we dan met 5 personen ofsow in msn in 1 gesprek zaten te chatten was dat meisje zeer afwezig en verdedigde ze haarzelf tegen haar vriendinnen met praatjes tegen mij over haar.

kweet nu niet of zij nou echt op mij is, er zit namelijk een knul in die klas die mij nou niet egt aardig vindt en graag iemand voor lul zet. ik ben hier wel eens ingetuind en dat doet egt pijn van binnen

Elke keer dat ik haar op msn wil spreken gaat zij offline... daar schiet ik duss ook nix mee op, kwil meer weten. op een sgoolfeest ontliep zij mij een beetje, maar kzocht haar ook niet op, kben ook erg verlegen en soms sla ik dan digt (miss een beetje overdreven hoowr  ;))
kheb haar niet zo vaak gezien maar egt alles wat van mij op internet stond hadden die vriendinnen ook van mij! O_O

Om eerlijk te zijn lijkt zij me egt best leuk, ze ziet er mooi uit, maar kwil meer over haar weten. maar hoe kan dat nou als zij doet alsof ze er niet is?

toevallig had ze haar mobiele nummer in haar msn staan, maar ten 1e denk ik dat t veeeeel te overdreven is om haar te bellen, en ten 2e is dat ik gewoon ook niet durf, ben veel te bang voor een afwijzing (alleen die angst bij afwijzingen, bij extreme sports diek gedaan heb heb ik daar geen last van).

wat moet ik doen, kdenk wel dat ik wel wat met haar wil, maar hoe? (owjah, sociale vaardigheidscursus helpt niet, moest ik in van school, was saai als verhalen over dat er vroeger geen drempels waren, maar kuilen.. en met mijn ouders wil ik het er liever niet over hebben. kprobeer al meer te weten te komen bij haar vriendinnen.)
Tips zullen enorm fijn zijn.
als jij zelf zoiest hebt gehad stuur mij dan ff een PM, dan geef ik miss ff mijn msn voor meer tips)

alvast Thank you!!!

(PS, damn wat een lulverhaal zeg xD maar alleen om ff redenen van alles te geven)

vraag mij desnoods meer als er iets vaags is of meer wilt weten...
  • IP logged

m

magiclover

Re:ben in der warr :S
#1: 16-07-2007, 23:17
het meisje ontloopt je probeer er achter te komen waarom ze je ontloopt. misschien is zij wel et zo verlgen als jij.

het is neit fijn dat je werd/word gepest. ik word en werd ook gepest ik nergeer het. en als dat neit meer lukt gewoon grote mond geven dat zin ze van mij namelijk neit gewend en dan zij nze weer 3 dagen stil ofzo

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

#2: 16-07-2007, 23:29
het meisje ontloopt je probeer er achter te komen waarom ze je ontloopt. misschien is zij wel et zo verlgen als jij.

het is neit fijn dat je werd/word gepest. ik word en werd ook gepest ik nergeer het. en als dat neit meer lukt gewoon grote mond geven dat zin ze van mij namelijk neit gewend en dan zij nze weer 3 dagen stil ofzo

Groetjes,

Charelle

thx, maar als ze niet antwoord op msn, moet ik dan sms gebruiken of gaat dat te ver?
  • IP logged

m

magiclover

#3: 17-07-2007, 15:39
je kunt het proberen maar ik denk dat als ze neit op msn reageert ook niet op een sms reageert ik zou zeggen probeer het een keer.
en als ze dan nog niet reageert kun je der een keer bellen.

succes

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

#4: 17-07-2007, 15:45
kzal de moed opbouwen thxx.

heeft er iemand nog meer tips? :D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 15:46 door shyguy »

m

magiclover

#5: 17-07-2007, 15:56
je moet indrdaad wel moed hebben om het te doen ja.
  • IP logged

B

BNCA_

#6: 17-07-2007, 17:11
als die vriendinnen van haar iets zegt, en ze verdedigd zichzelf , vinden meisjes je echt wel leuk.
want dan durven ze het niet toe te geven.
ik zou als ik jou was een sms sturen!
vragen waarom ze je ontloopt, en dat haar vriendinnen zeggen dat zij jou leuk vind en als dat zo is , vertellen dat je haar ook wel ziet zitten.
meisjes reageren daar wel vaak op ;)
miss heb je er wat aan.
  • IP logged

s

shyguy

#7: 17-07-2007, 19:16
omg ik zei hoi, zij ook,kzei van zeg kunnen we miss eens naar de stad gaan ofsow?
ja, nou uh zegt ze, dan weer offline!!! T_T"
1 ding is cker, ontloopt mij, goed nieuws of slecht nieuws?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 19:16 door shyguy »

m

magiclover

#8: 17-07-2007, 19:56
je kan het van 2 kanten zien ze ontloopt je omdat ze heel verlegen is. of ze wil niks met je te maken hebben.
maar ik hoop en verwacht dat ze heel verlegen is.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

#9: 19-07-2007, 20:18
sms reageerde ze niet op, en toen ik belde (uiteindelijk), zei ik mijn naam en, dode lijn.

aaaaaah crap weetje wat, ik geef het op, als zij mij leuk vindt mot er zelf maar mee komen ik doe nu alsof mijn neus bloedt weetje.
ikzelf denk gwn dat er sommige mensen alleen blijven en dat ik er 1 ben (maar dat hoop ik toch van niet ;))
  • IP logged

t

totalwar

#10: 19-07-2007, 23:22
Ben je echt op der verliefd? Want ik heb jongens van ver zien komen, veel zien doen, onmogelijke dingen bereikt, alleen maar omdat ze verliefd zijn en het willen tonen.

Wat ik wil zeggen is dat als je echt verliefd ben je het niet op moet geven. Pas als zij nee zegt is het misschien voorbij.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

F

Fairy

#11: 20-07-2007, 00:49
Weet je zeker dat et al voor bij is?
Want als je echt verliefd bent laat je der niet zomaar gaan,meschien nu effe, ik durf te wedden dat je meschien al spijt hebt..
Zo ja, dan heb ik wel weer wat tips ;)
(gaat ze weer denk je nu :P )
(wat had je eigelijk g-smst?)

1. verras haar met bloemen (geloof me, et klinkt cliche, maar meesten meisjes kicken op rozen)

2. ik had gelezen dat je goed kunt dichten, meschien kun je aan haar adderes komen en haar een gedicht van je geven?

3.Wees creatief ( de mijne heeft ontzettend groot,en ontzettend illegaal  Heel erg groot met graffiti een hart gemaakt en daarin geschreven *mijn naam* Ik Hou echt Van je ) Probeer iets te bedenken zodat je haar aandacht trekt

4. doe heel lief naar haar als je der tegen komt, een glimlach zegt soms meer dan duizend woorden

5. blijf wel altijd jezelf, en ga geen gevaarlijke dingen doen die je anders nooit had gedaan

Xjus f.
(die voor je me duimt dat ze wat zelfvertrouwen krijgt, en op je af durft te stappen :P )
  • IP logged

s

shyguy

#12: 20-07-2007, 10:22
toen ik haar zag en tegen haar sprak (bij haar virendinnen, nog op school), sprong de vonk over.

kvind haar leuk en haar vriendinnen BEGONNEN te zeggen dat zij mij leuk vond zonder ik haar ooit gezien te hebben. ze hadden zelfs mijn rooster, hadden al mijn schoolgedichten die mijn leraar op internet had gezet gekopieerd en uitgeprint kd8 wtf?
kheb het ook geprobeerd via dr vriendinnen te brengen maar daar luistert ze niet naar.
als zij mij leuk vindt zou toch wel iets laten merken?(behalve dan toen zij en haar vriendinnen bleven slapen, dat haar vriendin die middag de webcam aanzette en blozend de camera weg deed, maar dat zegt niks)
goede tips F. en egt cool van je vriend met dat grafitti.
alleen 1 probleem, kzie haar nooit, kspreek haar alleen op msn.

ik sms-te:
heei *haar naam*
kun je misschien op msn komen vandaag, kwil je wat vragen.
misschien tot zo :)
*mijn naam* (zij wist mn nmmr niet drom)

miss probeer ik wel een gedicht voor haar, dan stuur ik het via msn of email, want kan niet 8er haar adres komen.
geez, hoe langer ik er over praat, hoe leuker ik haar vind.  :-X

egt thxx voor de tips F.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 10:22 door shyguy »

t

totalwar

#13: 20-07-2007, 17:52
Mmm kijk uit dat je niet te dol verliefd word en dan problemen tegenkom die je nu niet kan ontdekken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

#14: 20-07-2007, 17:54
aye aye *salut*
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal