Mijn mening isdat iedereen gwn lekker moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, is dit een tuinbroek.... Prima, is dit een jeans... Prima, is dit een legging.... Prima...
Wat maakt het uit wat andere van jou denken? Et elangrijkste ia dat jij je goed voelt bij hoe jij je kleedt...
Ik heb een groen plukje haar momenteel, eerste reacties? Negatief. Maar ik heb een instelling van "praat lekker door joh, het kan me echr niet schelen wat je vindt" en dat weet iedereen van me...
Er zijn mensen die dit niet leuk vinden, naja.. So be it, dan gaan ze toch naar andere toe? Ik ben tevreden met wie ik ben.... Niet omdat ik mijn uiterlijk zo top vind, absoluut niet... Zijn zat dingen waar ik onzeker over ben... Maar ik kleed me tenminste wel zoals ik het echt mooi vind.
Mij zou je nooit zien in iets wat "in de mode is" puur omdat iedereen het heeft... Een jas met bontkraag of iets andets wat een tijd lang iedereen had bij mij op school,, daar zal jr mij niet in zien... Ik heb mn eigen stijl en dat isniet aan hun om te veranderen, zolang zij er geen last van hebben...
Laat ze lekker denken wat zr willen, als ze er rot op reageren denk dan maar zo.... Zij wilde graag ook "hun eigen stijl" hebben... Maar durven dat niet te uiten en kraken daarom andere af,,
En heey, misschien reageren ze er wel heel erg positief op??
xxxx