haha, dat valt mee het is pas abnormaal als je zo veel kunt rennen als jij maar zelf wil zonder moe te worden.
Ik kan dat niet maar mijn tai-chi leraar wel, en als ik zo door ga met tai-chi zal ik dit over een paar jaar ook kunnen, het enige wat je moet doen is loslaten,
Dat is hetzelfde met pijn, je kunt zelf je pijngrens laten verdwijnen, je zult dan niks voelen als je valt.
Je hersenen sturen die signalen, als je die signalen negeert worden ze een gewaarwording, dan zeggen je hersenen dat dee pijn jij voelt dat niet maar je krijgt het wel te weten.
Dit kan ook heel gevaarlijk zijn! Mijn leraar zegt daarom altijd dat je dat seintje die je krijgt in je hoofd niet moet negeren, want dan zul je je lichaam verwaarlozen.
Dat is hetzelfde met oneindig kunnen lopen zonder moe te worden, daardoor kun je je lichaam ook verwaarlozen als je hersenen je dus laten weten dat je benen kapot gaan moet je stoppen!
Als je zon seintje negeert omdat je niet moe bent maar dat ook niet word zul je veel problemen krijgen met je benen.
Je hoeft dit natuurlijk niet te geloven, ik geloofde dit pas toen ik het een paar keer ervaarde.
Dan krijg je een gevoel dat je zo lang kan rennen als je zelf wilt, maar na een tijdje ging dat weg bij mij, dus ik heb nog een hele lange weg te gaan.