eens met bovestaande, ovrigens ken ik een meisje wat ik erg leuk vind, het zit er niet in dat dat gebeurt. enige wat voor mij nog reel is om te doen is om de situatie te accepteren en te wachten op de ware... hoe vervelend dit ook kan zijn (zo denk ik de halve dag al aan haar)succes meid!verk
Omdat je als je 100% voor iemand gaat, je dat meestal uit gaat stralen en als er iets nÃet aantrekkelijk is, dan is het dat wel. (blijf ook vooral nog met andere meisjes omgaan & flirten, heel belangrijk!!)Dit geldt voor de eerdere fases als ze je nog niet echt leuk vind natuurlijk, want daar gaat het nu over. In de latere fases, als duidelijker word dat je ze wél echt leuk begint te worden, dan kan je natuurlijk wel laten zien dat je haar echt leuk vind, maar daar zijn we nu nog niet.
Klopt, maar als je AL je aandacht focusd op 1 dan ga je uitstralen dat je haar heel graag wilt, wat weer zorgt voor een instinctieve reactie: hij heeft me blijkbaar nogal nodig, en dat zou ie niet doen als Ãedereen m zou willen, want dan zou ie t niet nódig hebben... Hij zal wel niet veel zijn..
Aandacht..Veel lieve woordjes en lieve aandacht..En absoluut niet wat jij zei, jaloers maken door ook met andere te flirten... Dit werkt tegengesteld bij mij.