Skip to main content

Auteur Topic: ik wel hij niet

s

sdr14

ik wel hij niet
OP: 24-05-2012, 18:54
help ik ben heel erg verliefd, maar hij niet. zegt ie maar hij kijkt wel steeds naar me en hij is super lief. heeft iemand tips want ik ben al een jaar op hem maar heb het dinsdag pas gezegd. nouja meiden uit mijn klas dan. hij zei nee en woensdag praatte we even en toen zei ik sorry van al die meiden en hij ze sorry omdat hij niet op mij was. HEEFT IEMAND TIPS??????!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ik wel hij niet
#1: 25-05-2012, 08:04
Weet je SDR,

Liefde moet gewoon van 2 kanten komen anders werkt het niet.
Je kunt niemand dwingen om jou lief te vinden of van je houden en er zijn ook nog geen wondermiddeltjes uitgevonden die dit wel voor elkaar kunnen krijgen.

Ik denk dat er echt helemaal niets anders op zit dan de situatie te accepteren hoe hij is en kijken of er misschien nog ergens een andere jongen rond loopt die je wel heel erg leuk vind.

Sterkte,

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

O

Opradah1

#2: 25-05-2012, 19:52
ik sluit me bij bitje aan SDR,

hoe rot het ook is.. zoals gezegd kan je liefde op geen mogelijkheid dwingen.. hoe graag je dit ook zou willen. als hij nu '' ja '' zou zeggen zou hij dit doen voor jou plezier, maar zou hij dit niet voelen... liegen dus. beter van niet.

SDR je bent nog jong meis, je hebt nog een hele lange tijd om jouw prinsje tegen te komen   ;)

bind je niet zo aan één persoon, er lopen veel meer leuke jongens rond op de wereld die jou wél leuk zullen vinden... ookal denk je nu van niet, of heb je hier nu geen behoefte aan.

xxxx opradah1
  • IP logged

v

verkauft

#3: 28-05-2012, 17:59
eens met bovestaande, ovrigens ken ik een meisje wat ik erg leuk vind, het zit er niet in dat dat gebeurt. enige wat voor mij nog reel is om te doen is om de situatie te accepteren en te wachten op de ware... hoe vervelend dit ook kan zijn (zo denk ik de halve dag al aan haar)
succes meid!

verk
  • IP logged

N

Nick123

#4: 29-05-2012, 15:05
eens met bovestaande, ovrigens ken ik een meisje wat ik erg leuk vind, het zit er niet in dat dat gebeurt. enige wat voor mij nog reel is om te doen is om de situatie te accepteren en te wachten op de ware... hoe vervelend dit ook kan zijn (zo denk ik de halve dag al aan haar)
succes meid!

verk

Beter je kijkt wat je fout doet, doe dat goed & fix haar ipv 'wachten op de ware'.
Verliefd word je vaak niet snel, dus beter je pakt je kans als je t word.
Natuurlijk ken ik niet je hele situatie, maar ik heb zo'n gevoel dt je niet 80% hebt gegeven (ik heb ff 80% gepakt omdat het ook niet goed is als je 100% voor iemand geeft).
  • IP logged

O

Opradah1

#5: 29-05-2012, 15:36
Hoezo is het niet goed om 100% voor iemand te gaan?
Ik ben namelijk juist van mening dat als je verliefd bent je juist wel 100% moet gaan voor diegene.. En diegene dan (als hij/zij die gevoelens niet terug kan geven) laten gaan..
  • IP logged

N

Nick123

#6: 30-05-2012, 19:36
Omdat je als je 100% voor iemand gaat, je dat meestal uit gaat stralen en als er iets níet aantrekkelijk is, dan is het dat wel. (blijf ook vooral nog met andere meisjes omgaan & flirten, heel belangrijk!!)

Dit geldt voor de eerdere fases als ze je nog niet echt leuk vind natuurlijk, want daar gaat het nu over. In de latere fases, als duidelijker word dat je ze wél echt leuk begint te worden, dan kan je natuurlijk wel laten zien dat je haar echt leuk vind, maar daar zijn we nu nog niet.
  • IP logged

O

Opradah1

#7: 31-05-2012, 17:12
Omdat je als je 100% voor iemand gaat, je dat meestal uit gaat stralen en als er iets níet aantrekkelijk is, dan is het dat wel. (blijf ook vooral nog met andere meisjes omgaan & flirten, heel belangrijk!!)

Dit geldt voor de eerdere fases als ze je nog niet echt leuk vind natuurlijk, want daar gaat het nu over. In de latere fases, als duidelijker word dat je ze wél echt leuk begint te worden, dan kan je natuurlijk wel laten zien dat je haar echt leuk vind, maar daar zijn we nu nog niet.

jij vindt het heel belangrijk dat je nog met andere meisjes flirt?
sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk nogal raar om te horen.. als een jongen mij leuk vindt, en ik die jongen ook(of niet eens.. hoeft niet eens).. en ik kom erachter dat hij ook met andere meisjes flirt, dan werkt dit tegenovergesteld.. dan hoef ik Juist niks meer van hem te weten! als een jongen mij leuk vindt, en ik hem.. dan vind ik het leuk als hij met mij flirt, mij laat weten dat hij mij leuk vindt.. en dan flirt ik terug... en niet met een ander meisje of ik met een andere jongen :S

• IP logged

N

Nick123

#8: 31-05-2012, 19:57
Klopt, maar als je AL je aandacht focusd op 1 dan ga je uitstralen dat je haar heel graag wilt, wat weer zorgt voor een instinctieve reactie: hij heeft me blijkbaar nogal nodig, en dat zou ie niet doen als íedereen m zou willen, want dan zou ie t niet nódig hebben... Hij zal wel niet veel zijn..

Dit hier gaat vooral om nog gruwelijk oude instincten, waarover meisjes natuurlijk al lang nietmeer nadenken. Jongens vinden knappe meisjes met grote borsten & symetrische gezichten ook niet bewust knap omdat die dingen aangeven dat ze gezond is & kan zorgen voor goede baby's. Nee we vinden ze gewoon knap/mooi.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
#9: 01-06-2012, 06:44
Klopt, maar als je AL je aandacht focusd op 1 dan ga je uitstralen dat je haar heel graag wilt, wat weer zorgt voor een instinctieve reactie: hij heeft me blijkbaar nogal nodig, en dat zou ie niet doen als íedereen m zou willen, want dan zou ie t niet nódig hebben... Hij zal wel niet veel zijn..

Dat is een beetje te ver gezocht.. :s
  • IP logged

N

Nick123

#10: 01-06-2012, 12:42
Klopt, maar dat is vrouwenpsychologie nou eenmaal haha want ik heb dit echt allemaal niet zelf uitgedacht hoor, maar wel in werking gezien int echt.

Want als t zo simpel zou zijn (en niet vergezocht), waarom snapt 90% van de mannen dan niet wat er in het hoofd van een vrouw omgaat & hoe hij erop moet reageren?
  • IP logged

O

Opradah1

#11: 01-06-2012, 15:07
weet niet hoor maar.. *checkt ff* jup.. nog steeds een vrouw :o
en ik zeg je bij deze, dit is niet waar.. (uitzonderingen daargelaten).

net als bij mannen, verschillen ook vrouwen per persoon.. het kan idd zijn dat er vrouwen zijn die zo zijn als jij ze beschrijft. echter ken ik ze niet.

het is sws fout om, zoals jij nu wel doet,'vrouwen' in het algemeen vast ze pinnen op 1 gedrag en manier van doen... want zoals gezegd verschillen ook vrouwen erg per persoon.
  • IP logged

N

Nick123

#12: 04-06-2012, 05:52
Klopt en zo ligt dat ook bij mannen (al worden ze vaak over 1 kam geschoren;)) maar we zijn allemaal mensen en vaak is de basis hetzelfde door 1. instincten of 2. de maatschappij.

En leg jij dan eens uit wat er voor nodig is om jou verliefd te laten raken?
  • IP logged

O

Opradah1

#13: 04-06-2012, 11:16
Aandacht..
Veel lieve woordjes en lieve aandacht..
En absoluut niet wat jij zei, jaloers maken door ook met andere te flirten... Dit werkt tegengesteld bij mij.
  • IP logged

N

Nick123

#14: 04-06-2012, 15:21
Aandacht..
Veel lieve woordjes en lieve aandacht..
En absoluut niet wat jij zei, jaloers maken door ook met andere te flirten... Dit werkt tegengesteld bij mij.

Hmm interessant dat die romantische 'aardige, goeie jongens' dan langs de zijlijn staan... Zonder meisje...
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal