Skip to main content

Auteur Topic: wat moet ik er mee?

i

iemand

wat moet ik er mee?
OP: 14-01-2012, 20:10
hee hee.

ik heb sinds ruim 1 maand een vriend.
het ging allemaal super leuk.
met oud en nieuw was ik bij hem, gingen we nog uit.
heel leuk allemaal.
maar rond 4-5 januari zij hij niks meer tegen mij op msn sms whats app.
waarom? ik weet het niet.
9 januari zijn we met zijn zus en haar vriend naar de bios gegaan.
ik kwam rond 3 uur bij zijn huis aan.
en vanaf dat moment hing er een spanning, er werd weinig gepraat, t liep allemaal stroef.
dat gevoel bleef de heledag.
alsof hij ergens mee zat ofzo.

na 9 januari heb ik hem een aantal dagen niet gesproken en gezien ( we wonen ruim 50 km van elkaar vandaan, dus even langs gaan gaat niet)
hij was nooit op msn, whats app reageerde hij niet.
ik had hem gebeld maar werd niet opgenomen.
ik begon erg te twijfelen, lag het aan mij? lag het aan hem? heb ik wat verkeert gedaan? waarom doe je in eens zo?

ik wou hem spreken, maar op alles gaf hij geen reactie...
mijn twijfel nam toe.

toen kwam hij eindelijk op msn!
hij miste me zij hij.
ik vroeg waarom hij niet reageerde op sms of whats app.
bgt had die niet ( heeft hij zo goed als nooit)
en hij had bijna nooit internet verbinding voor whats app..
naja oke het zou wel.
en tijd voor msn had hij niet...

t gespreken liep stroef, was bijna 12 uur, en ik wou slapen.

ik heb toen al mijn gevoelens op papier gezet.
ik kon er niet meer tegen.

van de week vroeg ik wanneer ik hem weer zag.
ik wou zondag  15 jan, naar hem toe, maar hij kan niet, omdat hij met vrienden over de zomer vakantie gaat hebben,,, ( neemt na mijn idee niet de heledag in beslag)

oke dit weekend word dus niks.

dus ik vroeg voor volgend weekend.
ja kan, maar dan moet ik zaterdag naar hem toe komen, prima, maar meneer is wel de heledag bij voetbal (er is wat te doen op de club)
en hij vroeg of ik ook kwam.
tis letterlijk de hele dag.
ik heb zelf een hekel aan voetbal.

dus ik zij van dat ik denk dat ik niet kom.
zegt die: hihi dan niet.

ik ga er denk ik ook niet heen.
ik wil gewoon even met hem onder 4 ogen spreken.
en zondags kan hij ook niet, afbreken van alles wat er die zaterdag geweest is.

ik heb er aan gedacht,  om morgen gewoon naar hem toe te gaan. ( toen wist ik nog niet dat hij het met vrienden over de vakantie ging hebben )
omdat ik hem wou spreken, maar omdat hij niet thuis zou zijn ga ik dit niet doen.

volgens mij kan het hem ook allemaal geen drol schelen.
ik mis hem, wil hem niet kwijt.
maar aan de andere kant, vrienden van mij zeggen ook van, hij verdient jou niet.
als hij zo tegen jou doet verdient hij jou gewoon niet.

ik ben bang hem kwijt te raken, ik hou van hem, mis hem.
maar aan de andere kant denk ik van,
jonge flikker op, t lijkt je allemaal niks te kunnen schelen,
jij doet geen moeite om te kunnen spreken,.
t lijkt als of ik niet veel voor je betekent,
ik ga hier kapot, doe alle moeite om je te kunnen spreken, en dan krijg ik alleen maar iemand die kort af is.
of iemand die t niks kan schelen,

ik heb er aan gedacht om t uit te maken, maar ik wil hem niet kwijt.
ik durf hem gewoon niet te vertellen dat ik er gek van word, bang hem kwijt te raken

wat vinden jullie hier van?
  • IP logged

k

kimlove

Re: wat moet ik er mee?
#1: 14-01-2012, 20:15
komt me bekend voor.
wat bij mij helpt is om te negeren, hoe vreemd het misschien ook klinkt.
stuur hem geen berichtjes, smsjes, op msn, whatsapp of weet ik wat.
geen contact maken.
uiteindelijk gaat hij je vanzelf missen!
en dan gaat ie uit zichzelf wel weer contact zoeken.
(zo gaat het bij mij tenminste)
en ik denk dat als hij geen contact gaat zoeken, dat je dat nog maar een keer na moet denken of je echt verder met hem wilt.

suc6 ermee!
  • IP logged

i

iemand

#2: 14-01-2012, 20:30
Daar heb ik indd ook aan gedacht.
heb dit 2 dagen vol gehouden.
maar toen werd ik er al gek van..

ik wou eigenlijk vanavond een whats app berichtje maken met alles er in.
maar mischien dat ik eerst wel gewoon helemaal geen contact meer ga maken,
en dan hopelijk dat hij contact maakt.
zo niet is het voor mij duidelijk
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#3: 14-01-2012, 22:55
Wanneer ik je verhaal lees dan meen ik te begrijpen dat je hem zelden echt spreekt en dat je ook steeds minder contact hebt via de moderne communicatie middelen. En dit dan hoodzakelijk omdat hij geen zijn heeft of tijd voor je wil maken.

Eigenlijk vraag ik mij dan af wat jij denkt te gaan missen wanneer het uit zou gaan. Veel minder contact zal je niet hebben. Probeer eens voor jezelf op een rijtje te zetten wat de leuke momenten zijn die je door hem hebt (volgens mij zijn die er niet meer) en wat het voor negatieve gevoelens bij je teweegbrengt. Zoals ergernis en stress. Weeg dit vervolgens tegen elkaar af, kijk of dit een beetje met elkaar in evenwicht is en neem aan de hand daarvan je besluit.

In jouw situatie zou ik het wel weten en volgens mij weet jij het zelf ook wel ;)

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

i

iemand

#4: 15-01-2012, 17:46
We hadden altijd goed contact, spraken elkaar dagelijks.
maar zo pats boem uit het niets, spreken we elkaar steeds minder. omdat hij bijna nooit antwoord, en bijna nooit op msn is.

veel minder contact als het uit is zouden we inderdaad niet hebben, wand ik spreek hem nu al zeer weinig.
t liefst wil ik hem spreken over hoe nu verder, en waar dit zo in eens vandaan komt, wand naar mijn idee moet er een reden voor zijn.
maar op een of andere manier kan ik niet bij hem binnendringen,

via twitter, facebook, whats app, msn, sms, alles heb ik geprobeerd, maar het werkt niet.
en als ik antwoord heb is het van: oow oke,

ik wil weten waar dit zo in eens vandaan komt.
ik ben bang hem kwijt te raken, maar als dit zo door gaat ben ik hem al kwijt.
aan de andere kant denk ik ook van, ja z'n jonge hoef ik gewoon niet!

• IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
#5: 15-01-2012, 21:51
Beste iemand,
Ik denk dat de andere reactie,s gelijk hebben als je het aan kan zou ik een week niets laten horen.
Je vriend zal toch wel een mobile telefoon hebben neem ik aan, Stuur hem anders een sms bijvoorbeeld,
Naam....... is er wat aan de hand of zit jij ergens mee ? Ik wil  met je praten onder vier ogen kunnen we daarvoor ergens afspreken xxx iemand.
Lekker kort bericht het lijkt mij dat je dan wel een reactie van hem krijgt.
Je kan ook nog een brief schijven en op de post doen waarin jij kan vertellen wat je dwars zit.

Wat het ook woord ik wens je sterkte.
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
#6: 15-01-2012, 23:32

ik ben bang hem kwijt te raken, maar als dit zo door gaat ben ik hem al kwijt.
aan de andere kant denk ik ook van, ja z'n jonge hoef ik gewoon niet!

Je bent bang om hem kwijt te raken. Maar wanneer je hem kwijt bent, wat heb je dan niet meer wat je nu wel hebt ? Alleen nog de hoop ? Of de frustratie dat hij geen interesse in je toont ?

Iemand die zo weinig interesse in mij heeft en absoluut geen moment voor mij vrij kan maken, zelfs niet om even te reageren op MSN, faceboek, twitter, hyves of waar dan ook, die zou ik helemaal niet meer als vriend willen hebben. Wat moet je nu met zo iemand ?

Dan kan je toch veel beter je tijd besteden aan leuke dingen, met andere mensen, met je vriendinnen of zo ? Nu zit je eigenlijk te wachten op iets dat er niet is en dat ook niet komt. En wanneer hij dan echt niet bereikbaar wil zij, dan zou ik het hem niet eens meer laten weten en hem lekker in standje "negeer" zetten. En dan ook echt niet meer reageren wanneer hij opeens wel contact gaat zoeken.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

i

iemand

#7: 19-01-2012, 21:40
ik heb van de week eindelijk contact met heb gehad.
hij reageerde op whats app.

we zouden elkaar de komende 2 weken weet niet zien.

ik heb lang na gedacht, wand ik wou t liefst face2face een gesprek hebben.
maar zo als meneer zelf zegt heeft hij als ik bij hem kom geen vrije tijd meer.
ik heb met veel vriendinnen er over gehad.
en hun zijden van als hij geen tijd voor je maakt dan ma via whats app msn of wat doen ook.

Ik:

het liefts zou ik dit face2face doen.
maar volgens mij duurt het nog wel even voor we elkaar zien,
ik heb het idee dat er was aan de hand is.
vanaf vrijdag dat we naar de bios waren geweest kreeg ik dat gevoel.
we hebben elkaar ook bijna niet meer gesproken na vrijdag.
en de gesprekken die we altijd hadden leken ook ineens verleden tijd.
als ik vraag waneer we elkaar weer zien, krijg ik het gevoel dat je me niet wilt zien
elke keer heb je wat...
kan aan mij liggen maar opruimen doe je niet de heledag over.
ik heb het idee dat er wat is,.
of dat ik wat fout gedaan heb, ligt het aan mij?? ligt het aan jou?
geef asjeblieft een eerlijk antwoord.
t liefst zou ik nu naar je toe gaan en dit face2face doen.

Hij:

ik geef een eerlijk antwoord en ik moet zaterdag van 9u sochtends tot ik weet niet hoelaat snachts door, dan zondag om 10 u opruimen, nou dan ben ik wel een keer kapot, maar goed, als jij iets wilt zeggen, hiermee zeg het dan...

ik:

T enige wat ik denk is dat er was is.
we praten amper en als we praten dan word er amper wat gezet.
ik mis t hoe t was, weer niet hoe jij er over denkt?

Hij:

Tja... het is ook de afstand, ik bend eze weken echt focking druk!!
en als ik dan er ook nog bij krijg dat ik naar *PLAATSNAAM* moet,.
of jij hier komt, dan heb ik in t weekend helemaal geen vrijetijd meer.

ik, naar dat ik 1 u niks gezet heb.

Wil jij überhaupt nog wel een relatie als je zo weinig tijd hebt...

hij:

Tjas dat is dus de vraag, wat denk jij?

ik: Tja ik heb de tijd wel, dat is mijn probleem niet.
maar als jij de tijd niet hebt, en die niet wilt maken.
wat wil jij dan?

hij:
ik wil wel tijd maken maar t kan gewoon niet....
en ik weet het niet zeker in de aankomende weken...
pfff wat een keuze weer maar dan ga ik toch echt voor mijn eigen toekomst.

ik:

prima dan gaan we beide apart verder.
t doet me pijn, loop hier te janken,
vind het jammer dat t zo loopt.

hij:

tja maar als ik geen tijd heb is het ook niet wat... is ook niet leuk voor jou.

ik:

een jonge die echt om zen meisje geeft zou tijd vrij proberen te maken,
ik heb voor jou mijn paardje ook meerdere keren laten vallen, omdat ik naar jou wou.
vaak, als ik bij jou was, ging je ook nog naar je vrienden toe, als ik naar jou toe kom, kom ik voor jou, niet voor je vrienden.
ik vind het jammer dat het zo gegaan is, en t niet langer heeft geduurt..

hij:

waarzou ik die tijd vandaan moeten halen?
marktplaats? nee dus, en zou ook niet stoppen met sport.
oftewel dat kan niet!!
en ga nou niet zeggen dat ik niet om je gaf, want dat zou te erg zijn,
maargoed ik ga nu slapen morgen weer vroeg op.

ik:

mij hoor je niet zeggen dat je moet stopen met sport.
ik zou mijn paardje ook niet laten gaan voor een jongen.
en jij zou voetbal niet laten gaan.
dat verwachte ik ook helemaal niet van je.
jammer dat het zo loopt.
maar het is niet anders.
slaap lekker!

het moment dat ik zij prima dan gaan we beidde apart verder toen viel dr een hele last van me schouders,
ondanks dat k t moeilijk vond heb ik er toch een eind aan gemaakt.

De gedachtens zijn ook allemaal weg,
op t moment van t gesprek had k dr wel moeite mee, maar heb t er verder gelukkig niet te veel bij stil gestaan.

dit heeft trouwens zondag avond afgespeeld.
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
#8: 19-01-2012, 23:00
Weet je iemand,

Gezien zijn reactie toe je vertelde dan ieder apart verder te gaan geloof ik niet dat het hem iets doet. Hij toont het in ieder geval niet.

Wanneer hij echt met je verder had gewild had hij wel actie ondernomen of tegen gesputterd maar er is echt helemaal niets van verzet te bespeuren, hij vind het wel best zo.

Ik denk dat je de beste keuze hebt gemaakt die je kon maken, aan deze jongen heb je zo echt helemaal niets.

Sterkte,
  • IP logged

s

sammie_

#9: 20-01-2012, 09:55
Goed gehandeld meid;)
  • IP logged

l

luvvyouu

#10: 20-01-2012, 17:43
heey heey,

Heb alles een beetje doorgelzen.. goed gedaan weet precies hoe je je voelt.. heb het ook meegemaakt..

had een vriend van 21 jaar en ik was zelf 16 jaar..in het begin ging alles goed en wou me elke dag zien..
naar een maandje werd het echt minder en kregen we ook vaak ruzies, hij had geen tijd meer voor mij of weinig tijd..
hij woonde niet ver van mij vandaan bij me zus in de buurt, ik kreeg te horen van een vriendin van me zus dat hij afspreekte met andere meisjes, die vriendin zal nooit tegen me zus liegen en me zus ook niet tegen mij... veel te hecht...toen ik dat hoorde heb ik afgesproken met hem en ben ik helemaal gaan flippen en was het uit, hij zei dat ik zomaar iemand geloofde en blaablaablaa naja een week later kwam ik aan zetten sorry want wou m niet kwijt elke keer als hij laat reageerde of het las op ping(dan zie je een r staan) en niet reageerde vond ik dat vreemd.. telkens kwam er wel iets doms waar we ruzie over hadden en hij vond dt ik gwn ruzie zoch en zeurde...

Daarkomt het hij ging op vakantie hij wou na loret de mar.. ik wou dat niet want je gaat er heen als je vrijgezell bent... vind ik gwn vies.. naja ging die naar barcelona met een kamaraad en zijn broer... 2 weken in die tijd had ik een operatie, mijn keel amandelen werden eruit gehaald... na die 2 weken kwam hij terug en ik was al aardig opgeknapt en wou m zien.. maar hij had geen tijd.. hij moest dingen doen voor school... het was gewoon vakantie, maar goed ik vroeg hem voor 5 minuutjes nee kon niet toen heb ik gevraagtd of die na loret was geweest hij zo ja 2 dagen ik zo oohw naja vond ik dus echt niet leuk en hebben we weer ruzie gekregen hij vond dat het langer niet meer kon ik zo nee kan ook niet meer zo langer toen hebben we daarna nog een paar keer ruzie gehad en daarna was het ook afgelopen met het contact.. ik voelde me heel erg vedrietig de eerste paar weken we hadden al iets van 10 maand en was erg verliefd op hem,maar ben dus wel blij dat er een einde is aan gekomen... kom hem natuurlijk nog aardig vaak tegen dat was best wel schrikken maar goed je kunt er niet onder uit komen... heb nu een vriend die super lief voor mij is mocht ook meteen bij hem thuis komen hij heeft altijd tijd voor mij,, natuurlijk was hij niet zo als me vorige vriendjes ( viel op badboys!!) en kende me vriend al aardig wat jaartjes

dus wacht gewoon af op de goeie en ken die gene dan ook wat langer... zo kun je inzien hoe die gene echt is!!

Sterkte ermee

p.s. oojaa dan wil ik er nog even bij zeggen... als we met elkaar waren was het ook alleen seks..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 19:06 door Lekkerding »

m
  • Meester Lid
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
#11: 21-01-2012, 01:18
Hoi Iemand,
Je heb goed gehandelt je heb een tijd met een steen op je maag gelopen en je zelf maar zorgen maken waarom dit en waarom dat waarom en dat is nu gelukkig allemaal weg.
Ik denk dat dat een grote opluchting voor jou is en de last is van je scheuders en maag af.
Geniet van het paardrijden en ik hoop voor je dat je volgende vriend de ware is voor jou.
  • IP logged

l

luvvyouu

#12: 21-01-2012, 07:17
precies zulke jongens zijn het niet waard om een meisje te hebben.... die denken alleen aan zichzelf...
  • IP logged

N

NeoRecord

#13: 21-01-2012, 16:25
precies zulke jongens zijn het niet waard om een meisje te hebben.... die denken alleen aan zichzelf...

Inderdaad, ben maar blij zo. Nu kun je op zoek naar een "echte" heer! In plaats van eentje die in zo'n belangrijk gesprek zegt dat ie gaat slapen omdat ie vroeg op moet.
  • IP logged

i

iemand

#14: 21-01-2012, 20:05
ik ben blij dat er gezegd word dat ik goed gehandeld heb, en dat ik niet anders had moeten handelen,
ik ben alleen een beetje bang voor wanneer we weer naar school gaan ( hebben 3 weken stage gehad, en hebben er nog 2 weken te gaan, en dan hebben we weer school voor 5 weken, we zitten bij elkaar op school, maar doen niet de zelfde opleiding )
ik hoop dat we normaal tegen elkaar kunnen doen, en dat hij niet terug naar mij komt, mocht hij dit wel gaan doen, da ik ook wel even laten merken dat ik t niet wil.
voor mij is het echt over.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal