Skip to main content

Auteur Topic: alsjeblieft help

I

Ik14

alsjeblieft help
OP: 19-12-2011, 17:48
lieve allemaal
als eerste wil ik even zeggen dat ik het heel fijn vind dat er een forum is als deze
ik zit met een probleem,
ik heb een vriendje via internet, maar nu is het probleem dat verder niemand dit weet en ik hem heel graag wil zien in het echt! ik weet zeker dat het een goede jongen is, heb hem meerdere malen gezien via cam (bijna dagelijk) en heb hem vaak gebeld enz. ook is hij bereid om hier heen te komen en laat hij alles van mij afhangen wat dat betreft dus hij is echt niet slecht! alleen ik wil dit niet op een plek doen waar heel veel mensen komen ( in verband met het betrapt worden) maar ook niet te ver weg omdat dat niet kan omdat ik minderjarig ben...
kan iemand mij alsjeblieft helpen en voorbeelden geven van (veilige) en leuke plekken!?

alvast heel erg bedankt allemaal,
mvg
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: alsjeblieft help
#1: 19-12-2011, 18:01
Ik heb hetzelfde probleem met een gewone vriend! Ik lees graag mee (:
  • IP logged

k

kimlove

Re: alsjeblieft help
#2: 19-12-2011, 18:05
Bioscoop in een andere stad waar je weining mensen kent?
Sry kan zo ff niet op meerdere dingen komen, maar zal nog ff over nadenken!
  • IP logged

I

Ik14

Re: alsjeblieft help
#3: 19-12-2011, 18:09
dankjewel voor je snelle reactie!

bioscoop zou wel kunnen, maar is wel erg lastig omdat mijn ouders nogal problemen zullen geven dan..
zij weten het niet, dus als ik dat ozu doen, zij zijn nogal beschermend en willen altijd weten wat ik ga doen enz. en als het lang duurt of als ze ook maar een vermoeden hebben dan hang ik echt

mvg
  • IP logged

m

maraa

Re: alsjeblieft help
#4: 19-12-2011, 18:16
En wat nou als je met je ouders overlegd ( je kan gewoon zeggen dat t een goede vriend is ipv vriendje als je dat liever doet),
misschien mag hij dan bij je thuis komen en kunnen jullie gewoon naar jou kamer,
dan is het in ieder geval echt veilig (ik geloof je best dat het een goede jongen is, maar toch je weet maar nooit va internet)
en hoef je niet altijd geheimzinnig te doen en als ik ouder was zou ik dat ook veel liever hebben dan achter mn rug om.

xxx
  • IP logged

I

Ik14

Re: alsjeblieft help
#5: 19-12-2011, 18:21
@maraa
mijn ouders zijn heel erg beschermend, en ik heb dit al eerder gehad.. mijn ouders wilen dat niet.. dus ik kan niet anders dan het op deze manier doen,
als ik eenmaal met hem heb afgesproken en hem ook in het echt ken zullen de problemen minder erg zijn met mijn ouders, was toen ook zo.
ik weet wat de gevolgen kunnen zijn, besef dit heel goed.
maar ik kan niet anders dan het achter de rug om doen van mijn ouders...

heeft iemand alsjeblieft een goede plek? een plek die niet te ver is maar wel leuk is...
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: alsjeblieft help
#6: 19-12-2011, 18:47
Wat je misschien kan doen is in een stad afspreken buiten jouw stad waar je (bijna) zeker weet dat niemand je daar kent.
Spreek wel op een openbare plek af. Wat eigenlijk wel aan te raden is om iemand op de hoogte te stellen dat je daar bent (met iemand).
Houd je mobiel bij de hand. Zorg dat hij goed opgeladen is en je genoeg beltegoed hebt. Wees niet bang om mensen aan te spreken mocht het fout gaan.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

I

Ik14

Re: alsjeblieft help
#7: 19-12-2011, 18:54
oke, dankjewel!
dat zal ik ook zeker doen! mobiel neem ik mee en zal er zeker gebruik van maken indien nodig! dankjewel

heb je ook een idee naar wat bv? want ik weet niet zo goed wat een leuke ontmoetingsplek is... bios is moeilijk, en winkelcentrum is druk... dus ik weet het niet zo goed...
las wel eens mensen die naar het bos gingen en ontmoeten.. maar dat vind ik nou ook niet echt een hele leuke plek..
iemand een idee misschien :$

en heel erg bedankt voor de snelle reacties!
  • IP logged

I

Ine

Re: alsjeblieft help
#8: 19-12-2011, 18:56
Allereerst wees voorzichtig! Ik wil je wel geloven dat hij echt te vertrouwen is... Maar een beetje wantrouwen kan geen kwaad! ;-)
Euhmm... Ik snap dat je niet betrapt wilt worden... Laat me denken...
Goh, ik kan niet echt op iets komen, zoals ze hierboven al zeiden, de cinema, in een andere stad?
Geen idee voor de rest!
Succes!
  • IP logged

v

valie

Re: alsjeblieft help
#9: 19-12-2011, 19:04
kan je niet gewoon tegen je ouders zeggen dat je met een vriendin van je klas ofzo naar de cinema gaat?
ik zou het ook, zoals al eerder gezegd is, tegen iemand zegge (bv je beste vriendin, waarvan je zeker weet dat ze te vertrouwen is) zorg in elk geval dat iemand weet waar je bent, het kan altijd misgaan he..
  • IP logged

m

maraa

Re: alsjeblieft help
#10: 19-12-2011, 21:11
@maraa
mijn ouders zijn heel erg beschermend, en ik heb dit al eerder gehad.. mijn ouders wilen dat niet.. dus ik kan niet anders dan het op deze manier doen,
als ik eenmaal met hem heb afgesproken en hem ook in het echt ken zullen de problemen minder erg zijn met mijn ouders, was toen ook zo.
ik weet wat de gevolgen kunnen zijn, besef dit heel goed.
maar ik kan niet anders dan het achter de rug om doen van mijn ouders...

heeft iemand alsjeblieft een goede plek? een plek die niet te ver is maar wel leuk is...
Ik snap  het als je het dan niet wilt, scheelt natuurlijk ook heel veel hoe je ouders ertegenover staan,
maar bedenk dan wel een plan als je hem op gegeven moment wilt voorstellen.
Bos zou ik persoonlijk ook niet doen, want als er iets gebeurd, is het lastig te bereiken
en waarschijnlijk gaat t goed, maar je weet maar nooit.
Je kan naar iets als een pannenkoekenhuis gaan, zodat je wel beetje privacy hebt en het wel veilig is,
maar dat is ook niet echt iets denk ik om voor de eerste keer heen te gaan.
Is er een leuk museum in de buurt/in een stad/dorp dichtbij?
Want je zou dat natuurlijk ook kunnen doen.
Of een zwembad, dat is later ook een logische verklaring waar je hem gezien hebt,
maar zelf zou ik dat niet zo prettig voor de eerste keer vinden.
Ik weet t eik ook echt niet, hooop dat je er iets aan hebt, maar denk t eik niet, sorry.

succes nog!
  • IP logged

m

myrthe301

Re: alsjeblieft help
#11: 19-12-2011, 21:41
wat dacht je van gewoon een terrasje? of in een park, of minigolf? het is leuk om gewoon iets te doen, maar soms kan het handig zijn om gewoon lekker niks te doen, op een plekje ontmoeten met natuurlijk wel wat mensen in de buurt ;) en ergens naartoe te wandelen? of een ommetje fietsen? en wat vinden zijn ouders ervan? misschien kunnen jullie bij hem afspreken.. tenzij hij op zichzelf woont :)

succes!
  • IP logged

I

Ik14

Re: alsjeblieft help
#12: 19-12-2011, 22:04
dankjulliewel voor de reacties!

@maraa aan elke reactie heb ik wat, al is het alleen al het feit dat er mensen zijn die meedenken :) en je reactie was erg behulpzaam hoor! dankjewel :)

@myrthe301 jaa.. een terasje of park kan misschien wel idd.... veel andere dingen als musea is hier niet.. en hij is een stukje ouder, dus zijn ouders maakt het verder niks uit wat hij doet of met wie hij gaat. zijn ouders weten het wel overigens, en die willen mij ook graag zien, maar ik kan daar niet heen gaan om te ontmoeten, omdat ik dat niet kan ivm mijn ouders die dat sowieso gaan merken!

ik kan het wel een vriendin vertellen, ga ik dnek ik ook wel doen.. en dan zeg ik tegen haar dat ze standby is, mocht er iets gebeuren kan zij dan komen en hulp halen :)

en zwembad lijkt me niet zo fijn, niet voor 1e date, dan geef je jezelf wel heel erg bloot enzo... zoals je eigenlijk zelf ook al zei :) haha

heel erg bedankt voor alle reacties, ik zeg het me vriendin en laat nog wat horen :)
mochten julil enog verdere ideeen hebben... heel erg graag, zijn van harte welkom :D

mvg
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: alsjeblieft help
#13: 20-12-2011, 02:47
Beste Ik14,

Ik weet natuurlijk niet waar je woont en waar je heen gaat maar waar je kan afspreken is bv het station of een mec donalds of een andere zaak waar je rustig kan praten en een glaasje drinken kan.
Het is al heel veel gezegt maar wees alsjeblieft vorzichtig je bent toch een meisje alleen in een vreemde stad met een jongen die je nog nooit in het echt gezien heb.
Ga iedergeval niet te ver bij zo,n eerste ontmoeting, Leer hem eerst maar eens in het echt kennen mischien is hij lang niet zo leuk als je dacht of juist nog leuker als je dacht probeer daar maar achter te komen als jullie elkaar in het echt mee maken 

En probeer er toch eens met je ouders over te praten direkt of via een omweg ze proberen te polsen zoiets van mam pap ik heb een leuke jongen bij mij op schoo zittenl (als zij temiste niet alle leerlingen kennen ) die ik wel zie zitten Hoe denken jullie hierover ?
En hou zouden jullie reageren als ik hem mee naar huis neem ? En als hij zichzelf voorgestelt heeft kunnen we dan op mijn kamer gaan zitten ?

Je bent nu 15 dat is toch wel zo,n beetje de leeftijd om met een vriend om te gaan, Vraag eens aan je moeder en vader hoe oud zij waren toen ze hun eerste liefde ontmoete.

Succes Ik15 laat je nog horen hoe het was ?
  • IP logged

I

Ik14

Re: alsjeblieft help
#14: 21-12-2011, 22:17
oke :)
dankjulliewel voor jullie reacties!
ik heb het tegen een vriendin gezegd en die gaat standby zijn op de dag dat ik hem ga zien.. zodat ik haar kan bellen en ze snel bij me is.
ik denk dat ik geen andere echte keus heb dan bios.. dus zal wel moeilijk worden..
mochten jullie nog op ideeen komen, zijn altijd welkom.
voor nu heel erg bedankt, en als ik geweest ben en hem ontmoet heb, laat ik zeker iets horen hoe het was :D
x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal