Skip to main content

Auteur Topic: soms wel terugsmsen, soms niet

k

kimlove

soms wel terugsmsen, soms niet
OP: 02-11-2011, 21:20
heey,

sinds een paar maanden heb ik het nummer van iemand die ik leuk vindt
hij vindt mij ook leuk
soms smst hij wel terug, soms niet
en daar erger ik me best wel aan, want dan vraag ik me af wrm hij niet terugsmst, misschein vindt ie me idd niet leuk, of vindt hij het niet nodig om te reageren?
als iemand niet terug smst, hoe reageren jullie daar dan op?
heb paar uur geleden gesmst, nog niets terug, zit er nu over te denken om te sturen:
als je niet wil dat ik je sms, mag je dat ook best zeggen. maar ik mis je, en daar kan ik niets aan doen.

Wat vinden jullie daar van?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: soms wel terugsmsen, soms niet
#1: 02-11-2011, 21:52
Hai Kim,

Zelf zie jij geen probleem in het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend.
Maar ik denk dat dit een schoolvoorbeeld is van jullie leeftijds verschil
Jij bent nog volledig puberaal, en reageert ook puberaal wanneer er niet meteen antwoord komt.
Hij reageert een stuk volwassener en geeft een SMS een totaal andere prioriteit als jij.

Verder schreef je eerder dat zijn ouders zijn telefoon steeds controleren dus ik kan mij er iets bij indenken dat hij weinig behoefte heeft om met jou te sms-en.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J

Janneman

Re: soms wel terugsmsen, soms niet
#2: 02-11-2011, 22:09
sinds een paar maanden heb ik het nummer van iemand die ik leuk vindt

Gaat het over die jongen van 27 waar een aantal van je andere topics ook over gaan?
Zo ja, dan sluit ik me aan bij wat Happy-man hiervoor al zegt...

Als je het mij vraagt brengen zulke verschillen in leeftijd ook zulke verschillende verwachtingspatronen met zich mee.
Ten minste, vooral op jullie leeftijd.

Groetjes,

Ernst
  • IP logged

K

Karian

Re: soms wel terugsmsen, soms niet
#3: 03-11-2011, 05:45
Geloof het of niet, maar ik herken dit heel erg.
Mijn vriend smste me ook nooit terug, en ik heb het op een een gegeven moment tegen hem gezegd dat het me dwars zit,
hij legde me uit dat hij het vaak wel leest, als hij zijn mobiel bij zich heeft (heeft hij ook niet altijd, inmiddels wel omdat ik dat fijn vind en hij dat snapte),
maar als hij het had gelezen dan vergat hij vaak ook om terug te smsen of vond het niet een relevant genoeg smsje om er iets op terug te sturen.

Niet iedereen is zo obsessed met smsen en whatsappen en zo tegenwoordig ;)

Als hem om die jongen van 27 gaat, moet ik het eens zijn met Happy_Man. Je kunt verwachten dat hij als 27jarige echt niet de hele dag zit te tikken op zijn mobieltje zoals veel jongeren momenteel doen (ik doe het zelfs niet meer en ik ben 20 jaar).
  • IP logged

k

kimlove

Re: soms wel terugsmsen, soms niet
#4: 03-11-2011, 10:33
heey iedereen,

ja, het gaat om de jongen van 27

Maar ik denk dat dit een schoolvoorbeeld is van jullie leeftijds verschil
Jij bent nog volledig puberaal, en reageert ook puberaal wanneer er niet meteen antwoord komt.
Hij reageert een stuk volwassener en geeft een SMS een totaal andere prioriteit als jij.

kan kloppen, maar er stond een vraag in, ik vindt dan dat het wel zo netjes is om terug te smsen, of bedoel je dat er niet mee?
laatst smst ik hem ook, toen stond er geen vraag in maar gewoon een mededeling, en toen antwoorde hij wel, ik snap niet echt wanneer wel en wanneer niet

Verder schreef je eerder dat zijn ouders zijn telefoon steeds controleren dus ik kan mij er iets bij indenken dat hij weinig behoefte heeft om met jou te sms-en.

klopt, maar gister waren zijn ouders niet thuis op het moment dat ik hem smste


Als hem om die jongen van 27 gaat, moet ik het eens zijn met Happy_Man. Je kunt verwachten dat hij als 27jarige echt niet de hele dag zit te tikken op zijn mobieltje zoals veel jongeren momenteel doen (ik doe het zelfs niet meer en ik ben 20 jaar).

nee, hij zit zeker ook niet de hele dag er mee te tikken, maar hij heeft zn mobiel wel altijd bij zich en kijkt er regelmatig op

en verder wil ik er nog even bij zeggen dat ik hem niet de hele dag loop te smsen, ik snap ook wel dat ie dat misschien irritant vindt
maar ik vindt het gewoon dom dat hij niet even op mijn vraag reageert... :(
  • IP logged

J

Janneman

Re: soms wel terugsmsen, soms niet
#5: 03-11-2011, 20:18
Niet iedereen is zo obsessed met smsen en whatsappen en zo tegenwoordig ;)

Hehe true, heb soms dat ik er hele dagen niet op kijk of gewoon een dag uit heb staan. Ik ping of whatsapp niet en heb een hekel heen en weer gesms! Alsof we, nu iedereen zon ding heeft, opeens 24/7 bereikbaar Moeten zijn...
Ik heb zo vaak dat ik maandag een sms krijg van iemand en donderdag als ik even niks te doen heb eens denk, oja, even reageren..

Kijk, als hij met anderen wel voortdurend smst of wat dan ook en dit specifiek bij jou niet doet, dan is er wat anders aan de hand en moet je misschien nog eens denken over de zin:
Citaat
hij vindt mij ook leuk

En als dat het geval ook niet is, dan zou ik naar hem toe gaan en vragen waarom hij niet even terug smst...

Good luck

Ernst
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal