Wow, wat ik hier las is zo herkenbaar. Ik heb net hetzelfde probleem! Als ik uitga doe ik dus ook altijd topjes aan. Ze moeten ook wit of zwart zijn. Ik kan het soms zo warm hebben dat het zweet zelfs lager komt en dan kan je het zelfs zien bij een topje. Op school heb ik er ook altijd heel veel last van. Ik kan nooit een topje aandoen of ik heb weer zweetvijvers. Ook moet ik zelfs oppassen met pullen/golfjes/... daar komt het ook door. Het is zo irritant. Ik moet mijn kleding daar echt op aan passen. Ik draag de laatste tijd veel zwart doordat, maar ik ben die kleur al zo beu. Ik zou graag eens iets met meer kleur aan willen doen, maar telkens weer dat zweten wat je direct ziet. Mijn vriendinnen hebben daar wonderbaarlijk genoeg ook geen last van. Enkel ik weer, echt heel vervelend. Ik koop al speciaal deodorant die daar tegen in gaan. Maar dat helpt allemaal niet. Ook begin ik niet te stinken, maar zie je het gewoon altijd heel erg. Nu ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben. Jammer genoeg heb ik nog geen middel daartegen gevonden dus echt helpen kan ik je niet.
Groetjes,
Ine