Skip to main content

Auteur Topic: Veel te bang

J

Janneman

Re: Veel te bang
#60: 24-03-2011, 18:25
je Naam Erop!! Hoe moet ze anders weten dat het van jou komt??
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#61: 24-03-2011, 18:34
Dat weet ze vast wel......
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#62: 24-03-2011, 19:24
Morgen zal ik het proberen.....
succes?
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Veel te bang
#63: 24-03-2011, 19:42
Niets proberen! Gewoon doen  ;D
't perfecte moment bestaat niet, en met je naam lijkt me beter??
Successs ;D
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#64: 25-03-2011, 13:50
Is er geen enkel meisje die niet om dure  merkkleding geeft en om jongens die alleen maar proberen stoer doen? :'(
Het is dus niet gelukt,
maarja had ik ook wel verwacht....
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 25-03-2011, 16:11 door Sigtør Brann »

J

Janneman

Re: Veel te bang
#65: 25-03-2011, 17:05
Het is dus niet gelukt,

Wat is er niet gelukt? Heeft ze je afgewezen? Wat heb je precies geprobeerd?

Is er geen enkel meisje die niet om dure  merkkleding geeft en om jongens die alleen maar proberen stoer doen? :'(

Waar komt dit opeens vandaan? Heeft ze dat gezegd? Hoe kom je hierbij....
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#66: 25-03-2011, 17:06
Het komt erop neer, dat ze net als alle anderen, op mensen met dure merkkleding valt en niet op mensen die misschien geen merkkleding dragen een ook niet supermooi zijn maar die je wel 's nachts wakker kunt bellen als er iets aan de hand is.
  • IP logged

J

Janneman

Re: Veel te bang
#67: 25-03-2011, 17:13
Wat is er gebeurd?

Heb je haar nou gevraagd of niet?
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#68: 25-03-2011, 17:17
Nee, maar ze zei, in de klas, dat ze een stoere, gespierde jongen wilde en dat ben ik niet dus ben ik sowieso kansloos.
  • IP logged

J

Janneman

Re: Veel te bang
#69: 25-03-2011, 17:28
Dus je hebt maar niks gedaan??  :o Shame on you!!  Mooie smoes om het maar niet te hoeven proberen.

Dat vind ik wel zwak van je hoor. Hebben we je zo proberen aan te moedigen en dan laat je het er maar gewoon bij zitten!!

Kennelijk vind je dat makkelijker

Nou dan laat je het toch gewoon hierbij... vergeet je haar toch gewoon en zal het toch maar nooit wat worden... blijf je de rest van de tijd maar fantaseren over wat er gebeurd zo zijn als je het wel gevraagd had...

  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#70: 25-03-2011, 17:32
Nee, ik faal toch elke keer als ik iets probeer, dus laat ik er maar mee op houden en gewoon niks meer proberen.
Het lukt toch niet....
  • IP logged

J

Janneman

Re: Veel te bang
#71: 25-03-2011, 17:40
Het heeft ook te maken met je zelf beeld en trots.
Als je haar vraagt dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Het kan goed uitpakken als ze ja zegt. Zegt ze dat niet dan kun jij je zelf voorhouden dat zij niet weet wat ze mist.

Nu haal je je zelf omlaag door voor haar te beslissen en je zelf negatief af te beelden. Dat moet je nooit doen! Ik wil dat 'het lukt toch niet' gedoe niet meer horen. Je gaat het doen of je doet het niet maar dan kun je niet zeggen dat zij niet wil of dat alle meisjes op dure merk kleding vallen. Je zult het pas weten als je het vraagt.

En als je hier mee niks kunt, dan kan niemand op dit forum je er meer mee helpen want dan wil je het zelf gewoon niet. En 'niks meer proberen want het lukt toch niet' slaat natuurlijk nergens op. Soort van zelfmedelijden is dat.

Denk daar maar eens over na. Je hebt het lef om het te proberen en voor je zelf op te komen, of ik wil er niks meer over horen hoor.

Zo. Hoop niet dat ik te streng ben ;) maar ik vind dat je dit veel te makkelijk op geeft!!

Fijn weekend en succes ermee

Groetjes

Ernst
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#72: 25-03-2011, 17:55
Ik wil het wel heel graag maar ik durf het gewoon niet. Ik stond tegenover haar maar ik kon geen woord zeggen. Echt waar ik kon wel door de grond zakken..... :-\
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 25-03-2011, 18:34 door Sigtør Brann »

a

anouk

Re: Veel te bang
#73: 25-03-2011, 19:44
Is er geen enkel meisje die niet om dure  merkkleding geeft en om jongens die alleen maar proberen stoer te doen

Ik denk dat je als je dat denkt miusschien gewoon neit zo goed naar sommige meisjes kijt, denk neit dat je dat nu wilt horen maar echt neit iedereen geeft daarom, ik ken een heleboel meisjes inclusief mezelf die het echt niet boeiend vinden welk merk kleding een jongen aan heeft, en ik hoef echt geen jongen die laat zien hoe stoer hij is door te roken of andere "stoere" dingen te doen, als dat neit is wie hij echt is dan past dat niet bij een jongen, je profielfoto op hyves is trouwens best leuk haha, maa ik denk neit dat je iets aan mijn bericht hebt want je bent druk in gsprek met andere zo te zien...
fijn weekend
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#74: 25-03-2011, 19:47
Nee hoor, alle hulp is welkom.
Helemaal nu ik maandag de knoop ga doorhakken.
Ja echt Janneman, geen grapje deze keer!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal