Skip to main content

Auteur Topic: Nog nooit iets gehad......

S

Sigtør Brann

Nog nooit iets gehad......
OP: 18-03-2011, 17:25
Nou kijk, ik had dus een probleem. Ben 13 jaar, maar heb nog nooit een vriendin gehad ofzo. Terwijl al mijn klasgenoten, hebben toch sowieso al meer dan vijf keer, sommigen zelfs 13 en 19 keer. Maar ik dus nog nooit. En ik ben niet zo'n type die stil op zijn stoel zit en niet met klas optrekt, ik hoor gewoon bij de groep, maar heb gewoon nog nooit een vriendin gehad. Altijd als ik denk dat het wel iets kan worden, komt er een andere jongen, en dan raad je het natuurlijk al.... Ik begin hier zo langzamerhand moedeloos van de worden. Altijd als ik denk dat het wat mij en een ander kan worden, komt er een andere jongen, die veel stoerder is en die alleen maar stoere woorden gebruikt en die alleen maar dure merkkleding van 100 euro heeft. Maar ik ben niet zo. Ik ben veel rustiger. Zijn er dan geen meisjes meer tegenwoordig, die niet op stoer doen en mooie kleren valt, maar op iemand die niet supermooi is en niet altijd dure merkkleding draagt?
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#1: 18-03-2011, 18:34
Je bent pas 13 jaar, er zijn mensen die pas op hun 20ste of 18de een vriendin hebben. En je komt vanzelf een vriendin tegen, als ze een stoerdere jongens met kleding van 100 enzo leuker vinden dan jou, dan zijn ze het niet waard. En trouwens, ik val niet echt op stoere jongens. Die kunnen soms nog al arrogant zijn/overkomen.  ;)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#2: 18-03-2011, 18:39
Ja maar ook, het is altijd zo, als ik iemand leuk vind, dan denk ik dat dat het wel wat kan worden, maar uiteindelijk gaat ze met iemand anders. Dit heb ik echt al meer dan 10 keer gehad ofzo. Tegenwoordig laat ik het maar gaan, omdat ik toch weet dat ik aan het kortste eind trek.... :'(
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#3: 18-03-2011, 18:53
Zo moet je niet denken joh, als ze jou laat staan is ze het niet waard. Je vindt vanzelf een meisje die jou ook leuk vindt.  En hoezo laten gaan? Zie je dan bv. een leuk meisje en denk je 'nee laat maar' ? zo moet je niet denken!
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#4: 18-03-2011, 19:10
Nee, maar als ik niet denk laat maar dan trek ik aan het kortste eind dat is nu al zo'n 10 keer gebeurd ofzo dus hoe groot is de kans dat het deze keer wel goed gaat?
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#5: 18-03-2011, 19:22
groot genoeg  ;D
Er zijn echt veel meisjes die van minder stoere knappe jongens houden,
persoonlijk, als een jongen erg aardig is maar niet super knap, dan ga
je hem vanzelf mooi vinden ;) Dus gewoon aardig tegen het meisje doen,
als je der hebt hou je haar dan ook langer dan zon stoere jongen!
Trouwens, je bent pas 13. je hebt nog 73 jaar ofzo om aan meisjes te denken
, ga eerst op school richten of op je hobby. dan kom je vanzelf een leuk
meisje tegen die het wederzijds ook zo ziet.
xx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#6: 18-03-2011, 19:27
Ik denk het niet hoor....
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#7: 18-03-2011, 19:28
wat denk je van niet??
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#8: 18-03-2011, 20:10
Dat het de komende tijd wat wordt met mij
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Nog nooit iets gehad......
#9: 18-03-2011, 21:09
Dat het de komende tijd wat wordt met mij

Je bent in ieder geval erg goed in positief denken. En dat is erg belangrijk, helpt zeker. ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#10: 18-03-2011, 21:12
Joh, waarom zou je graag een vriendin willen?
En ja inderdaad, denk eens positief. Helpt altijd ;)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#11: 19-03-2011, 07:28
Niet denken dat ik nooit positief ben, ik ben heus wel positief, alleen met sommige dingen ben ik gewoon wat minder positief...
  • IP logged

J

JuLoverr

Re: Nog nooit iets gehad......
#12: 19-03-2011, 08:54
Er komt heus wel een meisje dat wijs is en voor jou kiest, geloof me.
En er zijn genoeg meiden die niet op stoer en merkkleding vallen.
Ik ken echt genoeg van dat soort meiden hoor!
Wat hierboven er ook al gezegd werd, je moet wat positiever denken!
Bekijk het ook van de positieve kanten:
 - Single zijn is ook leuk
 - Die meiden zitten nu opgescheept met zon arrogant vriendje
 - Jij bent wel meer waard dan die meiden hoor, als ze jou zomaar de deur wijzen ;)

  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: Nog nooit iets gehad......
#13: 19-03-2011, 10:09
Ik ben het helemaal eens met 'JuLoverr' hierboven.  ;)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Nog nooit iets gehad......
#14: 19-03-2011, 12:12
Ik waardeer jullie hulp echt, serieus. Ik denk dat ik hier  veel mee kan, maar toch wil ik nog antwoord geven op JuLoverr:
Is het ook leuk om 13 jaar single te zijn? Maar ik denk, dat het punt nu wel duidelijk is, maar ondertussen, heeft zich een nieuw probleem opgestapeld, maar daar maak ik dan wel een apart topic voor. Bedankt voor de hulp! :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal