Skip to main content

Auteur Topic: heel veel mensen bemoeien zich

I

Iriizz15

heel veel mensen bemoeien zich
OP: 07-03-2011, 11:38
Eerst en vooral wil ik iets zeggen .. Gisteren en een paar dagen geleden had ik op iemands topic hier n k@t antwoord te geven op haar probleem, khad eerst wat moeten nadenken.. maar goed ik zit zelf met een probleem..
2weken geleden ging het uit tssn mij en mijn vriendje (nu ex dus) ,, sinds toen kwam iedereen zich bemoeien , dat ik met hem gespeelt heb , dat ik geen respect voor hem had .. ten 1ste ik heb hem niet bedrogen en sinds het uit is heb ik ook ng geen nieuw vriendje
voor dat ik iets met hem begon waren er ook al wat mensen tegen , maar toch begonnen we wat , nu is het dus uit .. & komt iedereen me verwijten maken .. terwijl ik toch helemaal niets verkeerd heb gedaan , het was gewoon uit omdat ik niets meer voor hem voelde en vaak ruzie had..
ik weet echt niet meer wat doen.. Ik durf gewoon bijna niet meer buiten komen bang dat ik 1van die meisje tegen kom..
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: heel veel mensen bemoeien zich
#1: 07-03-2011, 11:55
Hai Iriizz,

Niet boos worden, ik ga even een beetje gemeen doen door je te quoten uit een ander topic ;)

Na verloop van tijd zal je dit toch een plaatsje in je leven moeten geven. je trekt je dat allemaal veel te hard aan , negeer het en doe wat je wil .. je hebt zelf ook nog een leven .. leer nieuwe mensen kennen , ga op een avond een feesje bouwe ... Laat je niet zo doen ..

Ik ga er niet van uit dat je iemand bewust gekwetst hebt. Een relatie is juist een proefperiode om te kijken of je bij elkaar past en of jullie geschikt zijn om samen een toekomst op te bouwen.
En blijkbaar was dit hier voor jou niet het geval. Niets om je voor te schamen en zeker niet iets dat je hoeft te verdedigen.

Trouwens, sorry dat ik mij hier mee bemoei. ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#2: 07-03-2011, 20:50
Met dat dingetjee wat je hebt overgenomen heb ik toen niet echt iemand gekwest of wel , maar ik bedoelde het op een ander getitelt "Slet" maar ik wou haar niet kwetsen had gwn een slechte dag en heb ik verkeerd uitgewerkt op iemand anders..

Maar mijn probleem is , ik kan het gewoon niet aan als andere zicht tssn mij en mijn ex komen bemoeien iets dat 2a3 weken voorbj is .. ik durft nergens meer te komen bang dat ik rammel fso krijgg x
  • IP logged

D

DC-P

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#3: 07-03-2011, 21:13
kort gezegd, fock hun.. jij weet zelf goed dat je hem niet 'gebruikt' heb of hoe je het wil noemen.. dus laat de rest lekker lullen. het gaat erom dat jij weet dat ze ongelijk hebben
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: heel veel mensen bemoeien zich
#4: 07-03-2011, 21:41

Misschien dat ik nog iets specifieker had moeten quoten :D

Ik bedoelde eigenlijk alleen dit ddel:
Citaat
je trekt je dat allemaal veel te hard aan , negeer het en doe wat je wil .. je hebt zelf ook nog een leven

Het zal toch niet zo zijn dat je een pak rammel krijgt omdat je een relatie beëindigd hebt ????
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#5: 08-03-2011, 11:20
Misschien dat ik nog iets specifieker had moeten quoten :D

Ik bedoelde eigenlijk alleen dit ddel:
Het zal toch niet zo zijn dat je een pak rammel krijgt omdat je een relatie beëindigd hebt ????

Hier is dat namelijk wel zo , die jongen krijgt heel veel medelijden met andere ..
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: heel veel mensen bemoeien zich
#6: 08-03-2011, 11:40
Hier is dat namelijk wel zo , die jongen krijgt heel veel medelijden met andere ..

Oh, ik heb wel een beetje medelijden met jou  ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#7: 09-03-2011, 21:22
Uhu maar dat helpt mijn probleem niet zo  ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: heel veel mensen bemoeien zich
#8: 14-03-2011, 16:28
Heb je enig idee hoe ik je wel kan helpen ? :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#9: 14-03-2011, 16:58
Als ik dat zelf zou weten , zou dit topic hier niet staan :)
  • IP logged

F

Fabienne1996

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#10: 18-03-2011, 19:26
beetje simpel gezegt, maar negeer ze gewoon... Ik ben ook vaak bedreigt door 2 meisjes. Ik reageerde niet en nu zeggen ze helemaal niets meer.. Denk je echt dat ze je iets aan zullen doen omdat jij niets meer voor die jongen voelt? dat is dan wel zeer beneden hun niveau vindt je niet?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: heel veel mensen bemoeien zich
#11: 18-03-2011, 21:06
Als ik dat zelf zou weten , zou dit topic hier niet staan :)

Hey, jij komt toch uit België ?

Dan verwacht ik niet van die bijdehante opmerkingen van je, ja ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

I

Iriizz15

Re: heel veel mensen bemoeien zich
#12: 22-03-2011, 16:22
Hey, jij komt toch uit België ?

Dan verwacht ik niet van die bijdehante opmerkingen van je, ja ?

is niet bijdehand ? ik vind het niet meer dan normaal en ja ik ben een belg so what? :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal