Skip to main content

Auteur Topic: probleempje

v

valie

probleempje
OP: 19-09-2010, 17:20
hey
ik weet echt niet wat ik moet doen
 ik ben dus samen met een jonge maar soms heb ik echt het gevoel dat alles alleen van mijn kant komt. in de week krijg ik bijna nooit een berichtje van hem enkel als ik hem iets vraag ofzo  en als ik hem bv vraag of hij in het weekend vrij is is het meestal van: ik weet nog niet. ik heb match en ja ik heb nogal veel te doen voor school.  meestal kan die dan wel maar dan stuurt die dat pas die dag zelf ik kan toch moeilijk heel de dag blijven wachten tot die misschien stuurt da die kan he??  maar als ik dan bij hem ben is dat gevoel weer helemaal verdwenen...
bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie misschien tips hebben
groetjes valie
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: probleempje
#1: 19-09-2010, 19:38
Hallowww ^^
Ik had net hetzelfde probleem , ik moest ook altijd hetzelfde doen ..
Op een dag kon ik het niet meer aan & dat merkte hij toen heeft hij mij gedumpt en liep hij al met een ander meisje
ik  zeg niet dat die van jou is , maar meestal loopt zo een situatie slecht af..
Als je bij hem bent vergeet je alles is hij weer weg hoor je niets meer .. en ben je bang
Ik begrijp je heel goed ..
Als je hem ziet praat erover , desnoods bel je hem als je het niet meer aankunt..
helpt het pratenn niet of doet hij ng steeds zo , slaap er ng een nachtje over of je ng wel met hem verder wilt
en of je wel zo een relatie kan BLIJVEN volhouden...

success ! x
  • IP logged

v

valie

#2: 22-09-2010, 20:20
Hallowww ^^
Ik had net hetzelfde probleem , ik moest ook altijd hetzelfde doen ..
Op een dag kon ik het niet meer aan & dat merkte hij toen heeft hij mij gedumpt en liep hij al met een ander meisje
ik  zeg niet dat die van jou is , maar meestal loopt zo een situatie slecht af..
Als je bij hem bent vergeet je alles is hij weer weg hoor je niets meer .. en ben je bang
Ik begrijp je heel goed ..
Als je hem ziet praat erover , desnoods bel je hem als je het niet meer aankunt..
helpt het pratenn niet of doet hij ng steeds zo , slaap er ng een nachtje over of je ng wel met hem verder wilt
en of je wel zo een relatie kan BLIJVEN volhouden...

success ! x

danku voor de tip, het is intussen al gedaan hij was ni meer op mij zei hij en hij vond het niet leuk van steeds af te spreken in het weekend (wat ik echt belachelijk vind) maar ja ik vind het niet echt zo erg meer na wat hij erna deed (bv afmelden als ik iets vroeg enz) vond ik dat hij het niet waard is om verdrietig over te zijn.
xx
  • IP logged

I

Iriizz15

#3: 24-09-2010, 19:43

danku voor de tip, het is intussen al gedaan hij was ni meer op mij zei hij en hij vond het niet leuk van steeds af te spreken in het weekend (wat ik echt belachelijk vind) maar ja ik vind het niet echt zo erg meer na wat hij erna deed (bv afmelden als ik iets vroeg enz) vond ik dat hij het niet waard is om verdrietig over te zijn.
xx
Wat erg voor je  :(
Je komt de juiste jongen nogwel tegenn  :)

xxx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal