Heeeeyy ,
ik heb vndg 2weken & 1 dag verkering met een super lieve jongen , ik ben egt dood gek vn hem ..
Maarr we hadden een ruzie.. ik volg haartooi & dus moet ik soms een hele dag rechtstaan ik ben dat niet meer zo gewoon dus had ik last van mijn voeten en van mijn rug..Ik had afgesproken na school met een vriendin om gaan te winkelen tot half 3 want dan ging ik naar mijn jongen. ik opweg naar mijn jongen die toch wel 5min. van de stad afwoont (hij wist dat ik zou komen) & ineens een sms "ik ben niet thuis" .. ik helemaal terug naar huis wat ongeveer 3kwartiers wandelen is.. zonder maar 1 keer te gaan zitten , ik was echt dood , & heb dat gewoon gewandelt voor niets. Mijn moeder was vet kwaad toen ik het haar vertelde en ging naar zijn huiss (zijn ouders kennen de mijne goed) even daarna kwamen ze terug thuis & hij was vet kwaad hij smste "Ik kan ook niets goed doen voor jou hé?, je steekt alles maar op mij" Het is toch niet mijn fout ofwel dan?
Zo net belde ik hem. & deed hij vet koppig , ik vroeg hoe het nu eigenlijk zit tussen ons maar hij weet het niet , (zaterdag is hier kermis) & hij zei ja ik ga naar café dus ik sms je niet dan, ik ga lol maken..
ik kan gewoon niet normaal met hem praten...
Ik weet echt niet wat ik moet