Skip to main content

Auteur Topic: verkracht niet leuk

m

melly16

verkracht niet leuk
OP: 25-05-2007, 15:13
hey mensen

2 jaar geleden ben ik verkracht door een vreemde man
we hebben aangifte gedaan maar omdat het donker was kon ik hem niet goed zien en heb ik geen goeie omschrijfing geven :(die man is nog steeds niet opgepakt :-\ik heb daar gelukkig niet zo veel last mee van.
maar afgelopen jaar ben ik 2x aangerand door een jongen bij mij in de klas ik doe techniek dus zit bij jongens in de klas op een gegeven moment de eerste keer moetsen 2 jongens en ik in de kelder bij onze school zand naar buiten brengen het was heel gezellig in het begin toen het pauze was bleven we in de kelder beetje chillen want buiten was het bloed heet en in de kelder was het egt lkkr nie warm maar ook niet te koud dus ja toen hebben we besloten daar te blijven.
maar in die pauze pakte een van hun me vast en de andere probeerden me kleren uit te doen het was ze niet gelukt maar toen ik los was wouw ik weg lopen en ze pakte me vast en gingen aan me zitten ik vond dat egt niet luek op een gegven moment kwam ik los en kon ik weg ik heb er nog nooit iemand over verteld omdat die 2 jongen egt heel erg zijn ze hebben zelfs met een hele groep jongens een meisje in elkaar geslagen dus ik durf er met niemand over te praten en niemand zou me toch geloven  

de 2e keer was ook met 1 van die jongens ik moest met hem was bakken naar de kelder brengen de leraar liep mee dacht ik anders had ik het nooit gedaan op een gegven moment kwam ik er achter dat er geen leraar meer was en hij ook blijkbaar  :-\
ik wouw trug naar boven lopen en hij pakte me goed vast en zat aan me hij zei pijp me pijp me nuek  met me kom op je bent tog geen watje .
ik sloeg hem in zijn gezicht met men ellenboog en hij zei voor jou wil ik wel pijn lijden ik wouw weg mop een gegeven moment kwam ik los en liep naar boven toen ik boven was stont hij onder aan de trap en zei ik wil je wel geld geven :o ik zei tegen hem ik ben geen hoer ofzo hoor .  :-\

dat heb ik wel tegen leeraaren gezegt enz ik heb maatschappelijk werkster gehad enz maar niemand kon wat doen omdat ik geen bewijs heb dus we konden er niks tegen doen  :-\

ik heb egt een kut gevoel soms vooral als iemand me vast pakt ofzo dan sla ik die in zijn gezicht gwn omdat ik die beelden dan weer voor me zie ik word er gek van en ik weer zo ook steeds mensen van me af ik vind dat egt erg
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

kus melly
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 26-05-2007, 00:20 door redactie »

r

rotjonk

Re:niet leuk
#1: 25-05-2007, 19:21
sla dat jonk gewoon in me kaar
  • IP logged

m

magiclover

Re:niet leuk
#2: 25-05-2007, 21:49
Als jij ze in elkaar gaat slaan krijg jij de problemen.

maar als je er al een melding van hebt gemaakt en die jonge weet dat dan ben je al verder want dan let hij de volgende keer beter op en doet hij het dus waarschijnlijk hopelijk neit meer
  • IP logged

C

Claudia

Re:verkracht niet leuk
#3: 26-05-2007, 02:36
ik vind je wel dapper hor en ik weet waar ik over praat, verkracht worden is bij net zo gewoon als slapen en eten. Je lichaam is niet meer van jezelf, ken je dat gevoel?
  • IP logged

r

rotjonk

#4: 26-05-2007, 11:02
als je verkracht word douch je na de hand niet want dat kan sporen uitwissen tegen woordig schijnt er een mogelijk heid om je telaten onderzoeken en als er dingen zijn gevonden dan is er al matriaal voor een arrestatie
  • IP logged

e

eenwieler

#5: 26-05-2007, 16:27
Dat is een hind waar iemand die verkracht is op zit te wachten. Het eerste waar die aan denkt is uren onder de douche staan en zich nog vies voelen.

De school doet er schijnbaar niks aan, wat dacht je van een klacht indienen bij school (directie) en waarschuwen voor aangifte bij politie en dan niet alleen tegen de daders maar ook tegen de school.

Ik wordt zo gek van instanties/scholen etc die niet voor hun verantwoordelijkheden opkomen.

Zolang jij op school zit is de school verantwoordelijk. Ook als een leerling jou verkracht of aanrand.

Ferko
  • IP logged

m

melly16

#6: 27-05-2007, 08:20
hey mense

op school hielpen ze me wel met maatschappelijk werkster enz en ze hebben met hem gepraat maar omdat er geen bewijs is kunnen ze niks doen want hij zegt dat het nooit is gebuert en dan is het mijn woord tegen het zijne dus de politie zou er ook nie veel aan kunnen doen :-\
en ze laten niemand meer alleen naar de kelder gaan sinds dat is gebeurt.
maar k zit nu in me examens dus ben bijna van die sgool af (blij toe) en dan zie ik ze ook niet meer en dan kan ik alles misschien wel ff op een rijtje krijgen en zal ik ook zelf rustiger worden omdat ik ze dan niet meer zie en ook niet meer bang hoef te zijn voor hun

kus melly
  • IP logged

S

Something.else

#7: 27-05-2007, 11:09
Pfoee, dat is nog eens een verhaal ey  :o

Echt erg! Maar je moet zulke dingen verwerken. Het is een wond die moet helen, ookal zal het litteken altijd blyven.. Want vergeten kan je het nooit..

Je kan er wel mee leren omgaan, ik vind het goed dat je met een maatschappelijk werkster hebt gepraat hierover.. :)

Weten je ouders het ook of niet? Anders zou je er met hun over kunnen praten,, want uit je verhaal begrijp ik dat je er nog best erg mee zit..

xx
  • IP logged

t

totalwar

#8: 27-05-2007, 17:03
Blij dat je binnekort van hem verlost ben. Ik heb echt een hekel aan zulke types en bij vriendinnen van mij hoeven ze het echt niet te doen!!!! Want dan krijgen ze problemen...

Maarja, misschien moet je de volgende keer iets meenemen qua veiligheid. Als je ouders het weten kunnen hun er misschien ook wat aan doen. Ik weet dat het nooit fijn is te vertellen, maar soms is het wel de beste oplossing. Daarnaast kan je altijd op zelfverdediging gaan, steeds meer meisjes doen dat tegenwoordig.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

#9: 27-05-2007, 19:47
een nicht van doet aan kik boxen en zo nou dat wil je niet weten als iemand ruzie met haar maakt dan hoef je haar niet meer tehelpen zo goed verdedigd ze zich zelf en ik raad alle dames aan om op een vecht sport tegaan zoals tai boxe of judo het is meestal handig lijkt mij
  • IP logged

m

melly16

#10: 27-05-2007, 23:28
heyhey

ja men ouders weten het en die wouwden juist dat ik naar die maatschappelijk werkster ging want zelf wouw ik dat egt nie ik haat het om met iemand te praten die je totaal niet kent en die je dan ook je emotie´s nog moet laten zien ook (oke het moet nie maar dat komt van zelf wel als je er over begint) me ouders wisten ook nie wat ze er mee aan moesten en begonnen over een groep waar je met andere meisjes zit die ook zo iets hebben mee gemaakt maar dat lijkt me egt niks

ik heb op jujutie gezeten groene band ik kan me wel verdedigen maar het ging toe niet lkkr met me want er waren net 2 hele goeie kennissen die wij als familie beschouden over leden vlak na elkaar dus ik was daardoor al zwakker:(:-\

kus ikke
  • IP logged

I

Ilse

#11: 28-05-2007, 11:11
Hoi,

Als ze dat bij mij zouden doen zou ik echt proberen om ze een stamp  in hun noten te geven, dan weten ze waar ze mee bezig zijn.

Het is wel goed dat je hierover hebt kunnen spreken met iemand.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

#12: 28-05-2007, 16:47
Beste Melly,

Als een kennis of wie dan ook het weer probeerd, maak je niet druk over hoe close die persoon is. Hij heeft het recht niet om iets bij je te doen, dat heeft alleen de persoon waarvan jij wil dat die het doet.

Denk je in dat het iemand anders is en denk aan wat er verder kon gebeuren. Soms maakt angst je sterker en soms maakt het je zwakker. Vind een manier om je angst in je voordeel te gebruiken en je sterker te maken en erop te reageren. Er zijn veel pijnplekken op het hele lichaam (ik ken de meeste irritante of meest makkelijk te bereiken wel te vinden) en richt daarop, al is het een kleine stoot, soms als hij schrik heb je de kans om weg te lopen.

Zorg goed voor jezelf als het ooit nog eens gebeurd. Want op dat moment moet jij voor jezelf zorgen. (want iemand anders is er op dat moment niet, ookal zou ik het wel willen).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

frummel

#13: 23-06-2007, 15:58
hey

ik zal je een verhaal vertellen.
ik zat in een klas met 17 leerlingen 3 uit a dam en 20 uit volendam ze waren druk enzo als ze iemand wouden slaan sloegen ze mij maar niet allen met ze 7 of 8.
de leraar geloofte mij niet maar op een dag besloot ik me mp3 te gebruiken heb het opgenomen wat er allemaal gebeurde en ben er mee naar de politie gegaan.
dus miss als je er wat aan heb neem er 1 mee doe hem op je nek. en als ze aan ze zitten sla ze gewoon al is het met een stok of zaag.

hopelijk heb je er  wat aan sterkte
  • IP logged

I

Ilse

#14: 26-06-2007, 18:55
Hoi,

Als je echte bewijzen hebt, heb je meer kans dat ze je geloven bij de politie of op school. Dus probeer dat maar met je mp3 of je gsm.

Grtz Ilse
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal