hey mensen
2 jaar geleden ben ik verkracht door een vreemde man
we hebben aangifte gedaan maar omdat het donker was kon ik hem niet goed zien en heb ik geen goeie omschrijfing geven :(die man is nog steeds niet opgepakt :-\ik heb daar gelukkig niet zo veel last mee van.
maar afgelopen jaar ben ik 2x aangerand door een jongen bij mij in de klas ik doe techniek dus zit bij jongens in de klas op een gegeven moment de eerste keer moetsen 2 jongens en ik in de kelder bij onze school zand naar buiten brengen het was heel gezellig in het begin toen het pauze was bleven we in de kelder beetje chillen want buiten was het bloed heet en in de kelder was het egt lkkr nie warm maar ook niet te koud dus ja toen hebben we besloten daar te blijven.
maar in die pauze pakte een van hun me vast en de andere probeerden me kleren uit te doen het was ze niet gelukt maar toen ik los was wouw ik weg lopen en ze pakte me vast en gingen aan me zitten ik vond dat egt niet luek op een gegven moment kwam ik los en kon ik weg ik heb er nog nooit iemand over verteld omdat die 2 jongen egt heel erg zijn ze hebben zelfs met een hele groep jongens een meisje in elkaar geslagen dus ik durf er met niemand over te praten en niemand zou me toch geloven
de 2e keer was ook met 1 van die jongens ik moest met hem was bakken naar de kelder brengen de leraar liep mee dacht ik anders had ik het nooit gedaan op een gegven moment kwam ik er achter dat er geen leraar meer was en hij ook blijkbaar
ik wouw trug naar boven lopen en hij pakte me goed vast en zat aan me hij zei pijp me pijp me nuek met me kom op je bent tog geen watje .
ik sloeg hem in zijn gezicht met men ellenboog en hij zei voor jou wil ik wel pijn lijden ik wouw weg mop een gegeven moment kwam ik los en liep naar boven toen ik boven was stont hij onder aan de trap en zei ik wil je wel geld geven
ik zei tegen hem ik ben geen hoer ofzo hoor .
dat heb ik wel tegen leeraaren gezegt enz ik heb maatschappelijk werkster gehad enz maar niemand kon wat doen omdat ik geen bewijs heb dus we konden er niks tegen doen
ik heb egt een kut gevoel soms vooral als iemand me vast pakt ofzo dan sla ik die in zijn gezicht gwn omdat ik die beelden dan weer voor me zie ik word er gek van en ik weer zo ook steeds mensen van me af ik vind dat egt erg
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
kus melly