Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op iemand

W

Wouter

Verliefd op iemand
OP: 18-07-2010, 00:17
hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Ik ben verliefd op een meisje waarmee ik veel optrek in een vriende groep. Een goed vriend van me weet dat. Maar het probleem licht ergens anders. Dat meisje waar ik verlieft op ben (M) heeft een vriendje sinds kort. Moet ik nog door gaan om haar te krijgen of gewoon laten gaan en iemand anders zoeken? Ik wil iedereen al bedanken voor welk antwoord dan ook.

Groetjes,
wouter
  • IP logged

x

xxxEvaaxxx

Re: Verliefd op iemand
#1: 18-07-2010, 13:25
als ze echt van die jongen houdt, zou ik als ik jou was het even laten rusten. En vooral niet haar vriendje gaan zwart maken! Misschien gaat het ooit nog eens uit, maar het kan ook dat je nog een veel leuker meisje tegen komt.

succes ;)
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#2: 18-07-2010, 15:22
Nee je moet sowieso niet haar vriendje zwart gaan maken, maar je kan wel zorgen dat ze jou leuk gaat vinden..
Gewoon door lief tegen haar te doen en er altijd voor haar te zijn enzo.
Niet overdreven, maar gewoon als een échte vriend.
Zo zal ze misschien merken van hm misschien heb ik de verkeerde keuze gemaakt.

Het is misschien lullig voor die vriend die ze nu heeft, maar als je echt verliefd op haar bent .. kan je het toch niet tegengaan!
X
  • IP logged

W

Wouter

#3: 18-07-2010, 22:05
Ik zal laten weten als er iets is gebeurt :) bedankt voor de reacite
  • IP logged

a

angela11

#4: 20-07-2010, 00:10
laat  haar  lekker  gaan en ga  achter  een ander  leuk meisje  aan zij is  niet de  enigste ;)
  • IP logged

W

Wouter

#5: 21-07-2010, 00:16
Gister was supper (20-7-10)
Ik stond op met een goed gevoel. Ik dacht dit wordt mijn dag.
Mijn dag verliep rustig tot dat ik te horen kreeg dat er bij iemand een feestje zou komen.
Ik vroeg wie er allemaal kwamen en ik zag al dat het heel leuk zou worden.
Ik ben toen naar die vriend toe gegaan en heb geholpen met de boodschappen. (genoeg drank dus)
Toen zij hij dat M. (gene waar ik verliefd op was) ook zou komen met een vriendin en het vriendje.
Ik zag er toen een beejte tegen op. Maar ik ging maar wat eten in de stad om een goed bodem te leggen voor die avond.
Toen we terug waren kwamen de eerste mensen al om 9 uur.
En M. met aanhang was er om half 10. Toen om kwart over 10 kreeg mijn hart nog een klap. Ik zag M. en haar vriendje zoenen.  :'( :-\ >:D
Ik ging even naar buiten zij ik en was weg. Toen even later om kwart voor 11 kwam er een vriendin van M. naast me zitten.
We kwamen in een gesprek en het was heel gezellig. ;D
Toen was het feestje afgelopen en gingen we naar huis.
De vriendin van M. moest een andere kant op maar mocht niet in der eentje naar huis fietsen dus ik zij ik breng je wel thuis.
Uiteindelijk bij haar huis aangekomen deed ze haar fiets op slot en ik stapte af.
Toen ging alles heel snel. We liepen naar de voordeur, zijden slaap lekker tegen elkaar en toen stonde we te zoenen.  :-*

En dat was mijn geweldige nacht en de nacht waar in ik over M. heen kwam.
slaap lekker allemaal :D
  • IP logged

W

Wouter

#6: 21-07-2010, 00:16
ik zie nu pas dat ik een fout heb gemaakt ik ben geen 18 maar 16 vekeerd in getoetst 1992 IPV 1994
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#7: 21-07-2010, 08:03
ik zie nu pas dat ik een fout heb gemaakt ik ben geen 18 maar 16 vekeerd in getoetst 1992 IPV 1994

Aangezien je dit zelf niet aan kunt passen heb ik het aangepast voor je
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

x

xxxEvaaxxx

#8: 21-07-2010, 18:30
dus conclusie: Niet te snel depri / down worden omdat je op iemand bent omdat die gene bezet is, Er kan altijd nog een leuker iemand rond lopen ;)
  • IP logged

W

Wouter

#9: 22-07-2010, 22:07
Tnks voor het veranderen en inderdaad niet opgeven:D
  • IP logged

J

Juliaaaa.

#10: 05-08-2010, 18:24
ik zou haar gewoon probeeren te laten gaan en naar andere meisjes kijke, als dat nou moeilijk is, en je haar dus heel erg leuk vind, dan kun je inderdaad gewoon afwachten tot het uit is met haar vriendje en dan grijp je je kans en wieweet ben je in de tussentijd alweer verliefd op iemand anders  :P.

veeel succes ermee !
  • IP logged

S

SweetDreams

#11: 18-08-2010, 20:25
Ik zou haar niet bij die jongen vandaan houden. Als jij ervoor gezorgd hebt, dat zij uit elkaar zijn, heb jij een probleem, en zal ze jou wellicht niet meer zo aardig vinden... Ik zou dus gewoon ook naar andere meiden kijken, en gewoon lol maken, en niet alleen op haar focussen. Want dan word je alleen maar ongelukkig van het idee dat je hoor nooit krijgt. (wat niet hoeft he). Als ze dan uitelkaar zijn, en je bent nog verliefd, kan je altijd je kans grijpen!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal