Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd

v

victor

Verliefd
OP: 12-07-2010, 12:18
Hallo ik heb een probleem,
Ik ben verliefd op een meisje op school maar op haar hyves staat dat ze een relatie heeft.
Ik denk alleen dat dat niet waar is omdat je haar daar nooit over hoort.
Wat moet ik nu doen want zou het erg opzichtig zijn als ik ernaar zou vragen?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Verliefd
#1: 12-07-2010, 15:35
je zou  het aan andere mensen kunnen vragen die haar kennen, want op mensen hun hyves staan vaak dingen die nog niet zo hoeven te zijn.
En aan haar zelf vragen is nogal vreemd ja, maar dat wist je al :)

• IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

v

victor

#2: 12-07-2010, 16:47
Heb ik net gedaan en het erge is dat het gewoon waar is :'(
Ik zal het dan nu maar zo laten want ik ga haar vriend ook niet zwart maken ofzo. Dan gun ik haar gewoon het beste...
  • IP logged

x

xshailax

#3: 12-07-2010, 17:24
ik zou gewoon ff krabbels scannen enz...
als daar niets bijzonders bij staat..
via mensen fzo..
succes..
xx
  • IP logged

v

victor

#4: 12-07-2010, 19:10
Daar had ik al aan gedacht maar zij verwijderd al haar krabbels en ik heb ook bij haar vriend gekeken maar daar is niks te zien.
  • IP logged

S

SweetDreams

#5: 18-08-2010, 20:23
Misschien weet ze niet of ze dat al veranderd heeft als ze een vriend had. Je zou het haar ook kunnen vragen, bijvoorbeeld zo: Zeg, heb jij eigenlijk een vriend? Of iets anders, wat je zelf fijn vind. Als je dat weet en ze heeft niemand, maak dan oogcontact met haar, en laat haar een beetje merken dat je haar leuk vind. Als ze terug kijkt, of lacht, zou je misschien een stap kunnen zetten. Het is gewoon wat jij het prettigste vind, maar je moet haar zeker niet uit je hoofd wissen, behalve als je weet dat ze een vriend heeft, of je niet leuk vind...

SUC6!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal