Goed. Ik zal mijn probleem even uitleggen.
Ik heb zo'n 5 maanden geleden een jongen ontmoet via internet. Ik ga er niet uitgebreid op in hoe dat is gebeurd, maar het was in ieder geval niet via een of andere lugubere chat- of datingsite.
In ieder geval, sinds 3 maanden heb ik zeg maar een soort internetverkering met hem. En ik ben echt verliefd op hem. Misschien kan je je dat niet voorstellen, maar neem maar van me aan dat ik echt van hem hou.
Maar goed, ik heb hem dus nog nooit ontmoet. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien, hem nog nooit in het echt gesproken. En dat wil ik natuurlijk wel heel graag (en hij ook :p).
Ik heb het na heel, heel lang aarzelen wel aan mijn ouders verteld, min of meer. Maar ik geloof niet dat zij begrijpen hoe serieus het is, zeg maar.
Nou goed, mijn vriendje woont dus in Maastricht en ik in Amsterdam. Dat is dus best wel ver weg, en als hij hiernaartoe komt dan is dat ook niet voor een uurtje ofzo, aangezien het 2.5 uur reizen is. Hij heeft al best wel vaak voorgesteld dat ik een keertje naar hem toe moet komen, of dat hij een keertje naar mij toe komt. En ook dat ik dan best bij hem kan blijven slapen, zodat ik niet 's avonds laat weer teurg hoef met de trein. Dat vind ik niet erg. Maar ik denk dat mijn ouders echt gaan flippen als ik ze dat voorleg. Ik durf ze eigenlijk helemaal niet te vragen of ik hem een keer mag ontmoeten.
Maar ik wil hem wel zien! En het liefste zo snel mogelijk!
Help!!