Skip to main content

Auteur Topic: wat moet ik doen?

P

PrinCeSs

wat moet ik doen?
OP: 07-06-2010, 20:38
ik ben een meisje van 18.. en ongeveer 10 maanden geleden leerde ik een jonge kennen van hier uit de buurt via internet. die bij me op school bleek te zitten.. na iets van 2 maanden msnen hadden we een keer op school afgesproken.
het was liefde op het eerst gezicht. na elkaar een paar x gezien te hebben was het officieel aan..
we hadden af en toe een keer ruzie maar verder was het perfect.
tot die ene dag. we hadden iets meer als een half jaar. en we kregen ruzie. hij wou weggaan en ik zei hem dat als die weg zou gaan hij niet meer terug hoefde te komen.. hij ging..
ik belde huilend mn ouders die op vakantie waren om het hele verhaal te vertellen..
5 minuten later belde hij voor zijn spullen
ik zei dat hij die een dag later kon ophalen.
hij vroeg of ik het zeker wist en ik zij ja.. hij noemde me kanker hoer..
3 weken lang heb ik geprobeerd mijn leven weer op rails te krijgen.. maar mijn gevoel voor hem bleef.
ik hield me zelf een soort masker voor en speelde "de clown'" voor de buiten wereld.
vorige week ben ik uit geweest met een vriendin.. en hij was daar ook...
ik vroeg hem of we konden praten omdat er prive nog wat dingen waren..
dus die zondag hebben we heel de tijd gepraat  en ook over onze gevoelens... uit eindelijk bleek dat we toch nog gevoel voor elkaar hadden en dat we wel zouden zien hoe het zou lopen. die dagen erna zag ik hem vaak stiekem.. ik vertelde vriendinnen dat ik weer contact met hem heb en hun noemde me stom.. afgelopen zaterdag heb ik het aan mijn ouders verteld. en die sloegen helemaal door. al 2 dagen lang praten ze niet tegn me.. en willen ze dt ik voor hun kies ipv hem.. maar mijn gevoel voor hem blijft. en ik wil mijn ouders niet kwijt.. en hem ook niet. ik heb mijn ouders verteld dat het alleen voor vriendschap is. en dat we af en toe wat leuks doen.. maar hun bljven zeggen dat hij me gebruikt en niet te vertrouwen is..
wat moet ik doenn???
  • IP logged

v

verkauft

Re: wat moet ik doen?
#1: 07-06-2010, 21:03
ik kan je niet zeggen wat goed voor je is, wel kan ik zeggen dat ze bijd ebelangrijk zijn en ik zou je willen waarschuwen op te letten met je vriendje of hij je niet gebruikt. veder wens ik je sterkte.
mvg
verk
  • IP logged

I

Ikhouvanje

#2: 07-06-2010, 21:39
Je moet jezelf afvragen wat het belangrijkste voor je is, je ouders of de liefde..?
Weet je zeker dat hij wel te vertrouwen is..?
Nouja.. Sterkte
  • IP logged

d

dj13

#3: 08-06-2010, 12:54
je hebt het uit gemaakt of beide ervoor gekozen om het uit te maken. is het dan verstandig om het weer aan te maken? is het niet beter om vrienden te blijven?
als het uit is heb je woeden,verdiet, onbegrip en verlang je vaak terug naar hem, het is dan verstandig om dat van je af te zetten het is niet voor niets uit gegaan.

denk er goed over na ;)
en weet kiezen tussen een vriend (ralatie) zomaar een vriend , je ouders of wie dan ooki kan niet! niemand mag jou ook dwingen om een keuze te maken.

succes
  • IP logged

e

emelus

#4: 08-06-2010, 18:29
misschien moet je eens vragen aan je ouders waarom je geen contact meer met hem mag hebben
  • IP logged

P

PrinCeSs

#5: 08-06-2010, 20:24
de reden waarom ik geen contact meer met hem mag hebben. is omdat hij me uitgemaakt heeft voor kanker hoer.. en omdat hij na 1 dag al een ander had. wat nu over is..en hij stuurde mij allemaal berichtjes. over dat hij nooit van me gehouden heeft aan de drugs zat en noem het maar op..

met mijn ouders is het inmiddels goed. ik mag met hem omgaan maar ze willen er niks van weten
  • IP logged

C

CupCakeMies

#6: 08-06-2010, 21:48
Hij is gewoon super gemeen bezig, als ik jou was zou ik niet meer met hem om gaan..
Maarja das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk aangezien je nog voor hem voelt..
Misschien is het beter hem gewoon te vergeten en doe iets leuks met je vriendinnen.. ;D
Ik hoop dat alles goed komt

xx<3
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#7: 09-06-2010, 17:56
Dat je ouders je de keuze geven tussen een vriendje en zij zelf is natuurlijk nooit goed te praten. Natuurlijk zullen je ouders op deze leeftijd voor gaan. Maar vervolgens ga jij je vriendje stiekem ontmoeten. Zo simpel ligt dat.

Wanneer ik in jouw schoenen stond zou ik wel eens heel goed over dit vriendje na gaan denken.
Hij heeft nooit van je gehouden, hij maakt je uit voor de gemeenste dingen, en dat wil jij je vriendje noemen ?
Denk je echt dat je daar gelukkig van wordt ?
Ik krijg veeleer het idee dat hij dankbaar gebruik van je maakt. Niets meer en niets minder.

Realiseer jezelf ook dat je een verbroken relatie niet in een paar weken vergeet of verwerkt. Normaal gesproken gaan daar een aantal maanden over heen. Jij geeft jezelf niet eens de kans om het te verwerken.

Probeer in ieder geval de verstandigste van de twee te zijn.

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

P

PrinCeSs

#8: 15-06-2010, 09:24
nja afgelopen woensdag was het dus weer zover.
meneer stuurde mij een sms dat het beter was als we vrienden bleven.. dus ik dacht oke.
je laat me eerst de grootste ruzie thuis maken. en dan flik je me dit..

ik had in de tijd toen hij me net kankerhoer genoemd had. een hele lieve jonge leren kennen. en als k hem sprak voelde ik me helemaal goed.
dus had ik afgelope zondag met hem afgesproken aangezien hij een vriend is van mijn bestje maatje kwam hij ook mee..
het was echt super leuk en gezelligg.

toen ik savondss op msn was. kwam mn ex online en zetten zn cam aan. dus ik accepteerde. was die helemaal aan het huile. dus ik gewoon gevraagd van gaat het goed.. toen kwam die helemaal van ja en ik kan het niet meer aan ik wil je niet zien met een ander en ik heb de domste fout van mijn leven gemaakt en zo wil ik niet verder leven..

dus ik had zo iets van ja hallo je hebt die fout zelf gemaakt. dus nu niet zo gaan doen..

mja nu baal ik er wel van dat hij zich kut voelt door mij. maar het is niet anders
  • IP logged

C

CupCakeMies

#9: 18-06-2010, 17:02
Ja, is wel kut om je ex zo te zien huilen, maarja..
Hij heeft die fout inderdaad zelf gemaakt, gewoon laten janken.

xx
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#10: 18-06-2010, 17:13
mja nu baal ik er wel van dat hij zich k@t voelt door mij. maar het is niet anders[/b]

Hij voelt zich niet k@t door jou, hij voelt zich zo door zijn eigen acties. Houd dit voor ogen en ga nu niet jezelf onterecht een schuldgevoel bezorgen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

mafkees2000

#11: 22-06-2010, 18:59
de reden waarom ik geen contact meer met hem mag hebben. is omdat hij me uitgemaakt heeft voor K-ziekte hoer.. en omdat hij na 1 dag al een ander had. wat nu over is..
Dit citeer ik maar even voor je. Het is toch duidelijk dat het geen zin heeft, als hij zo doet? Het is amper een dag uit en hij heeft een ander. Hoe kun JIJ dan verder met hem?
  • IP logged

P

PrinCeSs

#12: 22-06-2010, 22:03
dank jullie voor alle reacties!
ik ben der sinds 1.5 week ook achter dat ik helemaal klaar ben emt hem..
ik heb sindss die tijd ook gevoelenss voor en andere jongen die ook wederzijds zijn.,
dus ik doe het lekker rustig aan met over een tijdje een nieuwee vriend;:D
waar meneer dus ok niet tegen kan.. want hij heeft hem zelfs krabbels gestuurd
dat hij me nooit kon krijgen en hij maar iemand moest zoeken van zn eigen kliber.

• IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal