Skip to main content

Auteur Topic: klaarkomen tijdens zoenen?

n

naamloos

klaarkomen tijdens zoenen?
OP: 24-04-2010, 23:56
heey,
mijn vriend en ik waren laatst best hevig aan het zoenen,
ik lag op hem, hij soms op mij, maar verder niks.
ik heb gelezen dat het normaal is dat jongens daarvan een stijve (kunnen) krijgen, maar volgens mij kwam hij klaar!
ik hoorde hem ''schokkend'' ademen op een gegeven moment, kan dat het zijn?
verder kon ik niet echt iets op het internet hier over vinden... misschien jongens die hier ervaring mee hebben?

thanks  :)
  • IP logged

a

angels-fire

Re: klaarkomen tijdens zoenen?
#1: 25-04-2010, 09:39
ja wij krijgen soms stijfen das best wel normaal maar ik denk dat hij vroeg tijdige ejaculatie  had
en das voor jongen nie zo leuk  dan shcaam je je meestal maar het kan komen omdat die nog niks is gewent want jongens die meer ervaring hebben op sexual gebied kunnen het meestal langer vol houwen

ik hoop dta dit je vraag heeft be antwoord

mvg  a-f
  • IP logged

K

Karian

#2: 25-04-2010, 13:35
Wauw, dat is echt de eerste keer dat ik zoiets hoor! :P
Ik denk persoonlijk dat er niks raars aan is. Sommige jongens zijn er heel snel mee en andere jongens weer wat minder snel. Probeer in elk geval niet te zorgen dat hij zich er raar bij gaat voelen, ik heb gehoord dat het heel erg genant is zo af en toe omdat je het niet kan verbergen ;)
Maar vraag het hem eens, zou k zeggen! Zeker als je het je vriendje is, zou je dat soort dingen toch met hem moeten kunnen bespreken?
  • IP logged

n

naamloos

#3: 25-04-2010, 16:20
ik heb er ook niks over gezegd, want ik dacht al dat hij zich daarvoor zou schamen haha.
ja ik denk dat ik het wel ga vragen een keer als we het over zulke dingen hebben  ;D
maarja, bedankt in ieder geval!
  • IP logged

K

Karian

#4: 26-04-2010, 13:01
Geen probleem, en succes ermee! ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal