Vind je dit een leeftijd om seks te hebben waarom wel waarom niet?Ik vind dat er geen enkele leeftijd is waar je seks op zou moeten hebben. Het is een gevoel wat je zelf kunt benoemen. Als jij je op welke manier dan ook ongemakkelijk voelt bij het idee van seks hebben, moet je het gewoon nog niet doen. Ik was zelf vijftien.
Zo niet kun je dan al pijpen vingeren of aftrekken voor die leeftijden?Tuurlijk! Maar ook dat moet je maar net willen. Gewoon goed voelen of je het wilt of niet. En als je twijfelt; niet doen! Gewoon mee wachten.
Wat vinden de meisjes van pijpen?Ik vind het nog steeds een beetje bizar om te doen. Maar niet vies meer, inmiddels. Ik heb twee vriendjes gehad en bij beiden heb ik het gedaan. Als je verliefd bent, is het ook allemaal wat leuker, dus minder raar. Ik ben pas voor het eerst gaan pijpen toen ik het zelf wilde proberen en het zeker wist.
Hoe is het in je mond? Heeft een penis een geur?Het voelt... ja... als een penis
Het heeft wel degelijk een geur. Iedere jongen heeft weer een andere geur, natuurlijk. Ook meisjes hebben een geur daar beneden. Maar het zou niet vies moeten ruiken.
Smaakt sperma echt zoals de jongen leeft?Sperma smaakt bij elke jongen weer een beetje anders. Over het algemeen kun je het het beste vergelijken met champigonsoep. Misschien een hele rare vergelijking, maar ik hoor het vaker en ik vind dat het er inderdaad veel op lijkt. Als een jongen veel rookt, kan het anders smaken. Als hij knoflook op heeft ook.
Moest jij kokhalzen?Ik kan me herinneren van niet. Als je te penis te ver in je mond duwt kun je natuurlijk wel gaan kokhalzen, dus wees daar een beetje voorzichtig mee.
Heb je nog dingen waaraan ik me kan verwachten?Ja... geen idee. Ik zou gewoon je best doen om te praten over seks met je vriendje en ook tijdens dat je intiem bent, gewoon altijd te zeggen wat je wel en niet fijn vind. Schaam je daar niet voor, want als je er goed over praat weet hij alleen maar beter hoe hij je het jouw naar je zin kan maken!