Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik ben smoor op een jongen uit mij klas voor het eerst ben ik zo verlieft en telkens als ik bij hem ben krijg ik kriebels in mijn buik. ik ben zo gelukkig dan maar toen ......
Ik wou hem die dag vragen. Maar mijn vriendinnen hadden hem ge smst : Wil je met haar verkering ze is dol op je ??
en hij zei nee
Ik moest janken en janken en janken.
Ik schaam me nu Echt dood. Ik durf hem niet meer aan te kijken mar ik ben nog steeds smoor op hem hij maakt me zo gelukkig. E ik droom heel vaak over hem.
Een verhaal : Een meisje zij tegen een jongen dat die hem leuk vond hij zei nee maar later vroeg hij haar en zei zij ja ze hebben nu verkering .
Kan dat ook bij mij gebeuren ??
Het is wel mogelijk dat dat gaat gebeuren, maar de kans is niet heel groot.
Maar het kan zijn dat als hij je nog beter leert kennen dat hij je dan leuk gaat vinden
of dat hij je misschien nu wel leuk vind, maar het niet zo wilde zeggen, want kijk, als ik bijvoorbeeld een jongen leuk zal vinden,
maar een van zijn vrienden vraagt of ik verkering met die jongen wil, zou ik ook gewoon nee zeggen,
omdat je nooit zeker weet of het dan serieus is of een grap van die vriend of iets en ik gewoon vind dat je iemand zelf moet vragen (al is het via msn of een sms)
xxxxxx