Skip to main content

Auteur Topic: Klaarkomen...?

D

Dosca21

Klaarkomen...?
OP: 23-02-2010, 16:51
Ik heb een paar vraagjes over het "klaarkomen".

Nou, ik was vandaag bij me vriendje op zijn kamer...
En hij vroeg of hij me mogt vingeren enzo. Ik maar ja gezegt, want we hebben al zo lang + het was me eerste keer... :-[ Toen we zo bezig waren werd hij geroepen om te eten. Dus we stopten en ik ging naar huis. En nu heb ik last van me maag en weet niet waar dat vandaan komt. Ik d8 miss kwam dat, dat ik niet klaargekomen ben ofzo. Kunnen jullie me hiermee helpen??
  • IP logged

D

DC-P

Re: Klaarkomen...?
#1: 23-02-2010, 19:50
lijkt me stug, zal wel iets van spanning zijn ofzo
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#2: 24-02-2010, 14:53
waarschijnlijk dat je zenuwachtig bent voor de volgende keer dat je dat gaat doen. Of je bent zo blij van wat er is gebeurt (op het weggaan na dan) dat je er een raar gevoel van in je buik hebt gekregen.
maar het is zowieso niet dat het komt doordat je niet bent klaargekomen  ;D

Gr.

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

J

Janneman

#3: 24-02-2010, 19:35
Bij jongens komt pijn na het niet klaarkomen nog wel eens voor maar bij meisjes ken ik dit verschijnsel niet.

Of het is iets totaal anders en heeft er niks mee te maken. Anders misschien de opwinding, verliefdheid, schaamte of andere emotie?

Is de pijn al weer verdwenen?

Groetjes

Ernst
  • IP logged

M

Muse

#4: 24-02-2010, 23:23
haha het heeft er helemaal niks mee te maken miss de spanning dat kan natuurlyk net nog wel ja maar voor de rest hoef je je egt niet druk te maken hierover hoor das onzin en trouwens volgende keer maar proberen te genieten zo verdwijnt de spanning ;)
  • IP logged

D

Dosca21

#5: 24-05-2010, 14:57
Okay...Dat vroeg ik me gewoon af enzo. En ja, gelukkig is de pijn verdwenen! :D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal