Skip to main content

Auteur Topic: klaarkomen

h

hoidoei

klaarkomen
OP: 02-02-2010, 14:20
Nou, ik kan gewoon ECHT niet klaarkomen:P
staat overal; gewoon lang genoeg doorgaan..
maar als ik lang door ga wordt het echt niet beter;p
Het is niet zo dat ik daaronder niet gevoellig ben.
want als mn vriend daar streelt ofzo, word ik wel geil.
Hij zegt ook. help me dan. wat moet ik doen.
Maar ik weet t OOK niet:P
mn vriend komt trouwens ook niet klaar als ik m aftrek.
wat kan ik beter doen ;d? want overal staat wel ; gewoon trekken blabla.ja. maar daar heb ik niks aan.
met2 vingers? met 3 vingers? met hele hand? Pik moet ie tegen de buik aan of van de buik af? Kan iemnd het uitleggen voor iemand die NIET weet wat ie moetdoen, het is niet zo vanzelfsprekend:P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-02-2010, 20:16 door hoidoei »

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: klaarkomen
#1: 02-02-2010, 15:46
ik neem aan dat jullie zelf wel weten hoe je jezelf kunt bevredigen en kunt laten klaarkomen.
Waarom help je de ander dan niet door uit te leggen of door te laten zien hoe die het zelf doet.

En met dat aftrekken, gewoon met de hele hand. En het handigste is om met de pink naar zijn buik toe te doen.
Maar het beste is om het gewoon aan hem te vragen ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

h

hoidoei

#2: 02-02-2010, 21:23
Nou, dat is het probleem juist, ik weet niet hoe ik moet klaarkomen:P?
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#3: 03-02-2010, 10:39
Nou, dat is het probleem juist, ik weet niet hoe ik moet klaarkomen:P?

Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn maar besef dat je lichaam eerst voldoende ontwikkeld moet zijn om klaar te kunnen komen.

Dit is bij de een vroeger dan bij de ander. Beginnende borstontwikkeling wil zeker niet zeggen dat je ook klaar kunt komen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

h

hoidoei

#4: 03-02-2010, 14:37
euhm. ik ben17 en hij is 19 haha:P
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#5: 03-02-2010, 16:20
oke, dit kon ik nergens uit opmaken :)

Maar dan moet het toch wel kunnen lukken  :o
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#6: 03-02-2010, 18:01
maar je bent dus zelf nog nooit klaargekomen? of begrijp ik dat verkeerd?
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

h

hoidoei

#7: 03-02-2010, 20:16
nee klopt. maar dat wil ik wel haha;p
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#8: 04-02-2010, 15:40
ik vraag me af wat het dan is, want zo moeilijk is het niet (vind ik).
gaat jouw vriend alleen met zn vinger erin zegmaar, of ook over je clit enzo?
laat hem wat afwisseling doen en ik heb als tip gekregen; je laten verlangen naar dat hij dat gaat doen.

en je moet bij hem gewoon als je hem echt klaar wilt laten, snel zijn voorhuid op en naar doen met je hele hand zegmaar.
  • IP logged

t

totalwar

#9: 04-02-2010, 15:53
Hoe zit het eigenlijk met stress en zenuwen enzo? Want je vriendje is dan bezig en het voelt wel fijn, maar het wordt niet fijner, kan het ook komen, doordat je zenuwachtig wordt of ongeduldig. Soort van paniek.

Het kan zijn dat je inderdaad gewoon ongevoellig bent, maar dat kan je nooit voor 100% zeggen. Het is moeilijk om te begrijpen wat een ander doet en meemaakt en wat je zelf anders zou doen.

Maar je probeerd in ieder geval bij jezelf ook, dat is al iets. Maar lang genoeg door gaan klopt wel, maar niet altijd met hetzelfde. Soms moet je een beetje afwisselen (en dat is niet de andere hand gebruiken :P) Meer afremmen of stoppen en jezelf op een andere manier stimuleren.

Als laatste redtmiddel, is de vraag hoe ver je durft te gaan. Er zijn namelijk wel manieren om bepaalde zenuwen te stimuleren, bijvoorbeeld met kou (ijsklontje) of met warmte (warm water). Ik weet niet of je al echt sex hebt, maar ook daar zijn dingen voor om je extra te stimuleren ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hoidoei

#10: 04-02-2010, 22:17
Nee, ik ben absoluut niet zenuwachtig ofzo..
ik verlang er ook wel na, en ik vind het ook lekker, zeker weten.. maar toch lukt t niet:p
we hebben nog nooit seks gehad, maar hij zeg iig, als we verder gaan, dan komt t wel..
hehe. komt wel goed allemaal, hoop ik:$
  • IP logged

t

totalwar

#11: 06-02-2010, 12:07
Tja dat hoeft neit perse, voor hem eventueel wel, want sex geeft meer gevoel en genot voor een jonge, maar ik denk niet dat het voor jou veel meer effect heeft. Is hij de eerste jonge waar je mee verder gaat?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hoidoei

#12: 06-02-2010, 15:49
ja, dit is de eerste keeer..
  • IP logged

t

totalwar

#13: 08-02-2010, 17:01
Dan is het zo ie zo lastig te vertellen waar het aan ligt, want het kan net zo goed aan hem liggen als aan jou, Kijk ik garandeer je niet genot als je verder gaat, maar meestal moet je leren genieten, want toch al heb je het zelf niet door hou je jezelf toch nog in. Bij mijn vriendin duurde het ook anderhalf jaar voordat ze eigenlijk echt los begon te worden en alles liet gaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

SweetDreams

#14: 29-05-2010, 20:25
Heey, ik heb pas in de Hitkrant gelezen, wat daarovergaat.

Voor je zelf, fantaseer erover dat die jongen je streelt als jejezelf gaatvingeren, streel eerst jezelf laat1 hand langzaam afglijden naar beneden, duw 1/2 wat je zelf prettig vind naar binnen, en weer naar buiten en druk op dat din daar en weer naar binnen, en als je dnekt dat je bijna klaarkomt, kan je wat sneller gaan, voel je het opkomen concentreer je dan op dat gevoel tussen je benen en laat je gaan. Ook kan je als je in de douche een massage straal hebt die gebruiken??

En voor hem, ook gelezen in de hitkrant, dat je je duim erom heen moetslaan en 2 vingers, en dan moet je heen en weer gaan en je bovenste vinger over het randje laten glijden, dan laat je het ook weer wat sneller gaan als ie bijna klaarkomt en ga gewoon door als ie klaarkomt

Ik heb geen idee of het werkt, want ik heb het maar gelezen, maarr je kan het altijd proberen!!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal