ik ga niet meer zeggen over thuis hoorik wil dat jullie me leuk vindenmagic zegte ook ergens blije lucinda=leuke lucindaik ga blij zijn.ik ga leuk zijn!:D x lucinda
Waarom dat nou weer?Ze is jonger dan jullie.....Wat zou je zelf doen in zo'n situatie?Op zo'n leeftijd weet je vaak niet beter dan dat je ouders gelijk hebben?En ze heeft zo vaak gezegd dat ze ervan af wilt?Alleen niet durft...En weetje heel veel kinderen die zoiets meemakendurfen er niks over te zeggen/ hulp te vragen...Het is al heel wat dat ze dat hier heeft gedaan,ga haar dan nu niet afkrakenen als je haar dan niet geloofd, reageer dan gewoon niet......
ik moet van8 bij pap slapenik deet gister 1 n8.ik moet 2 n8en.ik mag niet wegik mog vandaag ook niet spelen met vriendin pap zegt =ons weekend ik ga niet zeggen aan mariekes oudersik sraam meik ben bangx lucinda
Lola,weet je moeder daar ook van af ?
Hey meisjes,Jullie MOETEN iets ondernemen, want wat jullie nu doen, is FOUT!Liefs Ciela
Hey meisjes,Wow eh.. dat is nogal heftig. Ik weet bij God niet hoe jullie dit zouden kunnen aanpakken, want gelukkig maak ik dit niet mee.Daarbij vind ik het ook erg knap dat jullie erover durven te praten.Maar daarbij moeten jullie het volgende daarbij kunnen realiseren; Jullie posten deze topic op een site over PROBLEMEN IN DE SEKS, dus Lucinda, jij weet dergelijk wel dat er iets dan niet snor is (kom dus niet met verhalen van; ik bof.. enz) Lola, ook jij weet dat het niet klopt wat je doet. Ik snap best dat aangeven moeilijk voor je is, maar kun je niet gewoon de kindertelefoon bellen? En er zijn genoeg sites waarop je kan lezen wie je het beste kunt bereiken wanneer je slachtoffer bent sexueel misbruik.Jullie MOETEN iets ondernemen, want wat jullie nu doen, is FOUT!Liefs Ciela
Ik wil er toch even op wijzen dat deze meisjes helemaal niets fout doen, maar dat deze meisjes gedwongen worden tot iets dat ze helemaal niet willen.Verder wil ik nog even kwijt dat ik, gezien de situatie, heel erg goed begrijp dat Lucinda geen hulp durft te zoeken.