Skip to main content

Auteur Topic: seksueel misbruikt maar vind het oke

r

rotjonk

claudia doet je zusje nu het zelfde als wat jij doet?
  • IP logged

c

code 026

ik vind het een beetje raar ik kan me er niks bij voorstellen ?
  • IP logged

M

MichaelNicht

dank je  hier heb ik wat aan, hier kom ik zeker verdre mee :-[ :-[

ik snap het niet helemaal , waarom wil je nou hulp  ? je vind het toch fijn en je hebt het toch goed bij hem en je vind het toch lekker om door verschillende ouwe vieze mannen gebatst te worden waarom heb je danhulp nodig ? zou je me dat kunnen uitleggen ?

Michael
  • IP logged

C

Claudia

Beste michael

Ik begrijp je standpunt wel, maar het is meer mijn kiezen op elkaar zetten omdat ik nu even geen andre mogelijkheid zie.

Stel je hebt elkle dag hongen je moet ook elkkedag eten. Maar iemand zet elkedag hondenveels voor je neer???
Als je niet eet ga je dood, van hondenvlees ga je niet dood, je raakt er aan gewend,
  • IP logged

t

totalwar

Tja Claudia, we hebben al opties gegeven, maar je ben te bang om ze aan te nemen (niet dat ik dat erg vind, want dat is jou keuze). Dus helaas kan ik je verder niet echt helpen en zal er nog weinig te zeggen zijn...

Groetjes,

Steffen

P.S.
Als er een manier zou zijn dat ik zou kunnen helpen (of anderen hier) dan zouden we dat wel doen, of willen proberen.
  • IP logged

M

MichaelNicht

Beste michael

Ik begrijp je standpunt wel, maar het is meer mijn kiezen op elkaar zetten omdat ik nu even geen andre mogelijkheid zie.

Stel je hebt elkle dag hongen je moet ook elkkedag eten. Maar iemand zet elkedag hondenveels voor je neer???
Als je niet eet ga je dood, van hondenvlees ga je niet dood, je raakt er aan gewend,

Kan je wat duidelijker praten ? Moet je hondenvlees eten bij die man ? Maar wat ik dus wil weten je vraagt hulp maar hulp voor wat ? je hebt het toch fijn bij die man en je vind het toch niet erg waarom heb je dan hulp nodig ?
  • IP logged

t

totalwar

Ze vind het niet overdreven fijn, maar het is de keus die ze nu maakt. Als jij iets kiest om zo ervoor te zorgen dat je overleefd, dan wen je wel aan die keuze, maar blijf je er altijd een beetje mee zitten dat je toch die keuze heb gemaakt.

Aan de ene kant is Claudia blij met haar keuze (ze heeft onderdak, krijgt veel wat ze wil hebben enzovoorts), maar aan de andere kant ook weer niet (mag weinig contact hebben naar buiten en naar anderen, vind sommige behandelingen niet fijn enzovoorts). Dat wilde ze duidelijk maken over het voorbeeldje van het hondevlees.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

M

MichaelNicht

ok maar hoe kunnen wij haar dan helpen als ze het goed heeft bij die man ?
  • IP logged

D

DruifJee7

Hoi,

Ik vind dit onderwerp soieso wel vaag, Ik snap er niet veel van maargoed... Als je gaat tippelen en je hebt seks met zoveel verschillende mannen heb je wel meer kans om een SOA op te lopen hoor, En meschien wel een zwangerschap... Ik vind het soieso al stom dat je zoiets gaat doen Claudia... Maarja als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen he niemand houd je tegen...

Kusjes Ilona
  • IP logged

v

venmetske

ik zou best willen helpen ,maar dan moet ze het ook wel willen hea..

xx Venmetske
  • IP logged

N

Nibs

Claudia.....als je ouder wordt dan worden ze nog aggresiver tegen je, je zegt 1x keertje nee tegen je baas en schopt je helemaal in elkaar...zeg je per ongelijk nog een keer nee..krijg je een kogel in je kop, zo is het in dat soort wereldje en ik zou eruit stappen voordat het te laat is
  • IP logged

C

Claudia

jij bent zeker thuis in het wereldje

dat klopt inderdaad, ik zier en hoor nog wel goed
  • IP logged

N

Nibs

hoe bedoel je? zulke dingen weet je gewoon? daar hoef je niet uit ervaring te spreken, dat weet je gewoon.

zo je kan zien en horen, kan je ook nog lopen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-08-2007, 18:06 door XioXio »

D

DeePack

ik vind het niet echt handig wat je doet, en michel heeft gelijk, het wordt steeds erger, maar ik snap niet hoe je bij deze man terecht kwam, en als je bij die man slaapt, eet en alles doet, wat doen je ouders dan??
als je wilt kan ik je best wat advies geven, maar dan moet ik wel wat meer weten
  • IP logged

t

totalwar

Verder terug lezen deepack ;) daar vind je je antwoorden :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal