Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: seksueel misbruikt

j

jootjuh

Re:seksueel misbruikt
#45: 13-11-2007, 06:18
ik praat er niet over..
behalve dan met jou something.else
jij weet z,n beetje me hele verlede..
dus ik wil niet dat iedereen dat hier weet..

Gr. Linda
  • IP logged

t

totalwar

#46: 13-11-2007, 20:13
Niemand hoeft het ook te weten ;) Maar hou er rekening mee dat als je bepaalde dingen zegt dat je mensen makkelijk nieuwschierig maak (omdat de menselijke ras nu eenmaal een nieuwschierige ras is).

Verder moet je er zelf mee om kunnen gaan en als je dat kan zonder iemand te vertellen of alleen echte vrienden of kennissen ervan te vertellen. Dan is het ook goed. Zolang de problemen maar verwerkt worden of oplossen en het neit je leven verpest ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

#47: 13-11-2007, 20:50
Steffen ,, je helpt de mensen zo goed :(
O.a Mij! :(

Gr. Linda
  • IP logged

S

Something.else

#48: 14-11-2007, 10:50
Je zult erover moeten praten,
Het is moeilijk om te vertellen,
Dat kan ik begrijpen, maar anders word het alleen maar erger.

x
  • IP logged

j

jootjuh

#49: 14-11-2007, 13:43
ja :(
nogmaals bedankt :'(
kon ik ook maar mensen helpen :(  >:(  :(

Gr. Linda
  • IP logged

t

totalwar

#50: 14-11-2007, 18:38
Soms help je mensen zonder dat je het door heb, soms zijn ervaringen die je vertel en/of vragen die je stel al een hele grote hulp voor anderen. Als iemand bijvoorbeeld met hetzelfde probleem zit en het niet durft te vragen, dan kan hij/zij toch nog het antwoord vinden doordat jij het vroeg. Zo zit alles in elkaar.

Dus soms help je mensen zonder dat je het door heb ;) Wat ik merk bij jou is dat je een negatief beeld heb en heel veel dingen verkeerd naar kijk. Probeer eens de positieve dingen te vinden, soms zijn ze makkelijk te vinden, soms zou je er niet op komen ;) maar probeer overal wat positiefs in te zien, dan komt alles beter.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

#51: 15-11-2007, 05:48
nou miss ben ik alleen wel negatief..
mij gaat tog alles fout!
het is gewoon zo hoor!!
heb gisteravond weer russie gehad met me vader..
en me *gewone* vriend wil nix meer van me weten, omdat hij ergens mee zit en het mij niet wil vertelle, alleen omdat ik het nu schijnbaar al zo moeilyk heb!!

Pff :'(

Gr.Linda
  • IP logged

t

totalwar

#52: 15-11-2007, 10:16
Slechtste smoes die ik tot nu toe gehoord heb ;)

Iedereen is wel eens negatief en meerdere mensen zijn vaker negatief dan ze laten zien. De een over het leven, de ander over het uiterlijk of de ander weer over alle twee, dus je bent geen uitzondering. Dat bedoel ik qua negatieviteit. Je doet alsof jou alle horror in de wereld overkomt en niemand anders en dat je alles zelf veroorzaak enzovoorts.

Probeer eens te begrijpen, dat hoe jij je voel door de omgeving bepaald wordt. Omdat je slechte dingen overkomen en omdat je dingen niet goed vind aan jezelf denk je automatisch dat je de oorzaka ben, terwijl je gedachten meer het gevolg zijn van de omgeving. Daarom probeer ik je ook aan te raden om de leuke dingen in je omgeving op te zoeken, zoek contact met mensen die het leuk vinden om met je te praten, die zelf ook wat meegemaakt hebben waardoor je makkelijk met hun kan praten. Zoek de makkelijke dingen op en probeer daarna de moeilijke dingen pas op te zoeken.

Je kan leven zonder te genieten, maar leven met genieten is veel leuker, en soms moet je het opzoeken om te kunnen genieten.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

#53: 15-11-2007, 15:48
Miss Heb Je gelijk..
maar wat moet ik voorn leuks meemaken :(
men oom ligt slecht kan er niet heen..
k ga woensdag tot zat. a zond. op vakntii met me vriendin..
ze wil dat ik even weg bij me ouders ben, word gek zo zegt ze..
miss heeft ze aan de ene kant ook wel een beetje gelijk

Maar ik wil zelf ook graar weg bij me ouders.. gewoon weg weetje..
echt geen russie's meer aan je kop enso.

Gr. Linda
  • IP logged

t

totalwar

#54: 15-11-2007, 18:25
Dus je vind het niet leuk om met mensen te praten, om je problemen kwijt te kunnen op deze site, op school?

Of zijn dat dingen die ik wel zie en jij niet ;) je kijkt te veel eerst wat negatief is en dan vergeet je naar de positieve dingen te kijken. Probeer ze te vinden of ze te maken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jootjuh

#55: 16-11-2007, 15:01
ik vind het echt heel fijn om de problemen hier kwyd te kunnen, en ik vind het heel fijn dat jullie me zo goed opvangen..*tenminste dat fijne gevoel heb ik*..
En ik vind het echt fijn hier op de site te zijn!
En dat meen ik echt waar..
maar ik kan niet over dit onderwerp prate.. dat word een beetje teveel.. miss wel privé totalwar of somithing-else

XxLinda
  • IP logged

m

magiclover

#56: 16-11-2007, 16:59
je kunt in princiepe met iedereen prive praten.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

S

Something.else

#57: 16-11-2007, 20:13
Hee!

Ik wil best proberen te praten met je over dit onderwerp. alleen vind ik dat zelf wel lastig. dus liever van niet. je kunt hier ook blijven posten!

xx
  • IP logged

t

totalwar

#58: 17-11-2007, 17:47
Mijn mening blijft hetzelfde ;) Wil je wat vragen zeggen, dan kan je dat doen. Of je dat prive of in de forum doet, dat moet je zelf weten ;)

Je bent slim en wijs genoeg om zelf te beslissen wat je kan en wil ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-11-2007, 17:47 door Totalwar »

j

jootjuh

#59: 18-11-2007, 09:35
jaah dat doe ik something-else ;)
En ja Totalwar , je hebt weer gelijk!!

ik vind het fijn op het forum te zijn..
1. het rijmt!!