Skip to main content

Auteur Topic: sex spulletjes

m

merlijntje61

sex spulletjes
OP: 31-12-2009, 16:49
hoi
kan je alleen .... spulletjes kopen in van die speciale winkels of niet. en waar zijn die winkels. in amsterdam ja.. maar dar woon ik helemaal niet. en ik durf ook niks te kopen hoe om ik dar over heen want ik wil wel iets kopen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: sex spulletjes
#1: 01-01-2010, 15:35
hoi
kan je alleen .... spulletjes kopen in van die speciale winkels of niet. en waar zijn die winkels. in amsterdam ja.. maar dar woon ik helemaal niet. en ik durf ook niks te kopen hoe om ik dar over heen want ik wil wel iets kopen
Wat voor spullen denk je aan dan? In vrijwel iedere stad kun je wel ergens aan sexspulletjes komen, dus in dat opzicht.. Alleen ik weet niet hoe dat precies zit, ik koop ze niet.. XD
  • IP logged

p

peter

#2: 01-01-2010, 15:39
En wat dacht je van het internet?

Maar Laura, lees ook nog eens wat je onder je plaatje hebt gezet, die Engelse tekst. Je bent er vaker te vroeg bij dan te laten. Denk er nog eens goed over na, lief meiske.

Groetjes,

Peet
  • IP logged

x

xxxEvaaxxx

#3: 09-01-2010, 19:30
Hmm ja het is misschien een beetje te vroeg voor je, Maar als je het echt wilt kopen, Moet je maar eens kijken in De Large, is een tijdschrijft met allerlei kledij maar op het einde ook sex speeltjes, Of je koopt gewoon paar nutrale dingen bij Kruitvat??

xx.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#4: 11-01-2010, 15:46
Als je een sexwinkel in loopt zullen ze waarschijnlijk niet raar opkijken ofso, daar komen vast wel vaker jonge meisjes om seks speeltjes te kopen. En anders moet je maar improviseren. Zoals een dikke marker ofso en dan de achterkant, waar geen dop zit, gebruiken. (wel schoonmaken ofso, of condoom om een komkommer doen weet ik veel...)

Laters
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

S

Saraah.

#5: 11-01-2010, 21:55
Als je een sexwinkel in loopt zullen ze waarschijnlijk niet raar opkijken ofso, daar komen vast wel vaker jonge meisjes om seks speeltjes te kopen. En anders moet je maar improviseren. Zoals een dikke marker ofso en dan de achterkant, waar geen dop zit, gebruiken. (wel schoonmaken ofso, of condoom om een komkommer doen weet ik veel...)

Laters

Het is niet slim om dat te doen.
het is niet goed voor je volgensmij,
je kan snel iets beschadigden.

Groetjes,
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#6: 12-01-2010, 16:21
ik had het ergens gelezen op dit forum. En slim is het niet nee, maar dat het niet goed voor je is, is niet waar. En een dikke marker van de bruna, met een metalen buiten kant heeft een afgeronde achterkant en dus niet scherp ofso (zo'n zwarte permanent marker hea)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

s

shannon1994

#7: 27-01-2010, 14:07
internet?
kun je anoniem doen (nouja, ze hebben wel je naam) maar ze kennen je niet.

let wel op dat je moeder de envelop niet vind hihi. ;)
  • IP logged

d

dik-dik

#8: 18-02-2010, 22:40
mm..
gewoon met een paar vriendinnen
naar die winkel gaan en het halen
heb skeit !En met je vriendinnen
samen is het een stuk makkelijker.

xx
  • IP logged