Tja wat dat betreft vind ik beide opmerkingen een beetje dom. Je weet nooit wanneer je de ware liefde tegen komt en of die wel bestaat. Als je met iemand naar bed gaat, dan betekend het niet perse dat je gelijk voor het leven gebonden ben, het kan inderdaad totaal verkeerd lopen. Zo is eenmaal het leven.
Maar dat betekend niet dat als je iets voor iemand voelt en hem alles wilt geven wat je op dat moment denkt. liefde is geven wat je voor iemand over heb en niet alleen maar bang zijn om iets te geven omdat het misschien een keer verkeerd kan gaan.
Als mijn relatie die nu al 2 jaar duurt, uit zou gaan, zou ik geen spijt hebben van alle dingen die ik in me relatie gedaan heb, ik heb er immers voor gekozen. En misschien krijgt de volgende evenveel of misschien wel meer.
Dus wat is er erg aan om iemand zulke dingen te geven in een relatie? Als je ervoor kiest en er geen spijt van heb, dan vind ik er niks mis mee, hoe oud je op dat moment bent. Ookal is er kans dat die ene niet de enigste blijft, zolang je in je relatie trouw blijft aan degene waarvan je hou, of dat als het niet 100% trouw is, je maar niet met iedereen in bed duik, want dan stelt het niks meer voor.
Groeten,
Steffen