Je zegt dat je het niet wilt,, dus dan hoeft het ook niet.. Je ouders kunnen je moeilijk dwingen om naar een maatschappelijk werkster te gaan..
Ik zou het wel doen.. want alleen kan je het niet.. snijden is iets waarbij je hulp nodig hebt, denk ik, omdat het heel moeilijk is om er zelf vanaf te komen.. het kan wel,, maar daar moet je heel sterk voor zijn..
@ kiimmetjj; Ik vind het niet raar klinken.. wat je zegt..want snijden is een verslaving.. en dat heb je nodig.. tenminste dat denk je op dat moment.. daarom moet je ineen keer stoppen, en niet afbouwen ofzo, want dan krijg je sneller een terug val.. en precies wat je zegt.. mensen die nu nog makkelijk kunnen stoppen, moeten het gelijk doen,, want het is moeilijker om er na een langere periode mee te stoppen.. jou lukt het ook..
Succes ermee..
xxx
ps. misschien hebben jullie gemerkt dat ik hier niet meer zo vaak kom.. Maar zit zelf ook in de problemen nu. zal soms ffe kijken of hier alles nog goed gaat.. en zal ook soms komen om berichtje te posten..
Maar niet meer zoveel als eerst.. succes allemaal. en onthoud; zolang je in jezelf gelooft, kun je alles..<3