Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Hij wil blijve slape!

f

firstlove

Hij wil blijve slape!
OP: 07-07-2009, 10:25
Ik ben verliefd op een jonge hij is echt mooi enz... en kben met hem aan het smse geweest en we zitte same op school en kvroeg ofdat die is ni wou blijve slape en hij zij ja en hij meende et ook maar zou hij nu misschien ook iets voor mij voelen of gewoon wille blijve slape als vriend?   ??? Hij wil ook wel seks zij hij gewoon in het algemeen dus niet perse met mij maar moest hij dat wel wille zou ik et helemaal ni erg vinde maar kben gwn echt verliefd op em en kzou graag wille dat et wederzijds was help!  :-\
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-07-2009, 13:25 door firstlove »

v

verkauft

Re: verliefd
#1: 07-07-2009, 11:23
zou allebij kunnen ik ken de persoon in kwestie niet dus...
edit
hij zou toch niets met je uithalen niet de 1e keer dat weet ik wel bijna zkr
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hij wil blijve slape!
#2: 07-07-2009, 14:52
blijven slapen is op zich niet erg, als is het in vriendschappelijke manier. maare dat sex zou ik toch nog maar even laten, want ik denk dat je er spijt van zou hebben. Want stel je heb sex en de volgende dag loopt hij met een ander meisje te flirten of verteld hij het de hele school rond.... Lijkt me niet zo geweldig.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: Hij wil blijve slape!
#3: 07-07-2009, 20:39
blijven slapen is op zich niet erg, als is het in vriendschappelijke manier. maare dat sex zou ik toch nog maar even laten, want ik denk dat je er spijt van zou hebben. Want stel je heb sex en de volgende dag loopt hij met een ander meisje te flirten of verteld hij het de hele school rond.... Lijkt me niet zo geweldig.

Groetjes,

Steffen

[font=Verdana]Hij is altijd bij andere meisjes maar gewoon als vriende hij is echt heel lief enz en je kan aan hem alles vertelle maar soms fantaseer ik er wel is over hoe het zou zijn als ik zwanger was van hem ofzo en dat lijkt mij echt fantastisch ookal ben ik dan nog jong maar wat ik mij eigenlijk afvroeg was als hij zegt dat hij wil blijve slape ofdat die dan misschien ook wat voelt voor mij   :)[/b][/font]
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-07-2009, 20:41 door firstlove »

t

totalwar

Re: Hij wil blijve slape!
#4: 08-07-2009, 07:26
Ligt eraan, zoals je zegt hij gaat ook veel met andere meisjes om, dus voor hem kan het ook gewoon iets vriendschappelijks zijn. Of iemand wat voor je voelt kan je niet uit 1 ding afleiden, het is meestal een samenhang van dingen, aandacht geven, aandacht vragen, lief zijn enzovoorts.

En fantaseren erover is ook niet slecht ofzo, maar je moet uitkijken dat als de mogelijkheid er is, dat je je dan niet te veel met de fantasie mee laat slepen, want wie weet is hij totaal niet het type dat hij in jou fantasie is. Want in je fantasie ziet iemand er altijd beter uit dan ze meestal in het echt zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: Hij wil blijve slape!
#5: 08-07-2009, 09:42
 Wat je zegt is wel waar  :P Dank je  :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hij wil blijve slape!
#6: 08-07-2009, 12:24
Daar zijn we hier voor, om je soms ook een andere kijk erop te geven. Asje.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cappucino

Re: Hij wil blijve slape!
#7: 14-07-2009, 17:32
afwachten meisje ... als je ni wilt dat je als een steen naar beneden valt , ni doen .
wacht een paar maand , en als hij er dan nog is , slaap dan es met hem , laat je ni makkelijk lijken anders kan hij je gebruiken
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal