Skip to main content

Auteur Topic: eerste keer sex

s

samvdvda

eerste keer sex
OP: 31-05-2009, 23:46
ok laat ik het zo zeggen, mijn lief wilt voor de eerste keer sex hebben tijdens de deliberaties, mijn ouders zijn dan niet thuis broers ook niet, dus heb ik vrij spel. nu heb ik zitten denken over hoe dat ik de eerste keer moet aanpakken, ik wil niet de gewoonte volgen en stuntelig zijn, dus daarom vraag ik wat raad. ik heb reeds wat sex tips op andere websites gezocht, ook een paar keer naar sexuele programma's op tv gekeken, en daaruit heb ik de volgende perfecte, eerste keer sex uitgemaakt:

1 voorspel
eerst zeg ik dat ik een goede masseur ben, daarna vraag ik ze toevallig een massage nodig heeft(en wie zal dat ontkennen), dus zeg ik dat ze haar t-shirt daarvoor wel moet uitdoen, daarna laat ik haar op mijn bed liggen, ik zet me op haar en zeg dat die stok die ze voelt gewoon mijn gsm is. dan begin ik met te masseren, een kwartier lang, ondertussen doe ik heel subtiel haar b-h uit. daarna zeg ik dat ik nog is wil kussen met haar, en ze zal recht komen, omdat haar b-h los is zal die er waarschijnlijk af glijden, anders help ik dat een handje, dan zegt ze misschien oei of zo. zeg ik dat dat niks is, dat ik dat ook wil masseren, en begin ik met de borsten te masseren ondertussen ook in de nek en mond kussen, en op de tepels zuigen, ondertussen ook rustig haar broek knoppen uit doen of haar rok naar beneden trekken, terwijl ik haar op de mond kus zodat ze niet kan nee zeggen, voordat ik haar slip naar beneden trek wrijf ik er al wat over, en ga ik er al wat in, dan trek ik deze naar beneden, en begin de clitoris te stimuleren, daarna kus ik haar altijd lager en begin ik met te "beffen", na een tijdje vraag ik of ze het tof vind, wie kan daar nee op zeggen... ondertussen trek ik ook mijn broek en onderbroek af, stop ik met het "beffen" en vraag of ze toevallig weet hoe je een condoom om doet(vrouwen houden toch van een man in nood ;)) nu als ze dat niet weet dan doe ik dat even snel en kom ik terug bij haar liggen missionarishouding.

2sex
nog voordat ik haar penitreer blijf ik even dicht bij haar, kus ik haar, zeg haar hou mooi ze is, fluister nog wat complimentjes, en dan steek ik hem erin en begin ik daarna schakel ik over naar de  zitttende missionaris. eventueel ook een standjes waarbij de vrouw op de top zit, omdan te eindigen in lepeltje, zeker zal ik niet vergeten om de hele tijd te blijven kussen de borsten te stimuleren en haar complimentjes te fluisteren tijdens de sex.

3naspel
teder blijven liggen in lepeltje, kussen in de nek, over hij schouder wrijven, en nog wat complimentjes, en na enige tijd vragen of ze nog is wilt,

dat is het dan, alsjeblief geef met tips voor het geval ik iets totaal fout zou doen!
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: eerste keer sex
#1: 01-06-2009, 07:38
het is al wel goed dat al hebt nagedacht hoe je het zou willen dat het gaat.
Maar dan moet je niet klagen of wat dan ook als het niet zo loopt als je zou willen :P

want stel dat al haar shirt niet wilt uitdoen voor je gaat masseren, wat dan? En als je haar Bh los maakt dat ze dat niet wilt en boos word ofso? zo kan ik nog wel doorgaan...

ik wil alleen maar zeggen dat je niet teleurgesteld moet zijn als het niet gaat zoals je had bedacht. ;)

Veel succes!
En vergeet niet: Denk er vooral aan dat het leuk moet zijn, en lekker niet dat je ligt te stressen omdat het iets anders gaat, of om te denken wat je volgende stap ook alweer was :D

Gr. Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

R

Roos-

#2: 01-06-2009, 19:14
penitreer   ?

& het is wel leuk dat je een schema hebt ,
mr wees niet teleurgesteld als het niet zo loopt als je wilt.
Want die kans is  heel groot
  • IP logged

t

totalwar

#3: 02-06-2009, 08:29
Tja een top eerste keer is het dan ook niet, maare hou even in de gaten dat de eerste keer niet perse 100% perfect hoeft te zijn. Daarnaast... Vergeet de condoom niet, lijkt me toch wel slim voor de eerste keer, want ookal neemt ze de pil, wie weet is ze em die dag vergeten en heb jij een groot probleem.

Tja ik zou het ongeveer hetzelfde aanpakken alleen toch net op een andere manier en net wat verder doorgedacht met bepaalde situaties, net als lekkerding zegt, ze kan nu nog te veel nee zeggen of te vaak boos worden als je te snel gaat.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#4: 02-06-2009, 14:22
penitreer   ?

& het is wel leuk dat je een schema hebt ,
mr wees niet teleurgesteld als het niet zo loopt als je wilt.
Want die kans is  heel groot

penetreren, is dat de jongen zijn penis er diep in steekt en meestal hard.
(toch? correct me if i'm wrong :P)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#5: 03-06-2009, 10:43
eum dat hoeft niet perse diep en hard te zijn :P Het is gewoon wanneer de jonge met zijn deel in het meisje gaat.

(letterlijk vertaald is het volgens mij, doordingen van of binnendringen van)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

#6: 03-06-2009, 19:53
penetreren, doordringen binnendringen doorboren.
de eerste 2 kunnen nog.
maar de laatste is niet aan te radenxD
  • IP logged

t

totalwar

#7: 03-06-2009, 21:17
ligt eraan hoe je dat opvat, als je het opvat als het doorboren van het maagdenvlies (als je echt over een vlies zou spreken) dan zou het wel kunnen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

#8: 05-06-2009, 10:21
ja maar klinkt zo ongelooflijk smerig
  • IP logged

t

totalwar

#9: 05-06-2009, 10:24
Tja, maarja dat klinkt zoveel. Net zoals heel veel meisjes denken dat ze moeten bloedden om ontmaagd te zijn... Dat klinkt ook niet geweldig en is eigenlijk ook niks van waar.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

#10: 06-06-2009, 19:20
Mercii ! x
  • IP logged

s

s990pnnm0

#11: 11-06-2009, 19:00
eum dat hoeft niet perse diep en hard te zijn :P Het is gewoon wanneer de jonge met zijn deel in het meisje gaat.

(letterlijk vertaald is het volgens mij, doordingen van of binnendringen van)

Groeten,

Steffen

Dus als je klein stukje maar in haar vagina gaat ben je al ontmaagd? Maar een meisje is toch pas ontmaagd als dr maagdenvlies breekt? Kan het dan zijn dat de jongen wel ontmaagd is en het meisje niet :P?

On topic: Vind dat stukje bij voorspel beetje lachwekkend, sorry. Niet lullig bedoelt. ''Die stok die ze voelt mijn gsm is''. Denk je dat ze dat gelooft?

Je snapt het volgens mij niet helemaal, samvdvda. Ik vind in ieder geval dat zoiets spontaan moet gebeuren. Bij mijn eerste keer (was ook alleen thuis) ging ik eerst gewoon met dr zoenen, en de rest volgende vanzelf. Spontaan. Dus zonder een heel verhaal van tevoren bedenken.

Je mag het helemaal zelf weten, maar ik zou het gewoon spontaan doen ;).
  • IP logged

t

totalwar

#12: 11-06-2009, 22:14
Ach ik had ook hele verhalen in me hoofd de eerste keer, het is niet erg om zulke dingen te bedenken, het kan je wat vertrouwen geven. Soms loopt het zoals het verhaaltje soms niet, alles staat toch niet vast, dus je zal altijd moeten improviseren.

En over je ontmaagding. Ligt eraan welke je bedoeld. wetenschappelijke ontmaagding is als bij het meisje de maagdenvlies is weggeschuurd, maar dat hoeft niet perse alleen bij sex te gebeuren, dat kan ook als ze een tampon indoet of paardrijdt of sport enzovoorts. De andere ontmaagding is als een meisje voor de eerste keer sex heeft met een jonge, dus dat is niet de eerste keer alleen een topje erin en er weer uit. Nee echte sex.

Ik had het erover dat het niet diep en hard hoefde te zijn. Diep kan en mag natuurlijk wel, maar hard hoeft niet perse. Daarnaast ligt het er namelijk ook aan hoe een meisje gevormd is, sommige hebben bijvoorbeeld een lage baarmoeder en als je dan in één keer diep en hard erin gaat raak je die en is dat heel pijnlijk.

In andere woorden: Ik bedoelde dat je langzaam steeds iets dieper moet gaan en controleren of het wel goed gaat met haar.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

G

Gawal

#13: 17-06-2009, 19:22
en is je plan gelukt hahaha
  • IP logged

s

samvdvda

#14: 10-07-2009, 21:48
jongens ( en meisjes) eerst en vooral wil ik iedereen bedanken ik heb meeste van jullie raad opgevolgd, jullie hadden allemaal gelijk, eerste keer gaat niet zoals je altijd wilt, maar als ik de jongens hier een tip mag geven, het is niet zoals je verwacht, en zorg ervoor dat zij het ook leuk vind, anders zal ze het niet meer willen doen,

nogmaals bedankt,
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal