Skip to main content

Auteur Topic: Schaamhaar

i

ietjepietjelover

Schaamhaar
OP: 24-05-2009, 19:30
Heeii
Ik heb de sinds een halfjaa rlast van schaamhaar.
Als ik nu in de douche sta en mijn moeder komt binnen bukt ik meteen en zeg datik jeuk heb pf draai me om om me 'te wassen' Ik durf het dus niet te zeggen tegen haar ik weet niet waarom wwant ik weet dat zei hier ook last van heeft. Ik weet ook  niet hoe het zit als je het wilt 'scheren' of verweideren! kan iemand tips geven of ik dit toch tegen haar nmoet zeggen? ??? :-[ :P
  • IP logged

m

mich

Re: Schaamhaar
#1: 24-05-2009, 20:27
ten 1e ik heb een slot op mn deur voor als ik ga douche  ;)

en het is gewoon heel normaal dat je schaamhaar hebt ik had het al toen ik bijna 12 was eerder dan oxel haar dus.. :)
,je hoeft niet te vertellen dat je schaamhaar hebt hoor het is egt heeel normaal iedereen heeft het nouja degene die het tenminte niet scheren dan  :P

en als je het scheert staan in dit forum meer dan genoeg tips volgens my maar let wel op dat het onwijs gaat jeuken  :-\

Succes!!  :)

• IP logged

t

totalwar

#2: 24-05-2009, 23:37
Jeps als je gaat scheren dan moet je het ook echt bij gaan houden en vooral de eerste paar keer zal het wel gaan irriteren of krijg je rooie bultjes.

Daarnaast, waarom hou je het geheim voor je moeder?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

i

ietjepietjelover

#3: 27-05-2009, 20:10
ik schaam me gewon weet ook niet waarom!!!! daaro vraga ik raad
  • IP logged

t

totalwar

#4: 27-05-2009, 22:30
Mmm ik denk dat je moeder er al achter is, ookal probeer je het te verbergen. Er is geen andere raad dan dat je over je schaamte heen moet komen? Is het alleen bij je moeder waar je ervoor schaamt of ook bij anderen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#5: 28-05-2009, 16:36
Tis heel normaal trouwens dat je je ervoor schaamt.
daarom heet het ook niet voor niets schaamhaar :P

Maar je hoeft het niet te vertellen hoor, ik denk dat ze het al wel weet, en anders kun je misschien afspreken dat je moeder niet binnenkomt als je staat te douchen :D

Gr. Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

i

ietjepietjelover

#6: 28-05-2009, 17:34
doet ze ook niet maar meestal om de was optehalen.
ik zal gewoon doen net alsof er niets aan de hand is als ze komt :P
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

#7: 28-05-2009, 20:41

Ik heb er ook last van maar ik scheer het gewoon , als ik onder de douche sta dan draai ik me meestal om al ze binnen komt .
Ik ga het niet vertellen tegen haar ze ziet het zelf maar ;D
  • IP logged

t

totalwar

#8: 28-05-2009, 23:16

Ik heb er ook last van maar ik scheer het gewoon , als ik onder de douche sta dan draai ik me meestal om al ze binnen komt .
Ik ga het niet vertellen tegen haar ze ziet het zelf maar ;D

Ok vertel het op je eigen tijd ;) een keer vraagt ze er vast over of merkt ze het, dan kan je die kans benutten, maar je moet zelf kiezen wanneer je er klaar voor bent of niet. Je wordt nu eenmaal ouder en dat hoort erbij.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

#9: 30-05-2009, 16:37
Tis heel normaal trouwens dat je je ervoor schaamt.
daarom heet het ook niet voor niets schaamhaar :P

Gr. Lekkerding
das onzin
  • IP logged

L

Liesje

#10: 07-08-2009, 19:59
Ja, schaamhaar is niks om je voor te schamen, het is net zo gewoon als dat je van melkgebit veranderd naar ''grotemensentanden'' haha :P  ;)
Ik haal het ook altijd weg, maar die keus kan je tog altijd nog maken tog! ;)
Maar ik kan me wel voorstellen hoor!
Je hoeft je er niet voor te schamen, maar je hoeft ook niets te vertellen en er later spijt van krijgen  ;) :).

Groetjes!
  • IP logged

i

ikk?

#11: 09-08-2009, 20:18
Ik snap wel wat ermee bedoeld word hoor als je je schaamt als het net ''nieuw'' bij jou is sna ik dat je het nog eng vind en je je ervoor schaamd ookal heeft iedereen het je komt er dan wel vanzelf overheen. :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#12: 09-08-2009, 21:01
Niks moet, dus als jij het niet wilt vertellen dan hoef je dat toch ook niet te doen?
Ik heb dat ook niet gelijk gedaan, ik was nog heel jong en wist ook niet wat ik er mee moest doen, maar ik had toch iets nodig om 't te scheren. Dus toen vroeg ik gewoon of ze daarvoor iets wou kopen en ze reageerde heel normaal, zij zelf heeft t ook dusja.

x
  • IP logged

A

Anoniempje

#13: 17-08-2009, 14:22
ten 1e ik heb een slot op mn deur voor als ik ga douche  ;)

en het is gewoon heel normaal dat je schaamhaar hebt ik had het al toen ik bijna 12 was eerder dan oxel haar dus.. :)
,je hoeft niet te vertellen dat je schaamhaar hebt hoor het is egt heeel normaal iedereen heeft het nouja degene die het tenminte niet scheren dan  :P

en als je het scheert staan in dit forum meer dan genoeg tips volgens my maar let wel op dat het onwijs gaat jeuken  :-\

Succes!!  :)

Ik vertel het ook niet aan mjin moeder en het jeukt idd
  • IP logged

4

4everfun

#14: 18-08-2009, 17:26
Misschien schaam je je omdat je ouders er grappen over maken?
Tenminste mijn moeder praat over verliefd zijn enzo en daar
zit ik niet op te wachten
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal