Er zijn zat manieren
Beetje lastig om dat hier precies uit te leggen zonder dat iedereen vanalles over mijn gedachten weet, maar zal 1 kort ding doen dan
De rest hou ik geheim en is alleen voor de meisjes die ik vertrouw.
Wat je kan doen is rustig gaan liggen of half gaan zitten (hangen). Op je bed is het makkelijkst. Je beeld je in dat een jonge die je heel leuk vind of een meisje of wie je maar wilt, alles doet wat hierna komt. Dan ga je met je handen zachtjes eerst over je schouders heen en weer. Alleen je vingertoppen. Vervolgens laat je je handen naar beneden glijden en beeld je je in dat hij/zij je zoent. Dan plaag je zachtjes je borsten (hoe precies ga ik niet uitlegge
dat moet je zelf verzinnen, want zulke geheimen vertel ik niet hier
) dan glij je met één hand verder naar beneden. je andere leg je op je lippen en laat je via je hals, nek, schouders naar je borsten glijden alsof hij je daar kust. Dan begin je bij je borsten zachtjes te plage en onderin, denkend dat hij je op je borsten zachtjes kust en onderin met zijn hand plaagt.
Verder zal ik niet vertellen
Sorry dat ik wat dingen geheim hou, maar ik deel niet alles op TP
en anders zou het te sexsistisch worden
Uitgebreide verhalen doe ik namelijk alleen tegen degene die mij dichtbij staan en ik goed bevriend mee ben
En die ik vertrouw
Groetjes,
Steffen