Skip to main content

Auteur Topic: verdergaan

p

prinsesje.

verdergaan
OP: 04-04-2009, 13:42
Ik ben al een paar keer verdergegaan enzo, maar ik ben elke keer bang dat ik alles fout doe  :-[
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: verdergaan
#1: 05-04-2009, 13:38
weet je wat je dan moet denken: dit zal voor hem ook wel voor het eerst zijn, en misschien denkt hij wel hetzelfde...
oftewel als jij foutjes maakt (zal wel niet, want zoveel kun je niet fout doen), dan zal hij vast ook wel foutjes maken...

en anders ga je een keer nadenken, als je bijvoorbeeld in bed ligt, hoe het zal gaan. en dan ga je gewoon fantaseren enzo
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re: verdergaan
#2: 05-04-2009, 20:44
iedereen is bang dat je iets fout doet. maar vraag of je het geod en fijn doet. en vraag ook of ze anders een tip hebben zodat je het fijner en beter kan doen. wees niet bang om het te vragen. ik heb liever dat ze het vragen dan gewoon doorgaan en dat ik het niet lekker/fijn vind. ik vraag het zelf ook geregeld of ik het goed doe enz.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#3: 06-04-2009, 08:39
Jeps, als je nog neit veel ervaring hebt is het niet erg om te vragen, het gaat er immers om dat het voor allebij fijn genoeg is. En als je alleen denkt kom je een eind, maar soms is het handig om advies te hebben.

Zelf geef ik soms ook tips, wat fijner zou kunnen zijn en ik moet zeggen de tips geven is soms lastig, of om tips vragen, maar het resultaat is tenminste heel goed :P

Daarnaast, zolang je met je gevoelens werkt en niet alleen eraan denkt om zelf verwent te worden, doe je nooit wat verkeerd.

Maar je zegt dat je vaker verder bent gegaan. Met 1 jonge of verschillende? Want soms is het dan lastig wat te leren als je veel verschillende jongens heb.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#4: 06-04-2009, 15:12
welnee tis juist veel beter als je met verschillende gaat.
dan kan je alle mogelijke tactieken omsmelten in een perfecte
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#5: 06-04-2009, 19:31
Dat heeft niet echt veel nut, want de ene jonge houdt van de leiding te nemen, de ander weer van geleid te worden, de ander houdt van ruw en de ander van zacht... Dan krijg je vanalles en dan leer je er weinig van hoe je het beste nu wel kan doen. Je kan beter je eigen manier uitzoeken door uit te proberen dan ervaring op te doen van 10 verschillende jongens. Dat heeft weinig nut.

Met daarnaast, sommige jongens bakken er gewoon echt niks van.... Dus dan leer je misschien ook van de verkeerdes.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#6: 06-04-2009, 20:44
van fouten moet je leren
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#7: 07-04-2009, 07:39
van fouten moet je leren

Volgens mij niet door een andere fout te begaan? of lis het alleen aan mij dat je door constant van persoon te veranderen je er niet van kan leren, doordat bij die persoon het weer anders fout gaat. Een ezel stoot zich geregeld niet twee keer tegen dezelfde steen, maar volgens mij ook niet tegen 10 verschillende die in de buurt staan....

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#8: 07-04-2009, 18:48
deze ezel wel:D
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#9: 07-04-2009, 19:13
Tja dan kies je er toch zelf voor? Ieder heeft zijn eigen levensstijl dat ze vinden dat bij hun past. Ik ben zelf een flirter en praat en filrt met veel meisjes, maar echt 100% mijn aandacht krijgt er maar 1. De ander kiest ervoor om om de week een ander alle aandacht te geven.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#10: 07-04-2009, 19:59
kben gewoon een player zoals alle jongen mensen zeggen
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#11: 08-04-2009, 23:18
Dan zou je dat ook van mij kunnen zeggen, het enigste verschil is, is dat ik een meisje duidelijk maak dat ik niets met hun begin qua relatie. Verder flirt ik ook met ze en is dat toch geen probleem. Je kiest er zelf voor hoe je een meisje behandeld en zolang je geen valse beloftes qua liefde geef en het hun vrije keuze is en je ze niet bedriegt val je niet onder de players.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#12: 09-04-2009, 12:02
ik behandel meisjes gewoon goed, ik beschouw ze niet als minderwaardig ofzo...
tja en valse hoop geven qua liefde..
daar kan ik niks aan doen
liefde stinkt gewoon
  • IP logged

t

totalwar

Re: verdergaan
#13: 10-04-2009, 16:14
Ligt er toch ook aan hoe je het overbrengt. Behandelen heeft er een gedeelte mee te maken, want goed behandelen is een makkelijk woord, als je een meisje niet slaat of uitscheld is het al goed behandelen, maar vertel je haar ook gevoelens en gedachten? die horen er namelijk ook bij.

Bijv. Als jij al van te voren weer dat het een öne night stand" wordt, vertel je haar dat of duik je bij wijze van spreken er het bed mee in en laat je het haar zelf uitvogelen.

Dat valt ook onder behandelen. Ik zeg tegen de meisjes waar ik mee om gaat, dat ze veel van me mogen vragen, maar een verkering zal het niet worden. Ik doe zelf veel bij meisjes en ze mogen ook veel bij mij, maar ik maak ze wel duidelijk waar de grenzen liggen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: verdergaan
#14: 10-04-2009, 20:45
ooh ik vertel het er altijd gelijk bij...
ik heb geen zin in lange relaties dus vertel ik dat er ook bij
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal