Skip to main content

Auteur Topic: Ik schaam me zo erg..

t

teengirl

Ik schaam me zo erg..
OP: 18-03-2009, 06:42
.voor m'n schaamlippen:oops: Ze zijn zo belachelijk lelijk. Ze steken uit zijn ongelijk en het ziet er uit als een lelijk rommeltje. Oké misschien overdrijf ik wat maar ik vind ze echt afzichtelijk. :roll: Een jongen vindt dat toch ook niet mooi en zo? Ik wil dus echt graag een schaamlipcorrectie, weet iemand vanaf welke leeftijd dat kan? (zonder toestemming van ouders, want ik vind het echt te moeilijk zeg maar om daar over te beginnen) En hoe duur is het? Alvast bedankt voor jullie hulp.
  • IP logged

m

mich

Re: Ik schaam me zo erg..
#1: 18-03-2009, 10:44
`18 jaar dacht i en tja t is egt behoorlijk prijzig d8 rond de 3500 euro ofzo iets mr heb wellis gehoord dat mensen ook zoiets hebbe late doen en de verzerekering het dan heeft betaald
  • IP logged

t

totalwar

#2: 18-03-2009, 11:29
Tja de verzekering betaalt alleen als je aan kan tonen dat je er mentale of psygische (of hoe je dat ookalweer schrijft :P) klachten aan heb. Het moet dan wel aantoonbaar zijn.

En je mag officeel pas zonder toestemming zulke dingen inderdaad op je 18e doen. Maar of het nodig is weet ik niet. Schaamlippen zijn nooit perfect, maar ze zijn meestal ook niet lelijk ofzo, daarnaast ligt eraan per jonge of die er veel of niet veel op let.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

#3: 18-03-2009, 17:26
Mn zn ook nie 'perfect'
Ma als hij er problemen mee heeft.. Moet hij het ma aftrappn..
Das geen redn om iemand te dumpn..
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#4: 18-03-2009, 18:43
Mn zn ook nie 'perfect'
Ma als hij er problemen mee heeft.. Moet hij het ma aftrappn..
Das geen redn om iemand te dumpn..

vind ik ook, niemand is perfect, iedereen heeft wel 1/2 of meerdere 'afwijkingen', en wat dan nog dat de schaamlippen van een meisje niet perfect zijn, dan kun je nog wel seks hebben, en kinderen krijgen en al die dingen :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

R

Roos-

#5: 18-03-2009, 18:54
Idd..
zo'n vieze dokter moet vn mn schaamlippen afblijven
yakkie !

Tis dikke zever.. :o
  • IP logged

t

totalwar

#6: 18-03-2009, 19:13
Mee eens, niemands lichaam is perfect, als iemand je daarom zou dumpen, dan is die echt niet in jou geinteresseert maar in je lichaam. En dat valt niet echt onder verliefdheid.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

a

angels-fire

#7: 19-03-2009, 08:37
ieder1 heeft wel eens wat  en  hy zal all verliefd ijn voor dat die ze gezien heeft dus  hy is dom als die daarom andres over je gaat denken    (  en ik denk niet dat de meeste jongens er op dat moment op  letten)
  • IP logged

t

totalwar

#8: 19-03-2009, 09:00
ieder1 heeft wel eens wat  en  hy zal all verliefd ijn voor dat die ze gezien heeft dus  hy is dom als die daarom andres over je gaat denken    (  en ik denk niet dat de meeste jongens er op dat moment op  letten)

Ik wel, maar ik wil dan alleen weten hoe ze er helemaal uit ziet, meestal is dat mooier dan ik me voor kan stellen. En nee ookal zou me vriendin het hebben, ik vind het dan nog niet erg.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

angels-fire

#9: 19-03-2009, 17:35
Ik wel, maar ik wil dan alleen weten hoe ze er helemaal uit ziet, meestal is dat mooier dan ik me voor kan stellen. En nee ookal zou me vriendin het hebben, ik vind het dan nog niet erg.

Groetjes,

Steffen

en zo hoort  het gaat om haar en niet om haar lichaam
  • IP logged

#

#10: 19-03-2009, 22:13
Inderdaad, niet alles kan perfect zijn. Maar als je er zelf echt onder lijdt kan je inderdaad een correctie overwegen. Misschien kan je het beter nog een paar jaartjes aankijken.
  • IP logged

t

totalwar

#11: 20-03-2009, 00:17
Meestal kan je zo ie zo beter wachten tot je uit de groei bent, als tiener kn het namelijk gevaarlijk zijn om lichaamsveranderingen te doen (behalve als het echt noodzakelijk is). Dit komt omdat je lichaam in de groei is en aan het veranderen is. Halen ze net iets weg waardoor dit onderbroken wordt, dan kan het verkeerd groeien of misschien wel niet groeien, daar heb je dan veel last van en moet je onderhand nog een keer onder het mes.

Dus wacht zo ie zo tot rond je 18e tot 20e, dan is je lichaam zo'n beetje uitgegroeit en is je lichaam zo'n beetje gevormd zoals het uiteindelijk zal zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cgs

#12: 01-04-2009, 19:49
iedereen heeft tog wel wat dat hij/zij niet mooi vind. ik ben een jongen en mijn piemel is krom als hij stijf is en staat schuin naar links, het zou mij niet veel uitmaken denk ik.
  • IP logged

k

kendra_lippy

#13: 14-06-2009, 15:17
ik heb net hetzelvde probleem ...
dus ga ik gwn nog niet naar bed met een jongen ..
daar schaam ik me voor  :-[ maj ...
het zal wel goed komen zeker
  • IP logged

t

totalwar

#14: 14-06-2009, 15:52
Je went er vanzelf aan. Op een gegeven moment zal je wel iemand tegenkomen waar je je genoeg bij vertrouw om dat alles toe te laten. Als die grens eenmaal door is, dan gaat het een stuk makkelijker.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal