heo doen jullie dit dan
MEt je hand of met een knuffel ect?
Mmm ik doe het op 2 verschillende manier, meestal wel met me hand. Maar kan me neit herinneren dat ik het eens met een knuffel gedaan heeft. Wel vaker van meisjes gehoord dat ze het fijner vinden om een knuffel te gebruiken dan hun eigen hand. Voelt anders aan en soms ook fijner. Maar ik denk dat dit meer door meisjes gedaan wordt dan door jongens.
Maar ja ik mastrubeer ook... Hoevaak, denk soms tot 4 keer in de week, ligt eraan hoe mijn stemming is en of iemand klierig is geweest tegen mij op een sexsistische manier. Ikzelf vind er niks mis mee, tis iets voor jezelf, of dat je met iemand wilt delen, maar het blijft prive, daarom praten er ook neit veel over.
Ik ben over die stap heen sinds middelbare school. Daar zat een jonge die ook heel normaal was over dat onderwerp. Als iemand erover zat te geinen, maakte hij een meer een opmerking van. Tis normaal, wou je soms zeggen dat jij het niet doe. En toen waren ze stil en begrepen ze het. Zo ben ik ook een beetje geworden en doe ik er ook niet moeilijk over om te praten, soms gaat het praten zelfs iets te ver... maarja dat is iets dat bij mij zit.
Groetjes,
Steffen