Skip to main content

Auteur Topic: Ogod, dildo gevonden

t

teengirl

Ogod, dildo gevonden
OP: 10-02-2009, 06:38
Hoi iedereen,

Ik was daarnet in mn moeders klerenkast aan het rondsnuffelen om te kijken of ze nog awt leuke shirtjes of jurkjes voor me had.
En ik pak zo een stoel en ga erop staan zoadt ik op de bovenste la kon komen, ik trek er een beetje kleren uit etc en opeens zie ik iets knal oranjes en ik dacht eerst dat het een lampje was (dom ja) en toen pakte ik het.. en toen zag ik dat het een dildo was. Ik heb echt 10 min lang met open mond op die stoel gestaan (die dildo had ik wel weer terug gelegd hoor ;)) maar ik zit nu echt in shock!! Ik had het nooooooooooit van mn moeder verwacht dat zij een dildo zou hebben.. hebben jullie ooit de dildo van jullie moeder gevonden ofzo?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogod, dildo gevonden
#1: 10-02-2009, 14:33
Nee nooit gevonden.

Maar wat is er zo erg aan? Je moeder is ook een vrouw die af en toe ook zijn eigen dingen wilt hebben en misschien zijn eigen lusten heeft.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

#2: 10-02-2009, 15:36
Ik heb het nooit 'perongeluk' gevonden... wel eens gezien... maar ik denk dat het vrij normaal is, ookal heb je de leeftijd dat je moeder bent, ik denk dat je dan nog steeds wel behoefte hebt aan sex en de dingen om sex heen... of je nou alleen of getrouwd bent.... Ik weet iniedergeval dat ze in mijn huis wel te vinden zijn, maar ik ga er niet bewust naar zoeken.... En ik heb er trouwens geen problemen mee dat ze die heeft...
  • IP logged

d

dik-dik

#3: 17-02-2009, 17:37
Hee,

Haha..
gelukkig heb ik nooit de dildo vn mn moeder
gevonden..Ik hoop eerlijk gezegt ook niet dat ze die heeft.mja.

xD

x
  • IP logged

b

bmhc

#4: 18-02-2009, 09:19
hahahhahahha ik weet wel zeker dat er geen is in mijn huis, me moeder is ouderwets :P en weet waarschijnlijk niet eens wat dat is..
  • IP logged

m

mich

#5: 18-02-2009, 12:04
de mijne ook  :P
  • IP logged

m

magiclover

#6: 19-02-2009, 11:32
de mijne is wel ouderwets maar weet wel wat het is. maar ze zal er denk ik geen hebben
  • IP logged

E

Elize

#7: 19-02-2009, 22:50
Haha ik denk dat het de meeste van jullie nog wel eens zou tegen vallen..... Want het schijnt dat (zelfs de mensen die 'ouderwets' lijken) vaak wel sexspeeltjes in huis hebben! haha dus denk niet te snel dat je moeder ouderwets is!
  • IP logged

t

totalwar

#8: 20-02-2009, 10:47
Ik weet in ieder geval 1 ding zeker :P later zal er vast en zeker bij mij ook wel 1 gevonden worden (sexspeeltje). Je moet immers alles een keer uitproberen (nee niet bij mezelf).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

delight

#9: 02-04-2009, 22:08
Nee nooit gevonden.

Maar wat is er zo erg aan? Je moeder is ook een vrouw die af en toe ook zijn eigen dingen wilt hebben en misschien zijn eigen lusten heeft.

Groetjes,

Steffen

Ik heb er een keer een gevonden toen ik mijn verjaardags kado zocht, eerst schrok ik me ook rot, soort van zelfde reactie als jij, maar ik denk dat het eigenlijk alleen maar goed is, als je ouders sex hebben hebben ze dus een goeed relatie, en goede relatie is altyd fijn!?
Maar ik denk liever niet aan mensen van 35+ met dildos :')
  • IP logged

t

totalwar

#10: 06-04-2009, 08:40
Dat je het vind is inderdaad misschien schikken :P maar zolang je je er niet druk maak en plaatjes bij gaat denken, is er niks aan de hand :P Wie weet gebruik je er later zelf ook één.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

#11: 18-05-2009, 15:20
Hey Steffen

Dat kan zo zijn  :) maar om van je moeder zoiets te weten is verschrikkelijk  :P
  • IP logged

f

firstlove

#12: 07-07-2009, 13:45
Kheb et ook is gevonden op ongeveer dezelfde manier alleen was ik aan het kijken naar verjaardagskaarten van vroeger en toen ik ze opschijschoof om te kijken wat er in een zak stak vond ik een knalrooie dat was wel effe schrikken hoor
  • IP logged

T

TienerJen

#13: 21-10-2009, 12:56
Daarom, wat ik zeg dat is echt verschrikkelijk :P
  • IP logged

t

totalwar

#14: 22-10-2009, 17:59
Ik zeg ook niet dat het niet schrikken is of wat dan ook. Kijk hetzelfde zou zijn als ik er achter zou komen dat me vriendin jaren een dildo zou gebruiken zonder dat ik het wist. Dan is het schrikken, maar je kan je er niet altijd druk om blijven maken ;) Je moeder blijft een vrouw en ik denk dat het wat beter is om zoiets in een kast te vinden dan een naakte man ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal