Skip to main content

Auteur Topic: Opwinding.

d

dikmeisje

Opwinding.
OP: 26-01-2009, 14:37
Al sinds ik klein ben, doe ik dingen met mijn 'onderste'. Vaak beeld ik in dat ik met een jongen die ik op dat moment leuk vind, seks heb. Ik maak dan een vuist met mijn hand en begin te wrijven. Altijd anders. Ik kan niet stoppen en vind het zo lekker. Maar als ik dan dat opwinderige gevoel heb gehad, dan denk ik dat ik gek ben.. dat het niet normaal is wat ik doe.

Ben ik normaal?
Hebben jullie ook zulke moment?
Zo ja, deel ze met mij alsjeblieft.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Opwinding.
#1: 26-01-2009, 15:31
Tja ik heb vaak zat van zulke momenten gehad, het is niet gek hoor helemaal niet. Het is aan de ene kant toch een beetje lust die in je zin en misschien zelfs een beetje nieuwschierigheid. Ik doe het soms ook wel eens en soms denk ik achteraf, waarom denk ik aan haar of waar ben ik mee bezig, zulke dingen. Maar het is allemaal best normaal.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DorisMm

#2: 26-01-2009, 15:38
ik doe dit ook al lang. (maar dan iets anders)
al zelfs voordat ik wist dat seks bestond.
ik heb zelf ook het idee dat ik gek ben als ik dat gevoel heb gehad en neem me dan voor het nooit meer te doen.
maar dan doe ik het toch.

doegg Doortjuh
  • IP logged

s

superdenman

#3: 27-01-2009, 18:41
ik heb zelf ook het idee dat ik gek ben als ik dat gevoel heb gehad en neem me dan voor het nooit meer te doen.
maar dan doe ik het toch.

doegg Doortjuh
Ik heb precies hetzelfde, maar las pas ergens anders op internet dat zo'n 7 op de 10 jongeren dat schuldgevoel achteraf hebben. Niets om je zorgen over te maken dus! ;)
  • IP logged

L

Lief_meisje_lol

#4: 28-01-2009, 16:12
dat heb ik ook dat is vreselijk!
dan denk ik:
ik doe het nooit meer.
ik wou eigenlijk ook zo'n bericht starten :$

groetjes
  • IP logged

m

mich

#5: 28-01-2009, 17:28
tja.. als ik me ergens rot over voel dan probeer ik gwn van me af te zetten of verwerken mt muziek
  • IP logged

d

dragie_dragon

#6: 03-02-2009, 18:16
ik heb dat ook wel eens als ik in de douche sta en dan komt er een leuke Italiaanse jongen de badkamer in in die gaat me dan vingeren  * dat laatste fantaseer ik* :P :P :P :P

• IP logged

t

totalwar

#7: 03-02-2009, 20:02
waarom perse een italiaanse jonge? dat kan ik niet volgen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DorisMm

#8: 05-02-2009, 18:16
misschien omdat ze die leuk vind????
  • IP logged

t

totalwar

#9: 06-02-2009, 11:59
Ze leek het meer over algemeen italiaanse te hebben :P dan lijkt het een beetje of ze hun perse leuker vind, wilde gewoon weten waarom :P

Mag ik zulke dingen dan niet vragen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DorisMm

#10: 06-02-2009, 16:32
srry,
ik bedoelde het niet sarcastisch hoor. :-\
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#11: 06-02-2009, 17:52
ik denk dat dat is omdat de ideale hunk voor een meisje een lekkere italiaanse jongen is, of in ieder geval iemand met een italiaanse look (denk ik :s)
omdat ze er macho uitzien ofso... ik snap ook niet wat ze erin zien hoor, maar dan veel meisjes italiaanse jongens leuk vinden is bij mij bekend :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

E

Elize

#12: 06-02-2009, 22:22
Haha nou ik kan je vertellen dat ik me niet speciaal tot Italiaanse jongens voel aangetrokken... Vaak juist omdat ze zo macho zijn en ook vooral omdat ze 9 van de 10 keer heel klein zijn.....
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#13: 07-02-2009, 10:38
ik denk dat ze dan van die italiaanse voetballers voor zich zien... maar ja let's get back on-topic! :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#14: 08-02-2009, 18:37
Geeft niet :P leek alleen zo. Maar der is toch niks aan de had :P legde gelijk ook een beetje mijn vraag uit waarom ;) dus niks ergs aan :D

Groetjes,

Steffen

srry,
ik bedoelde het niet sarcastisch hoor. :-\
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal