Skip to main content

Auteur Topic: best ik wel voor hem?

L

Lottee

best ik wel voor hem?
OP: 12-01-2009, 19:58
Haai
ik heb een jongen op mijn school die ik best leuk vind
alleen we kenen elkaar veder niet echt ofzo het eenige is dat we samen gymen
maar hoe kan ik  een aanspreekpunt vinden en niet al t eopvallend want ik lees overal ja je moet niet te berijkbaar zijn dan is het niet spannenddus ja
mischien kunnen jullie me helpen


xx
  • IP logged

m

mich

Re: best ik wel voor hem?
#1: 12-01-2009, 20:01
je kan altijd hyves proberen en dan msn naam vraagge heb ik ook een keertje gedaan ga je gwn meerdere aardige jongens toevoege valt t nie zo op :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: best ik wel voor hem?
#2: 12-01-2009, 21:13
Gewoon praten is toch niks mis mee? Zit hij ook bij je in de klas, vraag hem is ene keer iets over huiswerk (doe netalsof je iets niet snap, waarvan je gezien heb dat hij het wel snapt). Of praat gewoon over hoe je de lessen vond of wat hij ervan vond.

Gewoon een jonge aanspreken is geen probleem, ga alleen neit gelijk dingen vragen van, vind je een meisje leuk, heb je een vriendin. Dan kan het lijken dat je hem leuk vind, terwijl om hem echt leuk te vinden, je hem eerst moet leren kennen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lottee

Re: best ik wel voor hem?
#3: 13-01-2009, 16:03
Nee hij zit niet bij me in de klas
dus we hebbe alleen gym en daar valt niet echt
over te praten maar over wat zou ik met hem kunnen prate
op msn ?


x
  • IP logged

t

totalwar

Re: best ik wel voor hem?
#4: 13-01-2009, 16:14
hoe zijn lessen waren? en anders wat hij buiten school om doet, dus hobbies enzovoorts. Oja en blijf neit te veel vragen, geef hem de kans om af en toe ook wat aan jou te vragen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

L

Lottee

Re: best ik wel voor hem?
#5: 14-01-2009, 19:08
Ja we hadde dus gym vandaag
en toen was een van mijn beste vriendinnen met hem in de flow hoorde ik dus ja ik laat het maar !

x
  • IP logged

m

magiclover

Re: best ik wel voor hem?
#6: 14-01-2009, 19:22
zo moet je niet denken als je hem leuk vind moet je er voor gaan.
  • IP logged

t

totalwar

Re: best ik wel voor hem?
#7: 16-01-2009, 18:11
Je kan altijd vragen of zij hem ook leuk vind, niet te vroeg opgeven, hij kiest de persoon met wie hij een relatie wilt, niet je vriendin :P

Daarnaast vind ik dat er niks mis is met een beetje concurrentie in een verliefdheid. Zolang het wel normaal blijft en jullie daarna gewoon vrienden kunnen blijven.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal