Skip to main content

Auteur Topic: hij is niet op mij :(

m

marliesje

hij is niet op mij :(
OP: 22-12-2008, 15:00
hee,

ik ben al een tijdje verliefd op een jongen van school, ik kan nergens anders meer aan denken. ik heb al meerdere vriendjes gehad, maar wist niet dat je zo verliefd kon zijn  :-[. alleen sinds gister weet ik dat hij mij niet leuk vind  :'( hij vroeg aan een vriendin : vind marlies mij leuk? toen vroeg die vrienadin aan mij : ja remco wil weten of jij hem leuk vind. dus ik zei : zeg maar jaa. en toen zei ze dat en vroeg ze of hij ook op mij was en hij zei : nee maar kan nog komen, en ik ben eigenlijk op iemand anders... sory  :-[
En nu ben ik der achter gekomen wie die andere is, maar diegene is juist weer heel erg verliefd op iemand anders ! waarom is het leven zo moeilijk (A)

maar,, ik ben nu dus echt kapot ik kan nergens anders aan denken, alleen aan hem  :'( ik droom over hem, ik heb nog nooit zo'n leuke jongen gezien ! :(

xx M
  • IP logged

m

mich

Re: hij is niet op mij :(
#1: 22-12-2008, 16:14
rustig, het kan altijd nog komen
liefde kan altijd nog groeien (als je het tenminste een kans geeft)
je hoeft je egt nie druk te make het komt allemaal nog wel  :)
en wie weet vind je binnekort een andere jonge die je net zo leuk vind of miss iets minder en die jou wel leuk vind
het kan allemaal nog kome :)
mr tt die tijd droom lkkr over die jonge voelt altijd goed ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re: hij is niet op mij :(
#2: 22-12-2008, 16:16
Waarom kapot zijn, hij heeft je nog niet afgewezen en er was een kans dat hij verliefd op je zou worden. Ik zou dan tenminste niet kapot zijn en die kans proberen te benutten.

Daarnaast pas echt verliefd worden als je die persoon goed kent, niet alleen op uiterlijk gaan (wat de meeste doen en later pas de problemen tegenkomen). Dus leer hem kennen, neem de tijd.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: hij is niet op mij :(
#3: 02-01-2009, 21:49
Hoe lullig het ook klinkt, laat hem lekker in de stront zakken.

Het heeft geen zin om op een jongen te gaan wachten of hij met je wil of niet.  Hij is nu op iemand anders en hij zegt dat het kan komen.. Liefde komt niet, liefde is vanaf 1 van de 1e momenten dat je elkaar kent!
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: hij is niet op mij :(
#4: 03-01-2009, 02:17
dat is waar maar het kan wel groeien , kijk toen mij ex mij vroeg vond ik  er wel aardig en lief en na een tijdje begon ik ook echt verliefd op haar te worden dus je kan het een kans geven met hem maar je kan jezelf ook een gebroken hard besparen   

wat heb ik dat toch weer mooi verwoord  XD  ^^  :P
  • IP logged

h

hallodoei

Re: hij is niet op mij :(
#5: 03-01-2009, 13:20
Daar heb je het al, het is je ex.. ;) Dat zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Dat bewijs uiteindelijk dat echte liefde vanaf het begin is en niet zomaar ineens kan ontstaan.. ;) Als je iemand vanaf het begin leuk vindt, voelt het veel sterker en beter aan en breekt het ook niet zo snel! :)
  • IP logged

C

Coen

Re: hij is niet op mij :(
#6: 03-01-2009, 13:56
Ik denk dat hij zei "het kan nog komen" omdat hij je niet heel veel pijn wou doen. Ik zou er vanuit gaan dat het niet komt, gewoon om jezelf 2x een gebroken hart te besparen. Valse hoop is nooit goed...:(
  • IP logged

T

TienerJen

Re: hij is niet op mij :(
#7: 04-01-2009, 19:07
Hey,

Tja liefde is ingewikkeld.

En ik voel je pijn!

Het is inderdaad niet leuk!

Je komt er wel overheen ;)

Doei Grt TienerJen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal