#hoe oud ben je?Ik ben 17, bijna 18.
#draag je een bh?Ja, anders zou ik me maar ongemakkelijk voelen!
#hoe oud was je toen?Ik was 12 jaar, het was vlak voor of vlak nadat ik naar de brugklas ging.
#met wie kocht je je eerste bh?Met m'n moeder.
#was die al met beugel?Nee, want dat was toen echt nog niet nodig en mijn eerste BH as ook voor een groot deel om er aan gewend te raken hoe ze zitten en zo.
#moest de verkoopster je helpen?Ja, ze heeft me toen geholpen met het vinden van de goede maat en mijn maat te meten.
#welke maat? Ik had geloof ik 75AA toen ik mijn eerste BH kreeg. Zoals ik al zei, het was vooral omdat ik er dan vast aan kon wennen.
#waar koop je ze?Meestal bij de V&D, soms bij de Livera (vooral als ik de maat precies wil weten) en ook wel eens bij de Zeeman als ze daar leuke hebben.
#draag je ze altijd?Ik draag ze altijd, tenzij ik slaap. En als ik ga hardlopen heb ik een speciale sportBH aan.
#vorgevormde cup of niet? met beugel of niet?Ik heb verschillende soorten, en ze zitten eigenlijk ongeveer wel even lekker.
#ben je blij met je borsten?Ja hoor, ze zijn niet heel groot maar passen naar mijn mening bij mijn lichaam
#waarneer zijn ze gaan groeien? Rond m'n 12e. Toen ik in de brugklas zat ben ik sowieso ineens heel erg gaan groeien.
#was je de eerste van de klas of juist de laatsten?Ik denk ergens er tussenin. Ik had nog niet heel hard een BH nodig, maar mijn moeder vond het toch goed als ik er een zou hebben.
#streepjes of stippen?Dat maakt me echt niet uit. Ik zou sneller een kopen met streepjes maar het gaat er vooral om of hij lekker zit en mooi staat.
#droeg je eerst topjes of gelijk bh's?Voordat ik een BH had droeg ik gewoon hemdjes.
#draag je push-up bh's?Nee, waarom zou je dat doen? Ik heb prima borsten, al zijn ze niet groot. Ik hoef ze echt niet omhoog te duwen zodat ze meer opvallen of zoiets.
#draag je strapless bh's?Nee, die heb ik niet, maar ik vind het ook niet nodig. Ik heb een BH met doorzichtige bandjes en die weinige keren dat ik een jurk draag (Lees: Gala of als ik uit eten ga en mijn andere jurkje aan trek) draag ik die.
#vind jij borsten onhandig of juist mooi?Borsten kunnen heel onhandig zijn soms, vooral bij het sporten want het is echt niet fijn als die dingen constant heen en weer stuiteren! Maar ik vind dat het eigenlijk wel bij vrouwen hoort. Juist borsten (okee, en heupen) maken dat je er vrouwelijk uit ziet)
#slaap je met bh's?Meestal niet. Het schijnt niet zo goed te zijn voor je borsten (ik geloof dat ze er sneller door gaan hangen of zoiets) en het zit eigenlijk ook niet lekker.