Skip to main content

Auteur Topic: ik heb problemen

s

siska07

ik heb problemen
OP: 01-06-2008, 18:48
ik heb 3 problemen!
1 ik ben verliefd op de broer van mijn beste vriendin!mijn vriendin vind dat niet erg!maar het probleem is die broer zit in het 4 de leerjaar(bassischool) !! en die broer is zeker 10 cm kleiner als mij!Wat moet ik doen?
2 ik ga altijd met de lijn bus naar school!en altijd als ik naar huis ga,zit er altijd een heeeeeele knappe jongen van ongeveer 13 jaar op(1 jaar ouder als mij)
Mijn vriedin denkt dat ze die jongen kent!wWat moet ik doen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-06-2008, 15:34 door siska07 »

m

magiclover

Re: ik heb problemen
#1: 01-06-2008, 18:52
je kunt niet op meerde personen te gelijk verliefd zijn.

1.als die broer je haad kun je er niks aa nveranderen alleen vragen woord hij je haat en dat veranderen, dat hij kleiner is maakt eigenlijk niks uit
2. wat is persies de vraag?  als je hem beter wit leren kennen ga een keer naast hem zitten en spreek hem aan.
3.zoek een datum een stuk verder vooruit en spreek dan af neem wel een vriendin mee want je weet nooit wie het is

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

n

nickozzz

#2: 01-06-2008, 19:00
1... kan je weinig aan doen das gespeeld...
2. moet je meer meedoen als ik t zo lees..
3. internet relaties sucken niet aanbeginnen
  • IP logged

r

roosje

#3: 02-06-2008, 16:58

1 als di broer je haat tjh pech dan e ;)
maar jij bnt veel ouder ...
di jongens zn vaak ng kinderachtig en gaan veel verandere
2  beter leren kenne?
als je het zograag wil ..
kn je direct zn karakter leren kennen ..
kijk ni altijd naar het uiterlijk alleen, vnbuiten is het mss mooi , maar de binnenkant :s
3 ni aan beginnen ;)
tis mss een dikke pedo ofzo ;)
ni aan beginnen echt ni
  • IP logged

J

Jenny,,

#4: 03-06-2008, 19:55
Zoals al gezegt is, je kunt niet op meerdere personen tegelijk verliefd zijn.
1.Het heeft niet zoveel nut om te proberen bij de broer van je vriendin, zoals je zelf al zegt, hij haat je, dan is het toch niet te proberen? Het zal waarschijnlijk toch niets worden.

2. Als je vriendin denkt dat ze hem kent, ga dat eens na! Misschien kom je wel aan zijn nummer of msn. Lukt het niet ? Je kunt altijd naar hem toe gaan en vragen, anders, leuke jongen (s) kijken is altijd leuk ;)

3. Die jongen op internet kan wel zeggen dat hij een jongen is, maar het kan netzogoed een vies oud mannetje zijn, of een cyberlokker. Ik zou er niet aan beginnen, Maar als je het echt echt graag wilt, kun je een datum afspreken , dus niet een dag van te voren, misschien een maand ofzo, en neem een vriendin mee of een van je ouders. Of vraag of hij bij jouw thuis komt, kun je hem meteen aan je ouders voorstellen, en als hij je echt leuk vind heeft hij het er wel voor over.

mijn tip, ga voor jongen 2.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-06-2008, 19:57 door Jenny.. (L) »

r

roosje

#5: 03-06-2008, 20:15
denk even na wat je wilt  ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-06-2008, 20:18 door magiclover »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal