Skip to main content

Auteur Topic: Denkt hij nog aan mij?

M

M A R I J E .

Denkt hij nog aan mij?
OP: 10-05-2008, 22:49
Ik ben met mijn oma en mijn zus op vakantie geweest in een hotel op Kreta. en ik heb daar een jongen van 16 ontmoet, ik weet dat hij me leuk vond want ik leerde hem kennen doordat hij mij een drankje gaf en naast me kwam zitten. zelf wist ik niet dat hij 16 was maar kdacht ong. 14/15. maarja we hebben de hele dag lopen praten en rond half 2 (s'nachts) zaten ik, mn zus en die jongen buiten met een paar mensen die we daar ontmoet hadden, hij vroeg aan mij hoe oud ik was.
ik zei: 14. hij schrok omdat hij mij veel ouder schatte
zelf vond ik het niet zo erg dat hij 16 was. want ik vind 2 jaar verschil maar niks
hij deed de dag daarna en de rest van de week heel aardig tegen mij en we hebben ook best wel veel gepraat.ik dacht echt dat god hem geschonken had omdat we echt heel veel gemeen hadden en we waren ook allebij ram :P (niet dat het echt veel uitmaakt maar ik geloof wel in horoscopen), dus ik ben echt smoor verliefd op hem geworden. maar ik wist dat hij nou niet zo veel moeite deed om mij te krijgen

de laatste dag van de vakantie zaten mn oma, zus en ik op een bank te wachten op de bus naar het vliegveld.
toen kwam die jongen naast me zitten.
hij wachtte ook op de bus
ik wist niks meer te zeggen tegen hem. hij zei ook niks tegen mij maar begon te praten met mij zus over exames. waar ik dus niet over mee kon praten.
even later kwam de bus eraan. en ook in de bus kwam hij naast me zitten, ik begon te bedenken wat ik tegen hem kon zeggen ik zei of hij het leuk vond weer naar huis te gaan, hij zei: jawel het is leuk om je vrienden weer te zien enzo. verder zei ik de hele rit niks omdat ik ook niks meer kon bedenken.
iedereen sliep in de vliegtuig maar ik was klaar wakken en keek huilend naar buiten (terwijl er niks te zien was) met de gedachte of ik hem ooit nog 's zal zien en of hij me zou missen.
aangekomen op schiphol, zag ik hem weer.
we zaten allemaal te wachten op onze koffers.
jammer genoeg kregen wij de koffers al snel
mijn oma en mij zus liepen naar de taxi, ik stond voor hem terwijl hij gapend op een stoel zat te wachten.
ik keek hem lang aan en hij mij, het enigste wat er bij mij uitkwam was: doei.
hij keek me peinzend aan en zei na 5 seconden hetzelfde.
ik kreeg weer een beetje tranen in mn ogen en liep snel achter mijn zus aan die in de verte nog vaag te zien was.

Ik ben echt NOOIT verliefd maar nu dus wel :P ik dacht echt dat hij de WARE was (denk ik nog steeds en ik weet dat ik te jong ben om dat te denken xD) nu droom ik elke nacht over hem en ik denk ook echt de hele dag aan hem, heb hem mailtjes gestuurd op hyves maar hij komt niet vaak online. mijn zus zei dat hij de heletijd naar mij keek en dat geloof ik ook wel want ik wou ook de heletijd naar hem kijken maar omdat hij ook al keek draaide ik mn hoofd snel weer weg. de vraag is of hij nog aan me zou denken en of hij ook moeite zou doen om mij weer te zien of om contact te krijgen,
ik snap natuurlijk dat jullie die vraag niet kunnen beantwoorden maar ik zit er echt mee en ik wil dit heel graag kwijt, vele van jullie zullen dit ook wel meegemaakt hebben, so maybe hebben jullie wat tips om dit probleem tegen te gaan :P..

xx         
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-05-2008, 14:16 door M A R I J E . »

r

roosje

Re: Denkt hij nog aan mij?
#1: 12-05-2008, 09:56
als hij nu ng contact me je houdt .
denk ik dat het misschien wel iets kan wroden..
maar wonen juliie dicht bij elkaar?
als hij geen contact meer met je houdt ws het denk ik maar een vakantieliefde voor hem ;)
  • IP logged

M

M A R I J E .

Re: Denkt hij nog aan mij?
#2: 12-05-2008, 19:10
Nee hij woont ver van mij.
en hij gaf ook zijn nummer niet,, en heb het idee dat ie daarvoor de kans ook niet kreeg. :S
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Denkt hij nog aan mij?
#3: 12-05-2008, 19:14
dan moet je em maar vergeten miss..
vakantieliefdes lopen meestal(niet altijd) op niks uit...
  • IP logged

r

roosje

Re: Denkt hij nog aan mij?
#4: 12-05-2008, 20:14
je kunt moeilijk contact houden als je amper iets vn hem weet ;)
dus mss is het beter om hem te vergete .
  • IP logged

t

totalwar

Re: Denkt hij nog aan mij?
#5: 05-09-2008, 18:22
Tja het lijkt er een beetje op dat hij of op zoek was naar een vakantievriendin (dus een vriendin om de vakantie mee te spenderen, wel of geen relatie) of dat hij zelf ook te verlegen was om te reageren. Maar dat 2e lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.

Maar je moet zelf kiezen wat je wil, of je de moeite erin wil stoppen. Dan moet je eerst beginnen met contact houden door welke manier dan ook. Maar weet dan tenminste zeker dat hij geen vriendin heeft :P

Succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

miszie.

Re: Denkt hij nog aan mij?
#6: 02-10-2008, 16:57
hmm, het klinkt aan de ene kant of hij je wel leuk vond. jullie hadden het gezellig samen en hij keek volgens je zus steeds naar je.
maar aan de andere kant klinkt het alsof je gewoon een leuk meisje voor hem was, voor op vakantie.
heb je nu nog contact met hem?
nouja.
misschien kan je hem het beste vergeten.. hoe moeilijk dat ook is.

x
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-10-2008, 20:43 door magiclover »

D

Dom blondje

Re: Denkt hij nog aan mij?
#7: 06-01-2009, 16:20
Hij kan niet zo ver wonen (denk ik)
Nederland is een heel klein landje!  ;D
Met de trein kom je overal snel  :)
  • IP logged

m

magiclover

Re: Denkt hij nog aan mij?
#8: 06-01-2009, 18:26
dat is waar met het openbaar vervoer kom je overal. oookal is ht neit altijd even fijn.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Denkt hij nog aan mij?
#9: 06-01-2009, 19:12
Daarnaast is openbaar vervoer soms ook verrektes duur :P en het is niet een directe lijn, dus ben je om en om aan het reizen en 50 keer aan het overstappen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal