Skip to main content

Auteur Topic: tongen HELP ZO SNEL MOGELIJK

q

qwerty

tongen HELP ZO SNEL MOGELIJK
OP: 08-05-2008, 20:15
ik ben een jongen van 14 jaar
en ik heb een hele leuke vriendin
maar het probleem is dat zij wilt tongen maar ik weet niet echt hoe ik het moet doen.
we zijn ook vaak alleen op mijn kamer enzo
ik bedoel ik kan toch niet zomaar vragen wil je tongen XD
maar...hoe moet ik dat doen
HELP ME
zo snel mogelijk

dus hoe moet ik het zegmaar beginnen
en hoe gaat het te werk?

gr..qwerty
  • IP logged

r

riwi

Re: tongen HELP ZO SNEL MOGELIJK
#1: 08-05-2008, 20:22
vertel ff wat meer heb je haarbijvoorbeeld al een gewone zoen gegeven wat voor type meisje ze is
  • IP logged

q

qwerty

#2: 08-05-2008, 20:31
ze is een leuke meisje se lacht ALTIJd heel vrolijk
  • IP logged

r

riwi

#3: 08-05-2008, 20:31
oow ja en zo'n topic 1 x plaatsten is wel genog hoowr voorde volgende x msgien handig om te weten hea  ::) :( :-\ ;) :D ;D ;) :P
  • IP logged

q

qwerty

#4: 08-05-2008, 20:31
en gewoon pas 1 zoen op de mond XD
  • IP logged

r

riwi

#5: 08-05-2008, 20:32
okeee check je pb
  • IP logged

q

qwerty

#6: 08-05-2008, 20:32
ja sorry ±P ze komt morggen weer..en ja..ik wou het tog wel eens proberen maar heb je tips?
  • IP logged

r

riwi

#7: 08-05-2008, 20:37
snap jet een beetje ?? tja ik heb natuurlijk makkelijk praten maar ja als jet niet snapt vraag maar verder hoowr...
  • IP logged

E

Elize

#8: 09-05-2008, 04:50
Je hoeft niet te vragen/zeggen van 'goh, zullen we tongen'.. Je kunt beter gewoon een keer als jullie alleen op jou kamer zijn een keer een kusje op haar mond geven.. Kijk dan hoe ze reageerd. Als het goed gaat doe dan bij het volgende kusje je mond een beetje meer open, etc. Tot dat je een echte kus hebt.

Het is niet erg als je in het begin hier onzeker er over bent, als het haar eerste kus is zal zij er waarschijnlijk ook onzeker over zijn...

Succes!:)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-05-2008, 10:13 door magiclover »

q

qwerty

#9: 09-05-2008, 10:42
oke bedankt

maar zij is niet onzeker
zij heeft al eerder met iemand getongt
maar toch
bedankt!
  • IP logged

l

lipglossje

#10: 18-05-2008, 11:44
gewoon doen verstand op nul en ja doe je best doe gewoon zoals je denkt
  • IP logged

k

kat

#11: 08-06-2008, 14:24
Als jij het initiatief wil nemen:

1. gwn kleine kusjes op haar mond geven.
2. voorzichtig proberen je lippen een héél klein beetje open te maken tijdens het kussen, elke keer een klein beetje meer tot je voelt dat zij je bewegingen volgt.
Als ze dat niet doet, niet aandringen, gewoon trug kleine kusjes geven, da's teken dat ze het niet wilt!
3. probeer eens voorzichtig met het puntje van je tong over haar onderlip of net tussen haar lippen in te strelen, zonder je tong naar binnen te willen duwen!
Als ze daar niet op reageert door haar mond open te doen of door jou tong te strelen met de hare, da's weer teken dat ze het niet wilt.
4. Als ze er wel positief op reageert, begin dan niet als een betonmolen rondjes te draaien, maar streel voorzichtig haar tong met de jouwe, en speel wat. Je kan net zo goed 1 keer haar tong strelen, je mond weer even sluiten, en meteen daarna terug haar tong een keer strelen met de jouwe... op die manier kan je ongemerkt slikken tussendoor, om ongemakken te vermijden  ;)
  • IP logged

c

claudia1993

#12: 24-08-2008, 17:51
Denk je dat je vriendin met dr eerste tongzoen wist hoe het moest? :P vertel d'r gewoon dat het je eerste keer word, en ze zal het beter begrijpen als je nog niet zo snel meedoet. daarbij is bij tongen geen speciale manier hoe het "moet". iedereen heeft zn eigen manier.
Een beetje zenuwen horen er natuurlijk bij, maar als je egt heel zenuwachtig ben is het nog maar de vraag of dit de juiste persoon is waar je mee wilt zoenen. Bij je vriend/vriendin hoor je je op je gemak te voelen!!

Succes!
liefs,
           Claudia
  • IP logged

t

triiesja

#13: 25-08-2008, 00:19
ik ben bij ieder ander jongen weer nerveus voor de eerste zoen met die gene is heel natuurlijk
  • IP logged

s

shyguy2

#14: 16-10-2008, 16:41
De punten van kat waren heel goed.

alleen ik ga er wat bijzetten.

Ten allereerste slik al het speeksel dat in je mond zit weg, dat kan tijdens het zoenen voor problemen zorgen omdat je al meer speeksel aanmaakt tijdens het zoenen, anders verdrink je haar nog. (maak je niet teveel druk om het speeksel tijdens het zoenen)

ten tweede probeer rustig te zijn en alleen je te concentreren op jouw en haar mond. Natuurlijk zul je zunuwachtig zijn, maar ga niet trillen als dat lukt en alleen te concentreren op jullie monden (dat alleen de zenuwen daar stimuleren)
Sluit je ogen, tik je hoofd een beetje scheef (voorkomt neusbotsing) en geef haar kleine kusjes licht op haar lippen.

dan volgt stap 2 en 3 van kat

stap 4 van kat is goed (beetje grappig uitgelegd, maar klopt wel) Maar het moet wel dé zoen zijn die jullie aantrekt, dus expirimenteer wat met snelheid, richting, etc.

Tip: meestal beginnen jullie met tongzoenen in het midden (buiten elkaars mond). Door in haar mond te gaan, duw je tijdens je tongbewegingen rustig (dus niet forceren) haar tong haar mond in, gevolgd door jouw tong, die de hare duwt.In haar mond kun je nieuwe dingen bedenken om het zoenen aantrekkelijk te houden.
Om haar tong in jouw mond te krijgen moet je haar tong als het ware lokken. Je trekt jouw tong langzaam en rustig (net zo rustig, misschien nog rustiger dan het duwen) maar hou cantact met haar tong. Zo ga je door tot je met haar tong in jouw mond zit.

Stap 5: Om de zoen te beëindigen ga je met je tong langzaam buiten beide monden en sluit je je lippen langzaam. Geef aan het eind nog wat kusjes achteraf, om te laten blijken dat je het fijn vond.
Ga langzaam met je hoofd een beetje naar achteren, zet je hoofd weer recht, doe je ogen open en je hebt gezoend.

Je moet je proberen helemaal in je zoen te gaan leven, je moet er passie van maken, dus niet denken het is een techniek, het kan moeilijk zijn een juiste zoen te vinden, daarom kun je nerveus zijn bij elke nieuwe partner.

Ik vind zoenen zo intiem, dat ik me er in laat leven en op mijn manier zoenen, maar dit zijn de basics :D

Ik hoop dat het helpt en veel suc6 met zoenen ;)

PS ja ik weet dat ik laat ben, maar laat dit een goede tip zijn voor alle anderen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal