De punten van kat waren heel goed.
alleen ik ga er wat bijzetten.
Ten allereerste slik al het speeksel dat in je mond zit weg, dat kan tijdens het zoenen voor problemen zorgen omdat je al meer speeksel aanmaakt tijdens het zoenen, anders verdrink je haar nog. (maak je niet teveel druk om het speeksel tijdens het zoenen)
ten tweede probeer rustig te zijn en alleen je te concentreren op jouw en haar mond. Natuurlijk zul je zunuwachtig zijn, maar ga niet trillen als dat lukt en alleen te concentreren op jullie monden (dat alleen de zenuwen daar stimuleren)
Sluit je ogen, tik je hoofd een beetje scheef (voorkomt neusbotsing) en geef haar kleine kusjes licht op haar lippen.
dan volgt stap 2 en 3 van kat
stap 4 van kat is goed (beetje grappig uitgelegd, maar klopt wel) Maar het moet wel dé zoen zijn die jullie aantrekt, dus expirimenteer wat met snelheid, richting, etc.
Tip: meestal beginnen jullie met tongzoenen in het midden (buiten elkaars mond). Door in haar mond te gaan, duw je tijdens je tongbewegingen rustig (dus niet forceren) haar tong haar mond in, gevolgd door jouw tong, die de hare duwt.In haar mond kun je nieuwe dingen bedenken om het zoenen aantrekkelijk te houden.
Om haar tong in jouw mond te krijgen moet je haar tong als het ware lokken. Je trekt jouw tong langzaam en rustig (net zo rustig, misschien nog rustiger dan het duwen) maar hou cantact met haar tong. Zo ga je door tot je met haar tong in jouw mond zit.
Stap 5: Om de zoen te beëindigen ga je met je tong langzaam buiten beide monden en sluit je je lippen langzaam. Geef aan het eind nog wat kusjes achteraf, om te laten blijken dat je het fijn vond.
Ga langzaam met je hoofd een beetje naar achteren, zet je hoofd weer recht, doe je ogen open en je hebt gezoend.
Je moet je proberen helemaal in je zoen te gaan leven, je moet er passie van maken, dus niet denken het is een techniek, het kan moeilijk zijn een juiste zoen te vinden, daarom kun je nerveus zijn bij elke nieuwe partner.
Ik vind zoenen zo intiem, dat ik me er in laat leven en op mijn manier zoenen, maar dit zijn de basics
Ik hoop dat het helpt en veel suc6 met zoenen
PS ja ik weet dat ik laat ben, maar laat dit een goede tip zijn voor alle anderen