Skip to main content

Auteur Topic: Vragen aan een meisje over aftrekken

l

lajosthemaster

Vragen aan een meisje over aftrekken
OP: 16-04-2008, 19:02
Hey mensen.

Ik wil aan een meisje vragen of ze me wilt aftrekken, maar ik weet niet hoe ik dat precies kan vragen. En ik ben ook bang als ik het heb gevraagd, dat ze me niet meer leuk vind ofzo. Dus ik zit erg te twijfelen. Weet iemand raad?

MVG Lajos.
  • IP logged

E

Elize

Je moet het zoizo niet uit het niets gaan vragen.. Maar als jullie met zn tweetjes zijn zonder andere mensen er bij, en jullie zijn al aan het zoenen bijv. dan kan je gewoon eens rustig vragen of ze dat wel eens gedaan heeft.. of dat ze het eens wilt proberen... gewoon niet te gehaast doen, wacht tot het juiste moment daar is..

Groetjes
  • IP logged

T

TheUnknown

je kan een beetj over seks beginnen als jullie met zn 2en zijn en dan  langzaam er naartoe praten
  • IP logged

B

Britt.

err,,
Ik bied het meestal zelf aan.

't ligt trouwens ook aan t meisje zelf aan wie je het gaat vragen, op het seksueel gebied.
Als je het aan een meisje gaat vragen die nog nooit iets met een jongen heeft gedaan zou ze zig waarschijnlijk ongemakkelijk voelen.

't beste is er gewoon op te wachten totdat een meisje het doet.

Wat ook kan is het op msn vragen, dat komt anders over. Maar wat dan ook wel weer kan gebeuren is dat het meisje eigelijk het niet wilt.

:-* :-* Britt.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-04-2008, 20:14 door Britt. »

l

lajosthemaster

Okeey, bedankt voor de tip 8)
  • IP logged

w

woman

ik weet niet of je nog meer tips wil,
maar je kan haar hand pakken en zachtjes naar je kruis toe leiden en dan snapt ze de hint wel en als ze het niet wil dan trekt ze haar hand weg;)
succes!
  • IP logged

l

lajosthemaster

Oke bedankt voor de tip :P Maar stel als ze dan haar hand weg trekt, dan denk ik: had ik dat nou maar niet gedaan en schaam ik me :P of is dat niet nodig? :P
  • IP logged

r

roosje

Neej ,,
Als je het maar niet blijft proberen ;)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
of je zegt het gewoon wat je wilt, maar dan is de kans denk ik (*ahum* weet ik zeker *ahum*) kleiner dan dat je dat met die hand leiden naar je kruis toe gebruikt, ik zou het laatste doen.
maar nog fijner is misschien dat ze zelf z'on seintje geeft, of dat vraagt ;) maar dat zal helaas niet vaak voorkomen denk ik :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

nou kweet nie tis wel zo handig als jonges gwoon duidelijk maken wat ze willen , want sommige meisjes ( denk aan mij ) zijn niet slim genoeg dat soort dingen zelf te versinngen
  • IP logged

D

DC-P

anders moet je t gewoon zelf doen...
weet je zeker dat t gebeurd:p
  • IP logged

V

Vancex

wat iemand eerder al zei, als je gewoon aant zoenen bent.. gewoon gezellig met z'n 2en.. en er een beetje naartoe praten.. en dan ist t beste om het gewoon te vragen...
Maar ist wel je vriendin.. want je schreef een meisje..??
Dan ist niet zo slim om t te vragen als je nix met d'r heb.. maar misschien ook wel :P
Succes!
  • IP logged

J

Just a Girl

draai er nie omheen en zeg het recht in haar gezicht...
Ja heb je Nee kan je krijge tog?!
  • IP logged

t

te weinig tijd

ik zou het iets subtieler doen maar draai er niet te veel omheen
  • IP logged

L

Lover41

:D als zij je egt leuk vind dan doet ze het maar dan moet je wel zegge dat je het niet erg gaat vinden als ze neej zegt

groetjes Xx :-*
Lover41
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal