Skip to main content

Auteur Topic: Voorhuid achter de eikel doet pijn tijdens erectie

l

lajosthemaster

Heey mensen,

Als ik een erectie heb, voelt het niet echt fijn als ik mijn voorhuid achter de eikel doe, dat doet zelfs een beetje pijn. (Bij het aftrekken doe ik hem ook niet helemaal achter de eikel, want dat doet dan juist pijn, maar kom ik toch klaar.) Maar ik maak me er toch een beetje zorgen over, als ik ga neuken met een meisje, dat het dan pijn doet. Weet iemand raad?

MVG Lajos
  • IP logged

T

TheUnknown

ik heb dat ook als ie stijf is maar volges mij is het niet zo erg ;)
  • IP logged

m

magiclover

het is inderdaad niet zo erg maar als het echt heel erg pijn gaan doen voor de zkerheid even langs de dokter want dat kan geen kwaad.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Allardinflames

Ik Ben besneden dus kan er niet over meepraten maar je moet het denk ik een beetje trainen zodat hij er aan gewend raakt.
  • IP logged

k

kat

beetje trainen? en iets forceren, of een ontsteking op gang zetten?  ;D Op zich is die pijn niets om je zorgen over te maken. Als je dat echt elke keer hebt, zou ik aanraden om eens langs een dokter te gaan, maar mijn vriend heeft er ook vaak last van en dan blijkt dat er een haar tussen zit of zo  ;D Als het echt véél pijn doet, als het élke keer bij een erectie pijn doet, of als je je echt zorgen maakt, ga je best langs bij je huisarts.
  • IP logged

A

Allardinflames

beetje trainen? en iets forceren, of een ontsteking op gang zetten?  ;D Op zich is die pijn niets om je zorgen over te maken. Als je dat echt elke keer hebt, zou ik aanraden om eens langs een dokter te gaan, maar mijn vriend heeft er ook vaak last van en dan blijkt dat er een haar tussen zit of zo  ;D Als het echt véél pijn doet, als het élke keer bij een erectie pijn doet, of als je je echt zorgen maakt, ga je best langs bij je huisarts.

Het lijkt mij eerder dat de voorhuid te strak is ofzo xD
  • IP logged

l

lajosthemaster

Ja dat zou kunnen ;) Maar als ik geen erectie heb, en ik doe mijn voorhuid over mijn eikel, heb ik nergens last van... :P
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
gewoon wachten tot het groeien van je lichaam over is en dan zal het wel weg zijn en anders moet je naar de dokter :P voor de rest weet ik het ook nie ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

l

lajosthemaster

Ik merk nu trouwens dat ik er nu niet meer zo last van heb dan eerst... Naja das al een goed teken, toch? :P
  • IP logged

A

Allardinflames

misschien ruk je nu gewoon meer waardoor je pik er aan gewend raakt ;)
  • IP logged

l

lajosthemaster

Kan ook ja ;) :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal